Offtopic czyli raj dla spamerów
Offtopic czyli raj dla spamerów
Kager to marka bodajże foty za 150zł kupisz chłodnicę Behr/Hella a to już wysoka pólka można powiedzieć .
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Offtopic czyli raj dla spamerów
Grilla jeszcze nie demontowałem ale orurowanie już kilka razy i przy pomocy klucza pneumatycznego i kilku przedłużek to chwila roboty.A jak już demontowałeś to mogłeś fotek kilka cyknąc i zrobić poradę. W offtopie takie cenne rady znikną w czeluściach internetu
Jeśli twój Country ma być oryginalny w 99,9 % to kup nową w ASO bo z zamiennikami chłodnic to bywa różnie, z tą firmą którą podałeś w linku nie miałem styczności ale z tego co się orientuje to jeśli zamienniki chłodnic to tylko firmy Nissens.
Jeśli twój Country ma być oryginalny w 99,9 % to kup nową w ASO bo z zamiennikami chłodnic to bywa różnie, z tą firmą którą podałeś w linku nie miałem styczności ale z tego co się orientuje to jeśli zamienniki chłodnic to tylko firmy Nissens.
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Offtopic czyli raj dla spamerów
OKi, dzięki za radę. Wezmę to po uwagę tym bardziej że ta firmy Hella jest nie wiele droższa a jakość gwarantowana!
Jak będę całość składał to może zrobię kilka fotek i dam nowy wątek jak zdemontować i zamontować chłodnicę w Country, bo już coś wymodziłem i jeśli narzędzie się sprawdzi to będzie nowy pomysł...
Jak będę całość składał to może zrobię kilka fotek i dam nowy wątek jak zdemontować i zamontować chłodnicę w Country, bo już coś wymodziłem i jeśli narzędzie się sprawdzi to będzie nowy pomysł...
Offtopic czyli raj dla spamerów
Każdy, kto ma trochę zdolności poradzi sobie z montażem chłodnicy.Adalbert1702 pisze:Jak będę całość składał to może zrobię kilka fotek i dam nowy wątek jak zdemontować i zamontować chłodnicę w Country, bo już coś wymodziłem i jeśli narzędzie się sprawdzi to będzie nowy pomysł...
Adalbert1702, zbytnio się spinasz.
Po pierwsze to, że ktoś nie może sobie z czymś poradzić to nie znaczy, że to jest niewykonalne.
Nawet sam osobiście w jedną osobę demontowałem skrzynię w Country bez kanału, bez podnośnika. 90% mechaników powie Ci, że to niemożliwe.
Po drugie, nawet jak kierownice powietrza są dla Ciebie takim problemem to można ściągnąć grill bez zdejmowania orurowania. Robiłem to wielokrotnie.
Informacja jak to zrobić - wystarczy poluzować górne śruby trzymające orurowanie, Odsunie się kilkanaście mm i będzie można go wyciągnąć.
Niech podniesie rękę do góry ten, kto demontowałby orurowania do demontażu chłodnicy.
Nie spinaj się tak odnośnie oryginalności swojego samochodu bo brzmi to przezabawnie. Jedynie Ty masz tym jakiś problem. Mniej wykrzykników...
Ja swój samochód w przeciwieństwie do Ciebie robiłem sam, nie muszę polegać na mechanikach. To co piszę wynika z doświadczenia a nie co mi mówi mechanik.
Mylisz się. Golf Country jakby mu zabrać odurowanie i ramę to zwykły golf Syncro. A ten też szczególnie nie różni się od zwykłej dwójki.Adalbert1702 pisze:Panowie,wcześniej pytałem czy ktoś wie jak wymontować chłodnicę z Country. Jak wiadomo ten samochód w oryginale jest wyjątkowy,bo większość elementów nie pasuje od dwójki a patenty zastosowane w nim prześcigają najśmielsze wyobrażenie....Nie w tym jednak rzecz.
To w większości normalny golf. To Ty traktujesz większość rzeczy jako uświęcone dla Country gdy tak naprawdę to zbieranina rzeczy z różnych VW lub akcesorów dostępnych na rynku.
To nie jest mój jedyny mk2, którego rozebrałem więc wiem co mówię.
Wystarczy wywalić ramę, orurowanie, założyć normalne amortyzatory i będzie to zwykły golf Syncro sprzedawany od 86 roku.
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Offtopic czyli raj dla spamerów
Raczej Ty się mylisz! W oryginalnym Country nawet kopułka i palec nie są standartowe! Sam napisałeś ze ngdyby wywalić rury,ramę i amory to nie różniłby się od Syncro a jednak...Przez zwiększoną wagę ma inną srednicę tarcz, większe bębny i mocniejsze przeguby-prawdopodnie od paska B2...takich kwiatków jest więcej! Sam szukając częsci od dwójki stwierdzałem ze nie pasują.... Więc dyskutujmy na ten temat bo każdy musi sam to sprawdzić na własnej skórze-no chyba ze ma "RZEŹBĘ" i w tedy wszystko pasuje!
Offtopic czyli raj dla spamerów
Bzdura, ta kopułka ma zastosowanie w pierdyliardzie silników opartych o bezstykowy aparat bez regulacji podciśnieniowej.Adalbert1702 pisze:W oryginalnym Country nawet kopułka i palec nie są standartowe!
Bzdura - przód 239x 10 lub 20 dokładnie taki sam jak w każdym innym golfie mk2 na zacisku VWIIAdalbert1702 pisze:Przez zwiększoną wagę ma inną srednicę tarcz
Kojeny błąd - 230 mm takie same jak zwykłe syncro.Adalbert1702 pisze:większe bębny
Przeguby zależały od silnika i występowały różne.Adalbert1702 pisze:i mocniejsze przeguby
Ja nie mam rzeźby. Większość elementów, które rozbierałem robiłem nie były tknięte przez nikogo wcześniej. Mój samochód ma 215 k oryginalnego przebiegu.
Rzeczy inne w countrowym niż każdym innym to:
- przełożenie główne
- błotniki przednie - specjalne dla country, zrobione z błotników og G60 ale mocniej wycięte
- rama, orurowanie
- chlapacze
- wydech z katalizatorem
- przedłużone amortyzatory o takim samym skoku jak seryjne
- maskownica na klapę
- krzyżak maglownicy
- drążek zmiany biegów
- hak do przyczepu - zmodyfikowany akcesoryjny hak Peka.
i pewnie inne drobne elementy, których mogę nie pamiętać.
Części inne wzięte z półki:
- felgi to akcesorium vw występujące w katalogu, do zamówienia z każdym nowym samochodem.
- halogeny bosch - akcesorium bosch
- dalekosiężne - akcesorium bosch
- lampki - wzięte z MAN (w grupie VW). akcesorum Hella
- faltdach wzięty od BMW zdaje się
Są pewne ciekawe rozwiązania jak np wiązka klapy. Nawet nikt nie postarał się o wiązkę dedykowaną tylko po chamsku wypięto przewód.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Offtopic czyli raj dla spamerów
Dokładnie jakby na każdej cześci było wbite country to bym sie zgodził że szkoda ruszać oryginału... i wteyd można by było poznać co i ile ktoś wymienił...
Ale tak jak pisze jhosef, country to tylko syncro z dołożonymi typowymi gratami dla niego.
Całe szczęście że tak jest, bo wiekszość części idzie podmienić, bez "rzeźby".
Prawie do każdego vw z tamtych lat można coś dobrać.
Co by było gdyby country miało swoje cześci - ja do tej pory jednego takiego widziałem na częsci...
byłoby jak z t3, czesci jak są to i cena jest zajebista.
Nie ma sie co doszukiwać czesci typowych jako dla country, z heblami jak od country to takie dla niego dedykowane, to dziwne że mimo wiekszej wagi nie wrzucili lucasa 54 albo girlingów 60, przecież pasuje bez rzeźby a z hamowaniem na tych zaciskach na pewno lepiej jak na ori
Najważniejsze żeby dbać, nie zapuścić, to wdzięczne auta a jedyny dodatkowy atut to rosnąca cena, choć tym sie aż tak nie ciesze bo kiedyś chciałem kupić drugiego...
Ale tak jak pisze jhosef, country to tylko syncro z dołożonymi typowymi gratami dla niego.
Całe szczęście że tak jest, bo wiekszość części idzie podmienić, bez "rzeźby".
Prawie do każdego vw z tamtych lat można coś dobrać.
Co by było gdyby country miało swoje cześci - ja do tej pory jednego takiego widziałem na częsci...
byłoby jak z t3, czesci jak są to i cena jest zajebista.
Nie ma sie co doszukiwać czesci typowych jako dla country, z heblami jak od country to takie dla niego dedykowane, to dziwne że mimo wiekszej wagi nie wrzucili lucasa 54 albo girlingów 60, przecież pasuje bez rzeźby a z hamowaniem na tych zaciskach na pewno lepiej jak na ori
Najważniejsze żeby dbać, nie zapuścić, to wdzięczne auta a jedyny dodatkowy atut to rosnąca cena, choć tym sie aż tak nie ciesze bo kiedyś chciałem kupić drugiego...
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Offtopic czyli raj dla spamerów
To fakt, że słabo to jest przemyślane. Zwłaszcza, że tarcze 256 występowały w mocniejszych GTI.kret077744 pisze:Nie ma sie co doszukiwać czesci typowych jako dla country, z heblami jak od country to takie dla niego dedykowane, to dziwne że mimo wiekszej wagi nie wrzucili lucasa 54 albo girlingów 60, przecież pasuje bez rzeźby a z hamowaniem
W ramach ścisłości to zdjęcie przedstawia elelemty przeznaczone do przeróbki syncro na Countrego:
W ramach ścisłości Country, którego znamy to wypust próbny. VW sondował rynek. Planował sprzedawać po 13 k rocznie. A łącznie sprzedano około 7k sztuk.
Te samochody sprzedawały się słabo. Mój chyba pół roku czekał na właściciela.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Offtopic czyli raj dla spamerów
Teraz by było odwrotnieMój chyba pół roku czekał na właściciela.
Jak dla mnie trzymanie sie rygorystycznie oryginału nie daje nic.
Jak sie coś sypie i można podmienić na lepsze bez rzeźby to czemu nie...
Silnik tdi w country to wogóle strzał w dyche...
benzyna fajna ale slaba, brakuje jej z 30km.
oryginalnie brak klimy, montaż to już rzeźba.
jechać bez klimy w upale tłumacząc że za to jest klimat
z zewnątrz moze być oryginał, ale co w środku to z ulicy i tak nie zobaczysz
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Offtopic czyli raj dla spamerów
ale chlapacze są wogóle inne do country ??
Na obrazku ich nie ma jako typowe do country. Czyli inne od mk2 byle ori powinny podejsć ?
Na obrazku ich nie ma jako typowe do country. Czyli inne od mk2 byle ori powinny podejsć ?
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Offtopic czyli raj dla spamerów
Są inne. Tzn są dostosowane do nakładek g60.kret077744 pisze:ale chlapacze są wogóle inne do country ??
A do g60 raczej nie robili chlapaczy. Z resztą przy tej długości to w zwykłym mk2 prawie ciągnęłyby się po ziemi.
Każdy na numer indywidualny dla country 193
Offtopic czyli raj dla spamerów
Chlapacze są inne jak w zwykłej dwójce, muszą pasować pod pakiet g60. Vortex robił podobne jak nie takie same do mk2 g60.
Offtopic czyli raj dla spamerów
Tarcze i bębny są takie jak w zwykłym syncro, przeguby też pasują od zwykłej dwójki.Adalbert1702 pisze:Przez zwiększoną wagę ma inną srednicę tarcz, większe bębny i mocniejsze przeguby-prawdopodnie od paska B2
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Offtopic czyli raj dla spamerów
Myślałem że nakładka (bynajmniej z tyłu) ma takie samo wyprofilowanie jak jak buda.
Raczej już nie dorwe ori chlapaków...
Raczej już nie dorwe ori chlapaków...
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość