mk3 1,4 - temp. na wskaźniku 90 ale leci zimne powietrze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

mk3 1,4 - temp. na wskaźniku 90 ale leci zimne powietrze

Post autor: DUSZCZO » śr paź 11, 2006 08:29

witam

Mam golfa 1,4 z 93r. i od dwoch dni mam problem.
Temp. silnika osiąga 90 stopni a do kabiny leci zimne powietrze.
Ciepłe leci dopiero jak jade i sa bardzo wysokie obroty, kiedy sie zatrzymuje znów leci zimne.
Co to może być??
Dzieki z góry za pomoc.


Pozdrawiam
Duszczo

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » śr paź 11, 2006 08:44

sprawdź poziom płynu. jak jest ok to moze masz zasyfioną nagrzewnicę



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » śr paź 11, 2006 08:54

nagrzewnica kolego nagrzewnica i lipe masz straszna bo cała deske trzeba zdejmowac aha jak by plynu nie bylo to by temperatura nie wskoczyla mu na 90 stopni


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr paź 11, 2006 08:54

własnie chyba dawno nie sprawdzałem płynu - moze to byc przyczyną>?


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr paź 11, 2006 08:55

DUSZCZO pisze:do kabiny leci zimne powietrze.
a moze same sterowaanie nawiewem masz klepnięte nie otwiera sie klapka spadł zaczep lub tp sama nagrzewinica no cóz na gorącym silniku sprawdz węże pod maską idące własnie do nagrzewnicy jeżeli 2 węże sa gorące tzn ze sterowanie poszło! dodam jeszce że kiedyś miałem taki objaw ale nie w tym samochodzie że uszcelka pod głowica poszła ale nie całkiem tracił sie płyn pomału i płyn juz tak nie dochodził do nagrzewnicy no ale temu zjawisku towarzyszą jeszcze inne objawy o których tu nie ma mowy
Ostatnio zmieniony śr paź 11, 2006 08:59 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr paź 11, 2006 08:59

NAGRZEWNICA JEST SPRAWNA BO GRZEJE JAK NAJĘTA JAK JADE I SA WYSOKIE OBROTY


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr paź 11, 2006 09:00

ok ale sprawdz dokładnie węze idące do nagrzewnicy !!!!! to że na wysokich obrotach grzeje nic nie znaczy
Ostatnio zmieniony śr paź 11, 2006 09:01 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » śr paź 11, 2006 09:01

to wkoncu ci grzeje czy nie grzeje bo sam wprowadzasz nas w blad??
sprawdzales przewody tak jak dziejo napisal?? skad mozesz wiedziec od obrotow to raczej nic do tego nie maja


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr paź 11, 2006 09:02

dziejo pisze:
DUSZCZO pisze:do kabiny leci zimne powietrze.
a moze same sterowaanie nawiewem masz klepnięte nie otwiera sie klapka spadł zaczep lub tp sama nagrzewinica no cóz na gorącym silniku sprawdz węże pod maską idące własnie do nagrzewnicy jeżeli 2 węże sa gorące tzn ze sterowanie poszło! dodam jeszce że kiedyś miałem taki objaw ale nie w tym samochodzie że uszcelka pod głowica poszła ale nie całkiem tracił sie płyn pomału i płyn juz tak nie dochodził do nagrzewnicy
jeśli dwa węże ciepłe to dodać mogę że jeśli sterowanie w Twoim DUSZCZO golfiku jest linkami
to chyba niebieska odpowiada z ciepło-zimno w autku, można schylić sięi zobaczyć
od strony pasażera pod deską rozdzielczą czy własnie nie spadł zaczep od tej niebiskiej
linki albo może uszkodzenie jest na panelu sterowania pokrętłami .... jakieś pęknięcie
czy może tutaj spadła lineczka z zaczepu ....

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 09:04 ]
DUSZCZO pisze:NAGRZEWNICA JEST SPRAWNA BO GRZEJE JAK NAJĘTA JAK JADE I SA WYSOKIE OBROTY
nagrzewnica ? a jak sprawdziłeś czy grzeje - dotykałes przewodów 2 pod maską które idą do kabiny ?



DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr paź 11, 2006 09:11

nic nie sprawdzałem.
skad wiem że grzeje ?
bo dmucha gorące powietrze jak jade. jak sie zatrzymuje to dmucha zimne.


Pozdrawiam
Duszczo

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr paź 11, 2006 09:17

DUSZCZO pisze:nic nie sprawdzałem.
skad wiem że grzeje ?
bo dmucha gorące powietrze jak jade. jak sie zatrzymuje to dmucha zimne.
no to chłopie sprawdź stan ilości płynu w zbiorniczku jak silnik wystygnie
albo z rana na zimnym bo to właśnie może świadczyć że jest za mało
jak dmucha gorące powietrze przy jeździe a po zatrzymaniu dmucha zimne
Ostatnio zmieniony śr paź 11, 2006 09:17 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.



ditomek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: pt paź 08, 2004 09:41
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: ditomek » śr paź 11, 2006 09:17

mialem tak samo.
przy gazowaniu leciało ciepłe a na parkingu zima.
Odłaczyłem nagrzewnice nie wyjmując jej - od strony silnika.
podąłczyłem wąz ogrodowy do jednego z wyprowadzeń.
odkręciłem kran na parę minut.
Pózniej z drugiej strony (czyli do drugiej rurki) i kolejne kilka minut.
Bedzie potrzebne metr zwykłego weza zeby skierować strumien wypływającej wody nie na silnik. tylko gdzieć na ziemię.
Od tego czasu dziala bez problemu.
Oczywiście można kupić w ASO nową nagrzewnice i ją wymienieć.
takich ludzi także szanuję :-)
pozdrawiam



DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr paź 11, 2006 09:29

własnie dolałem płynu do zbiorniczka - było 0.
wszystko wrociło do normy.

Dzieki za uwagi i pomoc.

:kufel:


Pozdrawiam
Duszczo

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr paź 11, 2006 09:34

DUSZCZO pisze:własnie dolałem płynu do zbiorniczka - było 0.
wszystko wrociło do normy.
thx za +
pojeździj deczko i zobacz np. jutro może Ci ubywa ... a jeśli nie ubywa to może wymień płyn przed zimą na nowy
Ostatnio zmieniony śr paź 11, 2006 09:47 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 508 gości