Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Witam, mam jakiś problem z moim Golfem mk4 1.9TDI kod silnika ATD, rok prod. 2001. Auto posiadam już 8 lat, nigdy wcześniej nie było podobnych objawów. Śmigało jak szalone. Ostatnio auto było u mechanika na wymianie koła dwumasowego, sprzęgła i wysprzęglika oraz poduszek pod silnikiem. Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale jakieś 2 tyg po wizycie zaczęły się problemy. Auto muli na niskich obrotach i czasem wpada w tryb awaryjny, max. 130-140km/h. Po ponownym odpaleniu znowu sytuacja się powtarza. Vag-Com pokazuje błąd 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 --- Intermittent
Zrobiłem zestaw logów dynamicznych, jeden statyczny. Mam nadzieję, że to wystarczy bo bateria siadła mi w laptopie.
Dynamiczne:
003 i 011 http://vaglog.pl/log-003_011_o714yZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 i 011 http://vaglog.pl/log-011_010_asJkS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 008 i 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_p1DtAj.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001 i 004 http://vaglog.pl/log-001_004_34fNf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczny:
001 http://vaglog.pl/log-001_Ac0Ap.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gdyby jakiegoś loga brakowało do analizy to bardzo proszę o info. Z góry dziękuję za pomoc
Zrobiłem zestaw logów dynamicznych, jeden statyczny. Mam nadzieję, że to wystarczy bo bateria siadła mi w laptopie.
Dynamiczne:
003 i 011 http://vaglog.pl/log-003_011_o714yZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 i 011 http://vaglog.pl/log-011_010_asJkS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 008 i 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_p1DtAj.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001 i 004 http://vaglog.pl/log-001_004_34fNf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczny:
001 http://vaglog.pl/log-001_Ac0Ap.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gdyby jakiegoś loga brakowało do analizy to bardzo proszę o info. Z góry dziękuję za pomoc
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
sprawdź wężyki podciśnienia ,coś z nimi nie tak ,brak doładowania,możesz podpiąć wężyk prosto z Vacu do turbo i zobaczyć czy przeładowuje...najpierw sprawdź to pierwsze...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Znalazłem dzisiaj chwilę czasu i wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia, poniżej logi po wymianie:
Dynamicze:
010,011 http://vaglog.pl/log-010_011_6Pc8ib.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001,004 http://vaglog.pl/log-001_004_900jwL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003,008,011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_9K46Kt.html" onclick="window.open(this.href);return false; (tutaj jakis chochlik się wkradł - dwa ostatnie logowania są aktualne, pierwsze z października :/)
003,011 http://vaglog.pl/log-003_011_h55MF.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam wrażenie że jest lepiej, narazie nie złapał notlaufa, jest żwawszy, ale z niskich obrotów (od 1500 do około 1800) wydaje mi się, że nie idzie tak jak dawniej. Mógłby ktoś rzucić okiem?
Dynamicze:
010,011 http://vaglog.pl/log-010_011_6Pc8ib.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001,004 http://vaglog.pl/log-001_004_900jwL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003,008,011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_9K46Kt.html" onclick="window.open(this.href);return false; (tutaj jakis chochlik się wkradł - dwa ostatnie logowania są aktualne, pierwsze z października :/)
003,011 http://vaglog.pl/log-003_011_h55MF.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam wrażenie że jest lepiej, narazie nie złapał notlaufa, jest żwawszy, ale z niskich obrotów (od 1500 do około 1800) wydaje mi się, że nie idzie tak jak dawniej. Mógłby ktoś rzucić okiem?
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
w 1800 obrotow ma byc 1900 a jest 1200 no to nic dziwnego ze nie idzie.
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Temat powrócił jak bumerang :/
http://vaglog.pl/log-003_008_011_0szuf9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-005_003_011_yga01.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto totalnie nie jedzie, każde mocniejsze dodanie gazu przy około 3000rpm kończy się odcięciem... błąd ten sam "17964" Negative deviation. Wydaje mi się że wężyki siedzą ciasno, może dodatkowo założyć opaski elektryczne na króćcach?
http://vaglog.pl/log-003_008_011_0szuf9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-005_003_011_yga01.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto totalnie nie jedzie, każde mocniejsze dodanie gazu przy około 3000rpm kończy się odcięciem... błąd ten sam "17964" Negative deviation. Wydaje mi się że wężyki siedzą ciasno, może dodatkowo założyć opaski elektryczne na króćcach?
Re: Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Nie zrobiłeś wcześniej i teraz też fusy, jak dla mnie brak BS 011, tak na początek szukania problemu.leykonrad pisze: Zrobiłem zestaw logów dynamicznych, jeden statyczny. Mam nadzieję, że to wystarczy bo bateria siadła mi w laptopie.
To Ci pomoże wybrać właściwe logi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=562817" onclick="window.open(this.href);return false;
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Ok, wrzucam logi: Statyczne + Basic Settings + Dynamiczne grupowe
Statyczne:
001 http://vaglog.pl/log-001_XKb15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log-004_l8Lz7QD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 http://vaglog.pl/log-013_mkRYl4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 http://vaglog.pl/log-018_kEb99JL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 http://vaglog.pl/log-023_kM8Zuu.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Basic Settings:
003 http://vaglog.pl/log-003_bNp4W6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.pl/log-011_vR7nQ9W.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
001 + 004 http://vaglog.pl/log-001_004_a78J6v1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 + 011 http://vaglog.pl/log-003_011_1LMP7Jw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 + 011 http://vaglog.pl/log-010_011_ZQvhY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 + 008 + 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_halat.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne:
001 http://vaglog.pl/log-001_XKb15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 http://vaglog.pl/log-004_l8Lz7QD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 http://vaglog.pl/log-013_mkRYl4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 http://vaglog.pl/log-018_kEb99JL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 http://vaglog.pl/log-023_kM8Zuu.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Basic Settings:
003 http://vaglog.pl/log-003_bNp4W6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.pl/log-011_vR7nQ9W.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
001 + 004 http://vaglog.pl/log-001_004_a78J6v1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 + 011 http://vaglog.pl/log-003_011_1LMP7Jw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 + 011 http://vaglog.pl/log-010_011_ZQvhY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 + 008 + 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_halat.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
turbo do czyszczenia...sprawdź ręcznie kluczem czy chodzi gruszka tylko delikatnie...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Korekcje -ok
Bipy dla pompowtrysków -ok
Synchronizacja w normie (choć powinna być jak najbliżej wartości 0,0 . (Wtedy wskazania spalania na fisie pokrywają się z rzeczywistym spalaniem liczonym z kilometrów)
EGR - pracuje
Turbina - brak reakcji tak jakby w ogóle nie było sterowania kierownicami. Tu może być kilka przyczyn brak podciśnienia z powodu nieszczelności , uszkodzony N75, dziurawa gruszka lub geometria stoi na amen. Podłącz vag-com wejdź w 011 włącz Bassic Settings i obserwuj czy sztanga wykonuje cykliczne ruchy co 10 sekund otwarcia i zamknięcia ( od zderzaka do zderzaka ). Jeśli nic się nie dzieje zdejmij wężyk przy gruszce i zobacz czy masz tam jakieś podciśnienie (czy zasysa cyklicznie). Jśsli tak to dalsze sprawdzenie, to tak jak pisał bioly0501ł sprawdź czy sztanga gruszki chodzi i sprawdź szczelność gruszki (wężyk na gruchę i zassij ustami , lub duża strzykawka - ma być szczelna).
Bipy dla pompowtrysków -ok
Synchronizacja w normie (choć powinna być jak najbliżej wartości 0,0 . (Wtedy wskazania spalania na fisie pokrywają się z rzeczywistym spalaniem liczonym z kilometrów)
EGR - pracuje
Turbina - brak reakcji tak jakby w ogóle nie było sterowania kierownicami. Tu może być kilka przyczyn brak podciśnienia z powodu nieszczelności , uszkodzony N75, dziurawa gruszka lub geometria stoi na amen. Podłącz vag-com wejdź w 011 włącz Bassic Settings i obserwuj czy sztanga wykonuje cykliczne ruchy co 10 sekund otwarcia i zamknięcia ( od zderzaka do zderzaka ). Jeśli nic się nie dzieje zdejmij wężyk przy gruszce i zobacz czy masz tam jakieś podciśnienie (czy zasysa cyklicznie). Jśsli tak to dalsze sprawdzenie, to tak jak pisał bioly0501ł sprawdź czy sztanga gruszki chodzi i sprawdź szczelność gruszki (wężyk na gruchę i zassij ustami , lub duża strzykawka - ma być szczelna).
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
W 011 Basic seting widać że geometria nie pracuje bo wartość nie zmienia się,węże miał już pisane żeby sprawdził,wcześniejsze logi lepsze były jak te turbo leży całkowicie,a jakie masz hamulce,czy pook wciśnięciu hamulca nie robi się twardy pedał...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Dziekuje panowie za zainteresowanie tematem, hamulce sa ok, dzialaja normalnie. Mowa oczywiscie o pracy hamulcow w trakcie jazdy, nie "pompowaniu" hamulca na postoju. Reszte sugestii sprawdze po powrocie do kraju, czyli za jakies dwa tygodnie. Pozdrawiam
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Witam, dzisiaj znalazłem chwilę i zająłem się tematem. Więc tak: N75 wydaje się być sprawny bo po ściągnięciu wężyka z gruszki, przyłożeniu woreczka foliowego i odpaleniu BS011 cyklicznie go zasysało i puszczało. Później spróbowałem ręcznie ruszyć sztangą i nie wiem czy tak powinno być, ale chodzi to z dość dużym oporem, wydaje się że to w gruszce sprężyna stawia opór. W każdym razie po pociągnięciu w dół sztanga wracała do pozycji wyjściowej. Wziąłem dużą strzykawkę, założyłem krótki wężyk i obserwowałem sztangę. Kiedy zasysałem powoli nie było żadnej reakcji, kiedy gwałtownie pociągnąłem tłok strzykawki sztanga ruszyła do dołu i zaraz wróciła do pozycji wyjściowej. Po podłączeniu wężyka z N75 i odpaleniu BS011 zero reakcji sztangi. Czyli mam rozumieć że gruszka jest dziurawa? Z zewnątrz nie widać żadnych uszkodzeń...
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Tak, po zassaniu sztanga nie powinna wracać, powinna być płynnie wciągana do gruszki. Gruszka do wymiany.leykonrad pisze:Czyli mam rozumieć że gruszka jest dziurawa? Z zewnątrz nie widać żadnych uszkodzeń...
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc Gruszka wymieniona, turbina w końcu działa BS011 widać ruch sztangi w całym zakresie. Zrobiłem kontrolnie jeden log http://vaglog.pl/log-003_008_011_dJqJB.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ciutkę chyba przeładowuje. Kręcić sztangą?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości