golf IV 1.9 tdi nie zapala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
golf IV 1.9 tdi nie zapala
witam problem nastepujący golf IV 1.9 tdi nie zapala krece go jak głupi i nic
dodam , że jak użyje troche plaku do odpalenia go zatrypi ale też ciężko pochodzi troche i gdy nie wkreci sie na obroty gaśnie co może być przyczyną
auto sprowadzone z niemiec
dodam , że jak użyje troche plaku do odpalenia go zatrypi ale też ciężko pochodzi troche i gdy nie wkreci sie na obroty gaśnie co może być przyczyną
auto sprowadzone z niemiec
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
golf IV 1.9 tdi nie zapala
moze byc wszystko, kompa podpinales? moze byc rozrzad przestawiony, jesli to VP to np pompa padnieta . przytarta
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
golf IV 1.9 tdi nie zapala
pokazuje mi błąd bład 17656
udało się odpalić ale po długim kręceniu i plaku odpalił po 5 minutowej jezdzie zgasł i znów nie mogłem go zapalić normalnie
rozrząd ok
udało się odpalić ale po długim kręceniu i plaku odpalił po 5 minutowej jezdzie zgasł i znów nie mogłem go zapalić normalnie
rozrząd ok
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
golf IV 1.9 tdi nie zapala
nadal nie podales jaki to silnik
rozrzad ok a ciekawe jaki ma kat wtrysku ...
17656/P1248/004680 - Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation
Possible Symptoms
Loss of Power at high Engine Speeds
Engine difficult to Start
Possible Causes
Start of Injection Timing Regulation not OK
Injection Pump Control Range blocked/dirty (e.g. by Metal Particles)
Engine has stalled / ran out of Fuel recently
Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108) faulty
Possible Solutions
Check/Adjust Injection Start. See TDI Timing Checker
Check Fuel Supply
Check/Replace Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108)
Run Output Tests
rozrzad ok a ciekawe jaki ma kat wtrysku ...
17656/P1248/004680 - Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation
Possible Symptoms
Loss of Power at high Engine Speeds
Engine difficult to Start
Possible Causes
Start of Injection Timing Regulation not OK
Injection Pump Control Range blocked/dirty (e.g. by Metal Particles)
Engine has stalled / ran out of Fuel recently
Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108) faulty
Possible Solutions
Check/Adjust Injection Start. See TDI Timing Checker
Check Fuel Supply
Check/Replace Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108)
Run Output Tests
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Re: golf IV 1.9 tdi nie zapala
Kod błędu: 17656 P1248
pl Błąd startu wtrysku pętli sterowania
du Spritzbeginnregelung Regeldifferenz
Początek wtrysku i kontrolę odchylenia
Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany
Możliwe objawy:
* Utrata mocy przy wyższych prędkościach obrotowych silnika
* Trudne (zimno) początek
* Nieostrożne prowadzenie
* Zwiększenie wartości emisji
Możliwe przyczyny:
* Początek wtrysku (czas pompa) źle
* Pompa wtryskowa zablokowane lub zabrudzone
* Ventil na początku wtrysku (N108)
O różnicy kontrola
o wady
Okablowanie O i / lub połączeń do / z (N108)
* Pojemność czujnika igły wtryskiwacza (czujnik igły wyciąg) (G80)
* Zużycie paliwa nie jest w porządku
o Zbiornik jest sucho
o powietrza do paliwa
Zatkany filtr paliwa o
* Bezpiecznik (y) uszkodzony
Możliwe rozwiązania:
* Sprawdź początek wtrysku (timing pompy)
* Sprawdź sekcyjna na początku wtrysku (N108):
Okablowanie O i / lub połączeń do / z (N108)
o zrobić test wyjść
o sprawdzić / wymienić (N108)
* Sprawdź igłę wtryskiwacza Wyporność czujnik (wyciąg) igły (G80)
* Sprawdzić / wymienić pompy wtryskowej
* Sprawdź paliwo
o zbiornik jest pusty?
O Sprawdź, czy powietrze w układzie paliwowym
o Sprawdź filtr paliwa
* Sprawdź (doormeten!) / wymienić bezpieczniki
pl Błąd startu wtrysku pętli sterowania
du Spritzbeginnregelung Regeldifferenz
Początek wtrysku i kontrolę odchylenia
Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany
Możliwe objawy:
* Utrata mocy przy wyższych prędkościach obrotowych silnika
* Trudne (zimno) początek
* Nieostrożne prowadzenie
* Zwiększenie wartości emisji
Możliwe przyczyny:
* Początek wtrysku (czas pompa) źle
* Pompa wtryskowa zablokowane lub zabrudzone
* Ventil na początku wtrysku (N108)
O różnicy kontrola
o wady
Okablowanie O i / lub połączeń do / z (N108)
* Pojemność czujnika igły wtryskiwacza (czujnik igły wyciąg) (G80)
* Zużycie paliwa nie jest w porządku
o Zbiornik jest sucho
o powietrza do paliwa
Zatkany filtr paliwa o
* Bezpiecznik (y) uszkodzony
Możliwe rozwiązania:
* Sprawdź początek wtrysku (timing pompy)
* Sprawdź sekcyjna na początku wtrysku (N108):
Okablowanie O i / lub połączeń do / z (N108)
o zrobić test wyjść
o sprawdzić / wymienić (N108)
* Sprawdź igłę wtryskiwacza Wyporność czujnik (wyciąg) igły (G80)
* Sprawdzić / wymienić pompy wtryskowej
* Sprawdź paliwo
o zbiornik jest pusty?
O Sprawdź, czy powietrze w układzie paliwowym
o Sprawdź filtr paliwa
* Sprawdź (doormeten!) / wymienić bezpieczniki
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
golf IV 1.9 tdi nie zapala
świece sprawdzone - ok
filtr paliwa wymieniony -ok
po odkręceniu wtrysków paliwo tryska
zawór w pompie ok
zostaje jeszcze wtrysk sterujący gdyż po jego odłączeniu obiaw nie zmienił się tak samo wszystko
dziwne jest ze ze chciałem sprawdzić kąt wtrysku i za każdy razem jak wchodziłem w blok pomiarowy autko zgasło i trzeba było znów na plaku odpalać
filtr paliwa wymieniony -ok
po odkręceniu wtrysków paliwo tryska
zawór w pompie ok
zostaje jeszcze wtrysk sterujący gdyż po jego odłączeniu obiaw nie zmienił się tak samo wszystko
dziwne jest ze ze chciałem sprawdzić kąt wtrysku i za każdy razem jak wchodziłem w blok pomiarowy autko zgasło i trzeba było znów na plaku odpalać
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
golf IV 1.9 tdi nie zapala
Mgost90, czyli masz przestawiony kat wtrysku, skoro przy probie odczytu kata gasnie, a w blokach pomiarowych ile wskazuje ? (tez grupa 000 pozycja 2)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: golf IV 1.9 tdi nie zapala
Nie odpalalem od tamtego czasu więc nie wiem ....Adamm pisze:Mgost90, czyli masz przestawiony kat wtrysku, skoro przy probie odczytu kata gasnie, a w blokach pomiarowych ile wskazuje ? (tez grupa 000 pozycja 2)
Co radzicie zrobić ?
Wykluczacie wtrysk sterujacy?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
golf IV 1.9 tdi nie zapala
zdecydowanie wtrysk nie ma nic do odpalania
rozrzad na blokadach jest ok?
rozrzad na blokadach jest ok?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: golf IV 1.9 tdi nie zapala
Adamm pisze:zdecydowanie wtrysk nie ma nic do odpalania
rozrzad na blokadach jest ok?
rozrząd jest ok .
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
golf IV 1.9 tdi nie zapala
to jesli zgrywa sie rozrzad na blokadach to odczytaj kat w blokach pomiarowych, ewentualnie spróbuj go lekko przestawic
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: golf IV 1.9 tdi nie zapala
Adamm pisze:to jesli zgrywa sie rozrzad na blokadach to odczytaj kat w blokach pomiarowych, ewentualnie spróbuj go lekko przestawic
mógłbyś kolego opisać dokładnie co zrobić ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości