Offtopic czyli raj dla spamerów

Forum miłośników Golfa Country

Moderatorzy: G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: kret077744 » pt mar 31, 2017 14:15

Cieszcie że możecie jechać :okej: :rotfl:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » pt mar 31, 2017 16:47

Panowie, to jak to wam zrobili ten proszek skoro wszystko skorodowało? :crazy: Jeżdżę już czwarty rok i na początku też robiłem wszystko w proszku-wszystkie rury i felgi i jakoś mi nic nie rdzewieje....



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: jhosef » pt mar 31, 2017 19:02

Adalbert1702 pisze:Panowie, to jak to wam zrobili ten proszek skoro wszystko skorodowało? :crazy: Jeżdżę już czwarty rok i na początku też robiłem wszystko w proszku-wszystkie rury i felgi i jakoś mi nic nie rdzewieje....
To zależy od wykonawcy. Tak prawidłowo to elementy powinny być wypiaskowane i tego samego dnia trafić w proszek. Jak gdzieś poleżą a jeszcze nie dali antykorozji to tak się dzieje.

Spotkałem się też z firmami, które tylko malują, nie piaskuja. To już z definicji du.pa. Radzę takie firmy omijać. Bo sam proces piaskowania i przewiezienia do pomalowania to może być za dużo.



Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » pt mar 31, 2017 19:56

No i tu masz rację. Mam taką zaufaną firmę która piaskuje i od razu kładzie proszek. To dotyczy orurowania...Co do felg to dałem je do profesjonalnej firmy zajmującej się felgami i tam właśnie mi je zregenerowali, bo alu było strasznie zżarte i położyli kilka warst proszku...Tak więc jestem zadowolony z wykonawstwa i teraz, gdy będę wymieniał chłodnicę to dam do piasku i proszku osłonę i mocowanie wentylatora...Jeśli zrobią to tak jak orurowanie to wytrzyma kolejne dwadzieścia lat!



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: kret077744 » pt mar 31, 2017 20:38

polecam żeby jeszcze wcześniej pomalowali podkładem proszkowym i dopiero warstwa finalna. Ja swoje graty tak zrobiłem, jedynie co na szybko to szło od razu w kolor.
Zawsze jak gdzieś odpryśnie to podkład chroni


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

mihau34
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: ndz paź 26, 2014 19:46

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: mihau34 » pt mar 31, 2017 21:02

Firma która mi to malowała twierdzi że to wina farby i w ramach gwarancji pomaluje to jeszcze raz. Teraz jest. O w takim kolorze jak w programie samochód marzeń czyli kolor zbliżony do oryginału. Widzę że dużo osób maluje orurowanie na czarno, i teraz mam dylemat czy zostawić tak jak jest czy malować na czarno? A felgi ktoś malował tak jak w oryginale? Mam drugi komplet i nawet są kapselki ale całość wymaga odnowienia. Ktoś poleci firmę która zrobi najbliżej oryginału?



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: kret077744 » pt mar 31, 2017 21:13

mihau34, maluj na czarno, ten siwy to tak średnio to wyglada wg mnie. Ale każdy ma swoje oko na to :bigok:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: jhosef » pt mar 31, 2017 22:14

mihau34 pisze:A felgi ktoś malował tak jak w oryginale? Mam drugi komplet i nawet są kapselki ale całość wymaga odnowienia. Ktoś poleci firmę która zrobi najbliżej oryginału?
Ja tak robiłem. Nikogo nie polecę bo to *#cenzura#* robota. Na pewno klar po frezowaniu rantu wyłącznie z pistoletu bo proszek jakkolwiek mocny wychodzi różnie.

Obrazek



Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » ndz kwie 02, 2017 14:40

Panowie,wcześniej pytałem czy ktoś wie jak wymontować chłodnicę z Country. Jak wiadomo ten samochód w oryginale jest wyjątkowy,bo większość elementów nie pasuje od dwójki a patenty zastosowane w nim prześcigają najśmielsze wyobrażenie....Nie w tym jednak rzecz. Proszę nie wprowadzajcie innych w błąd jeśli sami tego nie "przerabialiście" Twierdzenie "chyba" lub "powinno się udać" nie powinno tutaj być używane! Jeśli nie masz stu procentowego oryginału a jakąś rzeźbę to tym bardziej nie powinniście zabierać głosu!
Ośmielony waszymi wypowiedziami dziś poszedłem do garażu wymontować chłodnicę. Miałem mgliste rozeznanie co do deflektorów przykręconych z przodu chłodnicy..... No i okazało się ze chłodnicy w (oryginalnym) Country nie można wymontować bez zdejmowania grila a to wiąże się z odkręceniem orurowania, bo gril nie mieści się miedzy pasem przednim a rurami! No,chyba ze nie zależy wam na deflektorach to wtedy możecie je połamać! Aby było śmieszniej to montaż chłodnicy z deflektorami też nie jest możliwy po uprzednim ich przykręceniu do chłodnicy i trzeba przykręcać przy zdjętym grilu.
Tak więc dziś mogę z całą pewnością was poinformować jak to wygląda w oryginale, a moja chłodnica jest w aucie od początku jego istnienia! jak pisałem wyżej- chyba że macie jakieś rzeźby i jakiemuś mechanikowi wcześniej, przy wymianie chłodnicy nie chciało się juz instalować deflektorów(?) Całość zajmuje około trzech godzin....
A na przyszłość zastanówcie się co piszecie i nie wprowadzajcie innych w błąd! Jeśli macie zwykłą dwójkę to raczej na pewno wiele sytuacji nie ma odniesienia do (oryginalnego) Country. Jest coraz więcej młodych posiadaczy tego auta i czytając to co tu piszemy, biorą za pewnik wiadomości od doświadczonych użytkowników. Oby tylko nie narobili sobie z tego powodu więcej szkody niż pożytku!



mihau34
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: ndz paź 26, 2014 19:46

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: mihau34 » ndz kwie 02, 2017 17:10

Adalbert1702 pisze:deflektorach to wtedy możecie je połamać
Co to jest ten deleflektor ?



Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » ndz kwie 02, 2017 19:31

Dwa deflektory....Z dwóch stron chłodnicy.Na zdjęciu widać o co chodzi. I "konia z rzędem" temu kto wyjmie chłodnice bez zdjęcia grila i bez połamania deflektorów! Wycięcia dokładnie są wpisane w krawędzie pasa przedniego i cięzko wykonać jakikolwiek ruch w górę a co dopiero w kierunku do silnika...

ObrazekObrazek



Awatar użytkownika
cross2900
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pt maja 04, 2012 09:17
Lokalizacja: Großpolen

Re: Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: cross2900 » ndz kwie 02, 2017 20:04

Adalbert1702 pisze:Panowie,wcześniej pytałem czy ktoś wie jak wymontować chłodnicę z Country. Jak wiadomo ten samochód w oryginale jest wyjątkowy,bo większość elementów nie pasuje od dwójki a patenty zastosowane w nim prześcigają najśmielsze wyobrażenie....Nie w tym jednak rzecz. Proszę nie wprowadzajcie innych w błąd jeśli sami tego nie "przerabialiście" Twierdzenie "chyba" lub "powinno się udać" nie powinno tutaj być używane! Jeśli nie masz stu procentowego oryginału a jakąś rzeźbę to tym bardziej nie powinniście zabierać głosu!
Ośmielony waszymi wypowiedziami dziś poszedłem do garażu wymontować chłodnicę. Miałem mgliste rozeznanie co do deflektorów przykręconych z przodu chłodnicy..... No i okazało się ze chłodnicy w (oryginalnym) Country nie można wymontować bez zdejmowania grila a to wiąże się z odkręceniem orurowania, bo gril nie mieści się miedzy pasem przednim a rurami! No,chyba ze nie zależy wam na deflektorach to wtedy możecie je połamać! Aby było śmieszniej to montaż chłodnicy z deflektorami też nie jest możliwy po uprzednim ich przykręceniu do chłodnicy i trzeba przykręcać przy zdjętym grilu.
Tak więc dziś mogę z całą pewnością was poinformować jak to wygląda w oryginale, a moja chłodnica jest w aucie od początku jego istnienia! jak pisałem wyżej- chyba że macie jakieś rzeźby i jakiemuś mechanikowi wcześniej, przy wymianie chłodnicy nie chciało się juz instalować deflektorów(?) Całość zajmuje około trzech godzin....
A na przyszłość zastanówcie się co piszecie i nie wprowadzajcie innych w błąd! Jeśli macie zwykłą dwójkę to raczej na pewno wiele sytuacji nie ma odniesienia do (oryginalnego) Country. Jest coraz więcej młodych posiadaczy tego auta i czytając to co tu piszemy, biorą za pewnik wiadomości od doświadczonych użytkowników. Oby tylko nie narobili sobie z tego powodu więcej szkody niż pożytku!
Mniej nerwów panie
Na odpowiedziach z forum też nie możesz w 100% polegać . To pretensje miej tylko do siebie .
A deflektorów nie da rady zdemontować na samochodzie i wtedy wysunąć chłodnicę ?



Awatar użytkownika
cross2900
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pt maja 04, 2012 09:17
Lokalizacja: Großpolen

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: cross2900 » ndz kwie 02, 2017 20:11

Co do składania samochodów https://www.youtube.com/watch?v=0AgEKD_IVuo" onclick="window.open(this.href);return false; :bigok:



Awatar użytkownika
Adalbert1702
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
Lokalizacja: Toruń

Offtopic czyli raj dla spamerów

Post autor: Adalbert1702 » ndz kwie 02, 2017 20:40

Nie da rady zdemontować przed zdjęciem chłodnicy! Nawet mając dziesiatkę nasadową na kiju nie ma możliwości trafienia przez grila na śruby. Trzy są od strony grila a jedna tuż przy akumulatorze. Musiałby mieć jakąś krótką dziesiątkę płaską ale próbowałem i nie ma siły (dźwigni) aby odkręcić dwudziestoparoletnią śrubę....
Nie chodzi o nerwy, bo dziś jest niedziela i dałem sobie czas na to. jest jednak problem aby nie pisać bzdur gdy do końca nie przerabialiśmy tego tematu! Wszystko o czym w dziale Country napisałem jest poparte doświadczeniem i sam to zrobiłem! Niczego nie zmyślam i nie ma u mnie określenia "chyba" i "może". Zresztą wszystko co zrobiłem jest robione na oryginalnym w 99,9% Country. Moim założeniem jest zachować auto w oryginale wykorzystując jak największą ilość części oryginalnych! Dlatego, jak wcześniej pisałem, skoro czyta to wiele innych, potencjalnych użytkowników i posiadaczy tego samochodu starajmy się być rzetelni w swoich wypowiedziach. I nie jestem sam sobie winny, bo przewidywałem ze coś takiego może być problemem-inaczej nie pytałbym o to na forum....
Teraz mam pytanie dotyczące samej chłodnicy. Czy ktoś wymieniał i kupował już chłodnice? Jakiego producenta wybrać aby nie była za droga ale i też nie była jakimś chłamem który za rok trzeba będzie znowu wymieniać> Chciałbym kupić nową i zauważyłem ze na Alledrogo jest kilka odpowiadających wymiarami i położeniem króćców.
Co można powiedzieć o tym produkcie? Oczywiście jest to zamiennik, bo na oryginał mnie nie stać!

http://allegro.pl/vw-golf-mk1-mk2-chlod ... ml#thumb/1" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf Country”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości