Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?

Post autor: radekrp90 » wt mar 14, 2017 14:51

Dlatego mówię, że pompy nie wymieniać tylko rolki+pasek. Ale jak wspominam - to ja. Ja bym się nie chciał bawić dla ewentualnej oszczędności ale kto co lubi ;) Ja wolę jeździć w względnym spokoju, że mi silnik nie wystawi kopyta po drodze.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?

Post autor: mk4tdi » wt mar 14, 2017 16:05

Jak kupiłem auto wymieniłem kpl razem z pompą, przy drugiej wymianie pasek + mała rolka i jest git


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?

Post autor: italiano_83 » wt mar 14, 2017 19:22

Pompa wody dobra spokojnie wytrzyma dwa interwały paska rozrządu, a ori vw spokojnie trzy- a pamiętajmy że ori są regenerowane - bo trzeba starą oddać.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?

Post autor: wesol » wt mar 14, 2017 20:07

Zadne to druciarstwo. Gdyby zapodali kalamitki w takie elementy to mozna by wydluzyc zywotnosc consjmniej dwu trzy krotnie. Czy w szlifierkach katowych mamy w przekladni duzo smaru? Czy ktos tam zaglada i smaruje tryby? Zazwyczaj nie. Ja tam zagladam co jakis czas i dokladam smaru i jakos mi sie te tryby nie psuja. No coz kazdy robi jak uwaza. Ojcu tez ostatnio w jednej frezareczce wymienialem lozyska. Zapodalem nowe faga a w drugiej takiej samej jak juz zagladalem to byl ostatni gwizdek na dosmarowanie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?

Post autor: Piasek » wt mar 14, 2017 21:04

italiano_83 pisze:Pompa wody dobra spokojnie wytrzyma dwa interwały paska rozrządu, a ori vw spokojnie trzy
dwa z pewnością ale co do ori to u mnie w ALH przy 330 tyś km pompa już miała wyciek. Tym bardziej że fabryczna miała plastikowy wirnik a zakładana akcesoryjna HEPU metalowy.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?

Post autor: italiano_83 » śr mar 15, 2017 22:40

Piasek pisze:dwa z pewnością ale co do ori to u mnie w ALH przy 330 tyś km pompa już miała wyciek. Tym bardziej że fabryczna miała plastikowy wirnik a zakładana akcesoryjna HEPU metalowy.
Moja miała jedynie luz, ale wycieku czy zapoceń nie było. Każda następna pompa miała plastikowy wirnik, ori też, Dolz też dawała radę u mnie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości