[MK3 ABD] Silnik sie dusi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dziadek-nfc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 10, 2006 08:58
Lokalizacja: Działdowo

[MK3 ABD] Silnik sie dusi

Post autor: dziadek-nfc » wt paź 10, 2006 09:41

Witam,
Mam ogromny problem z moim golfem. W zimie, na grudzie lodu urwalem rure wydechowa ( pomiedzy portkami a katalizatorem ). Oddalem go do "mechanikow" ktorzy pospawali ja bez odpinania sterownika ECU. Od tego czasu mialem problemy ze spalaniem i obrotami. Nastepny "specjalista" po podpieciu kompa wskalal sonde lambda. Po wymianie sondy ( nieznacznie pomoglo ) przyszla kolej na kopulke palca rozdzielacza, przewody WN, podstawe gaznika, swiece, nastepna sonde ). W miedzy czasie byla tez regulowana ( recznie ) przepustnica a dokladnie czujnik jej polozenia. Samochod strasznie kopcil i nierowno pracowal.Inny "magik" po zauwazeniu spawow na wydechu postawil na komputer. Po wymianie komputera kopcenie ustalo, ale nadal mam problem z moca silnika na malych obrotach. Pewien "specjalista" znowu wymienil podstawe gaznika i czujnik temperatury wody ( ten w silniku - tak ze teraz temp na wskazniku przy ktorej wlacza sie wentylator to 110 st. C :goof: ). Po wlaczeniu zaplony przepustnica cofa sie o ujemny kat, takze podczas dodawania gazu przechodzi przez kat 0 st. ( ma to miejsce w srednim zakresie obrotow - nie wiem dokladnie jakich bo nie mam obrotomierza :bajer: ) i w tym momencie silnik bardzo sie dusi. Probowalem recznie ( na oko ) regulowac potencjomentr - oczywiscie bez efektow. Pomozcie prosze ! Jak mozna to naprawic ?

Pozdrawiam Serdecznie,
Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 19:47 przez dziadek-nfc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt paź 10, 2006 17:32

musisz napisac jaki masz model silnika, bez tego ani rusz (uzupelnij swoj opis)


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

dziadek-nfc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 10, 2006 08:58
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: dziadek-nfc » wt paź 10, 2006 23:03

to golf 1.4 ABD , 1993 rok produkcji


VW Golf , 1993r , ABD 1.4

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt paź 10, 2006 23:22

pogrzebaj koleszko przy zaplonie bo na to mi wyglada albvo mechanicy do bani albo udupiules sporo pieniedzy na darmo :bigok:


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt paź 10, 2006 23:25

do regulowania przepustnicy jest wkret oporowy, jesli masz ksiazke serwisowa to sobie poradzisz jest tam opis regulacji, po krotce trzeba silniczek krokowy wsunac do konca za pomoca 6V i za pomoca wkretu oporowego ustawic przerwe 0,5 mm miedzy bolcem silniczka a sterowaniem przepustnicy


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości