Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Witam wszystkich. Jestem świeżo po wymianie kompletnego rozrządu 1.9 TDI golf 4. Moje pytanie dotyczy ustawienia paska tzn jego przesunięcia na kole pasowym pompy wtryskowej niżej podaje foto, zastanawia mnie czy jest wszystko OK bo jakoś bokiem koła chodzi pasek nie jestem na tyle znawcą ustawień rozrządu nie wiem też jak to koło jest szerokie i czy cały pasek chodzi po nim, może ktoś by mnie uspokoił albo pogonił z powrotem do warsztatu heh... Pozdrawiam!
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Jeśli pasek od drugiej strony nie wystaje poza koło to się nie ma co martwić. Jak wystaje to nie możesz tak tego zostawić bo się wytnie. Ale tutaj raczej nie ma co źle poskładać.
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
No właśnie co tu można źle poskładać, ale widać ślad gdzie pracował stary pasek i był bliżej środka. Pasek czy wystaje z drugiej strony poza kolo pasowe nie jestem w stanie zobaczyć tego bo jest osłona której nie da się zdjąć :/
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
No a nie możesz tam palca wsadzić i sprawdzić czy wystaje?
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Kurde reke mam za gruba :-D
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Od razu Ci napiszę: pasek na bank wyjechał z drugiej strony poza koło. Nie ma tu nawet o czym gdybać.
Najczęstsze przyczyny to za mocno napięty pasek. Ewentualnie brak współosiowości np. jakiejś rolki czy koła
z pozostałymi współpracującymi elementami. Jak dawałeś to komuś do roboty to wracaj na reklamację.
Najczęstsze przyczyny to za mocno napięty pasek. Ewentualnie brak współosiowości np. jakiejś rolki czy koła
z pozostałymi współpracującymi elementami. Jak dawałeś to komuś do roboty to wracaj na reklamację.
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Kurczę. Dzięki w takim razie coś muszą poprawić, a może się coś stać jakbym tak jeździł?
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Jeżeli pasek "jeździ" po obudowie to tak. Jeżeli nie, to ciężko przewidzieć. Chyba, że jest tak jak podejrzewam,
czyli za mocno napięty napinacz. To wtedy na pewno.
czyli za mocno napięty napinacz. To wtedy na pewno.
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Pasek nie jezdzi po obudowie sprawdzalem. Ponoc wrzeciono gdzie jest osadzone kolo pasowe pompy jest bardziej wysuniete bo kiedy byla pompa uszczelniana to pompiarz ja tak pewnie ustawil. Pasek idzie rowno po wszystkich pozostalych elementach rozrzadu, tylko po tym kole na boku. Tak mi powiedzial inny mechanik bo chcialem poznac opinie kogos innego. Teraz nie wiem co dalej czy to poprawiac, on powiedzial zeby to poobserwowac czy nie wysunie sie jeszcze, jak nie to nie ma co ruszac.
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Standardowe gadanie leniwych mechaników. Kiedyś mój znajomy opowiadał, że u siebie w Passacie TD miał bardzosklejku pisze:powiedzial zeby to poobserwowac czy nie wysunie sie jeszcze, jak nie to nie ma co ruszac.
podobną sytuację, tyle, że pasek zjeżdżał w drugą stronę niż u Ciebie. Stale musiał kontrolować ten pasek nawet
co kilkadziesiąt kilometrów. Z początku mu się tylko wydawało, że pasek "zjeżdża" z koła pompy i zostawił sprawę.
Któregoś razu zerknął ponownie, a z paska już odstawały druty, a całość paska poruszała się po połowie koła.
Nie pamiętam już teraz dokładnie, ale on miał problem z bodajże "uchwytem" mocowania pompy, który był skrzywiony
czy jakoś tak.
Ja osobiście bym zrobił tak: jak najczęściej kontrolować pasek (z początku nawet i co 100km.), albo nawet zaznaczyć markerem w jakim jest teraz położeniu i mieć, tak na wszelki wypadek, potwierdzenie wymiany rozrządu u tego
"mechanika". Bo jak coś się stanie to zacznie się przerzucanie odpowiedzialności z jednego na drugiego.
Pompiarz powie, że to wina mechanika, mechanik, że pompiarza, a Ty zostaniesz z ręką w nocniku.
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Nieprawidłowo przykręcona mała rolka. Jest skrzywiona na godzinę 4 / 5.
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Dzięki chłopaki za podpowiedzi. Będę to obserwowałi zaznaczę stan paska na kole. Po rolkach pasek idzie równo patrzyłem.
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Ustawienie paska rozrzadu na kole pasowym pompy wtryskowej
Zrobiłem dziś pomiary zdjąłem obudowę, koło ma 30mm pasek 25mm pasek wystaje poza kolo pasowe niecałe 2mm, zauważyłem jeszcze że obudowa rozrządu jest przytarta od koła pasowego pompy... tak jakby koło wystawało za daleko, sprawdziłem kluczem chyba bodajże 22 dociąg jest dokręcone wiec teraz chyba zostaje przesunięcie koła pasowego bo innej opcji nie widzę :/
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości