Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » pt mar 24, 2017 08:13

Cześć, znowu pisze w sprawie zegarów które co dopiero założyłem :)
Założyłem pół fisa do bory, i pokazuje mi się komunikat OIL SENSOR WORKSHOP, mruga na chwilę na żółto kontrolka oleju po czym gaśnie. Jakieś rady? Informuje, że w wyposażeniu nie miałem w ogóle czujnika poziomu oleju w misce.

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Aligator30 » pt mar 24, 2017 11:47

Saviola, jak nie masz czujnika oleju w misie to do wsadu 822 wpisac komorki odpowiedzialne za czujnik oleju ze wsadu 820 poszukaj wszukajce bylo przerabiane



Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: PiotrekG87 » pt mar 24, 2017 13:05

Miałem ten sam problem i do licznika 822A wgrałem cały wsad od 820B i zmieniłem komórki odpowiedzialne za prędkościomierz i obrotomierz (820B jest od diesla 220 km/h). Komórki podawane na forum do wyłączenia czujnika nie zadziałały u mnie, podobno były różne wersje wsadu do 822 i nie w każdej ten sposób działał.



Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » pt mar 24, 2017 14:29

No właśnie mam licznik 822A, czy ktoś może napisać które to komórki są? Szukałem tego wszystkiego, ale nie potrafię znaleźć :(

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: PiotrekG87 » pt mar 24, 2017 15:39

Link do tematu, w którym napisane jest które komórki zmienić dla prędkościomierza i obrotomierza w przypadku zmiany całego wsadu na 820.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=490044" onclick="window.open(this.href);return false;



Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Aligator30 » pt mar 24, 2017 15:44

Saviola, luknij w temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=490044" onclick="window.open(this.href);return false;



Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » pt mar 24, 2017 16:03

No dobrze, ale nadal nie wiem które komórki musze edytować żeby to zaczęło hulać :(

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » pt mar 24, 2017 16:35

Mój plik bin z wsadem waży tylko 256Bajtow, moje zegary to motometer...

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Peran » pt mar 24, 2017 16:57

sprawdź jakie masz ma vag kodowanie nowego licznika?
W razie coś to zmień pierwsze dwie cyfry

+00 - keine extra Optionen 
+01 - Bremsbelagverschleißanzeige 
+02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige 
+04 - Wischwasserstandswarnanzeige 
+16 - Navigation/Radio 



Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: PiotrekG87 » pt mar 24, 2017 17:16

Saviola pisze:Mój plik bin z wsadem waży tylko 256Bajtow, moje zegary to motometer...

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]
Poszukaj wsadu 820 od MotoMeter, ja działałem na VDO, trzeba sprawdzić czy są to te same komórki.
http://www.gti-tdi.de/board4/index.php?board/6-eeprom/" onclick="window.open(this.href);return false;



Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » pt mar 24, 2017 17:27

Kolego Piotrze, nie są to te same wsady, różnią się i to dość sporo :/ VDO do Motometer nie pasują zupełnie.

Kodowanie licznika mam 00141, miałem 00143, ale prędkościomierz pokazywał za dużo o jakieś 15km/h.

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: PiotrekG87 » pt mar 24, 2017 17:32

Saviola pisze:Kolego Piotrze, nie są to te same wsady, różnią się i to dość sporo :/ VDO do Motometer nie pasują zupełnie.

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]
Zdaje sobie sprawę, że się mogą różnić, ale mając dwa wsady do porównania, można coś wyczytać. Ciąg bitów odpowiedzialnych za prędkościomierz będzie taki sam, jeżeli obydwa wsady będą wyskalowane do tej samej prędkości, po tym będzie można poznać gdzie zaczynają się te komórki.

Przykładowa struktura (inna niż w Twoim liczniku, wrzucam poglądowo)
http://www.a6klub.pl/liczniki-xxx-920-x ... t71730.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a6klub.pl/liczniki-xxx-919-x ... t71684.htm" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: grg474 » pt mar 24, 2017 22:04

PiotrekG87 pisze:Zdaje sobie sprawę, że się mogą różnić, ale mając dwa wsady do porównania, można coś wyczytać. Ciąg bitów odpowiedzialnych za prędkościomierz będzie taki sam, jeżeli obydwa wsady będą wyskalowane do tej samej prędkości, po tym będzie można poznać gdzie zaczynają się te komórki.
no to weź sobie coś przepisz :rotfl:

Obrazek
MOT
Obrazek
VDO


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » pt mar 24, 2017 22:22

No kurcze! Ratujecie mi życie! :) sprawdzę screena z moimi ustawieniami i dam znać :)

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości