Szarpanie silnika po wypadku .

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

CHRIZTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2017 12:26
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: CHRIZTM » pt mar 24, 2017 12:51

Witam wszystkich !
Jeśli wybrałem zły dział proszę o przeniesienie tematu.

Jestem posiadaczem Golfa Mk IV z silnikiem 1.9 TDI AJM . W lutym miałem niemiłą sytuację na drodze publicznej. Dokładniej to wyleciałem z drogi i wjechałem w rów uderzając o ziemię, a następnie wjeżdżając poza wcześniej wymieniony rów. Jak już można się domyślić pogięte wahacze rozbieżność przednich kół , ale to najmniejsze ze zmartwień . Podczas zdarzenia musiałem uderzyć spodem silnika o zamarzniętą glebę ( mimo tego miska olejowa jest cała ) .
Po przedstawieniu sytuacji przejdę do problemu jaki mnie napotkał po tym wydarzeniu.
A więc, po wypadku coś musiało stać się z silnikiem , ponieważ wcześniej nie miałem z nim jakichkolwiek problemów teraz nagle podczas odpalania słychać taki pisk ( bardzo podobny jak podczas odpalania silnika benzynowego ) oraz występują bardzo mocne drgania silnika. Dosłownie silnikiem rzuca jakby miał zaraz wyskoczyć z komory silnika ( aż całe auto buja ) . Problem również jest podczas gaszenia , a mianowicie silnik podczas gaszenia oddaje taki dziwny stuk ( dość donośny ) i także buja karoserią. Dodam także że przed wypadkiem nie było nigdy takich problemów.
Bardzo proszę o pomoc :otepienie: .

Poniżej przedstawiam film, przedstawiający problem:
https://www.youtube.com/watch?v=NxpdOBN ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: Adamm » pt mar 24, 2017 13:27

poduszka dolna silnika (laczaca skrzynie z sankami)
ewentualnie poduszka silnika prawa

sprawdz jeszcze dzialanie klapy gaszacej czy sie zamyka podczas gaszenia, wtedy silnik powinien lagodniej gasnac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

CHRIZTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2017 12:26
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: CHRIZTM » pt mar 24, 2017 13:29

Dam radę zrobić to sam ? Czy mogą być jakieś problemy ?



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: daniel.wwe » pt mar 24, 2017 14:31

To zależy od Twoich umiejętności :wink: Jeśli to
Adamm pisze:poduszka dolna silnika (laczaca skrzynie z sankami)
to tam nie ma żadnej filozofii, na kanale żaden problem wymienić, nawet dla laika. Natomiast
Adamm pisze:poduszka silnika prawa
to tam już jest trochę więcej roboty, ale też idzie bez problemu wymienić.
Adamm pisze:sprawdz jeszcze dzialanie klapy gaszacej czy sie zamyka podczas gaszenia, wtedy silnik powinien lagodniej gasnac
Dokładnie, klapa raczej nie działa, nie słychać nawet tego "puknięcia" klapy po wyłączeniu silnika


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

CHRIZTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2017 12:26
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: CHRIZTM » pt mar 24, 2017 15:54

Dzięki za odpowiedzi :) A więc byłem posprawdzać poduszki i faktycznie siadły obydwie . Prawdopodobnie łapa skrzyni też ale nie jestem pewien.
Jeszcze sprawdzę o co chodzi z tą klapa ? Może to być coś poważnego ? :)



CHRIZTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2017 12:26
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: CHRIZTM » pt mar 24, 2017 16:09

Mógłby mnie ktoś naprowadzić jak postąpić z tą klapą ? Proszę nie odsyłać mnie do innego tematu jeżeli to możliwe :D dzięki z góry :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: Adamm » pt mar 24, 2017 16:25

odpalasz auto, stajesz przy silniku ktos musi zgasic auto a Ty patrzysz czy dzwignia zamyka klape gaszaca w momencie gaszenia auta


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

CHRIZTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2017 12:26
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: CHRIZTM » pt mar 24, 2017 16:34

Byłem, sprawdziłem :D morał jest taki że nie zamyka do końca i jakby to powiedzieć "zbyt wolno" :/ Sprawdzałem na zgaszonym zamykając klapę i z tego siłownika słychać jak ucieka powietrze ( takie syczenie słychać ) :kac: Czyli po wymianie tego siłownika klapa powinna się zamykać szybko i do końca , mam rację ?



CHRIZTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2017 12:26
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Szarpanie silnika po wypadku .

Post autor: CHRIZTM » pt mar 24, 2017 16:43

A i jeszcze mam pytanie czy te poduchy będą pasować ? ( http://allegro.pl/poduszka-poduszki-sil ... 30444.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) W opisie jest że do 90km i 110 km :D Wydaje mi się że nie ma to znaczenia ale wolę się upewnić :) Dzięki z góry :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 28 gości