Prośba do uzytkowników gaźnika Pierburg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szantis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
Lokalizacja: 3miasto

Prośba do uzytkowników gaźnika Pierburg

Post autor: szantis » śr lut 23, 2005 21:59

Niestety u mnie wysypał się element grzewczy - spiralka w aparacie ssania. Kupiłem kolejny gaźnik (sprzedający zapeewnial o sprawnosci) - niestety ten element równiez jest uszkodzony.Proszę wszystkich co mają mozliwość i gaźnik pierburg 2e , 2ee, 2e2 o sprawdzenie wartosci rezystancji tego elementu. Chyba bede musiał sam go wykonać :(



siwik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 27, 2004 16:15
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: siwik » czw lut 24, 2005 00:12

a jakie miales obiawy ???? bo u mnie chyba ssanie nie odbija i trzyma mi caly czas 2000 obrotow



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Re: Prośba do uzytkowników gaźnika Pierburg

Post autor: abc » czw lut 24, 2005 00:36

szantis pisze:Niestety u mnie wysypał się element grzewczy - spiralka w aparacie ssania. Kupiłem kolejny gaźnik (sprzedający zapeewnial o sprawnosci) - niestety ten element równiez jest uszkodzony.Proszę wszystkich co mają mozliwość i gaźnik pierburg 2e , 2ee, 2e2 o sprawdzenie wartosci rezystancji tego elementu. Chyba bede musiał sam go wykonać :(
Nie zawracaj sobie głowy tą spiralą. Podstawowym elementem ogrzewania bimetalu ssania jest płyn chłodniczy. Jeżeli płyn przepływa bez oporów to podgrzewanie spiralą nie ma praktycznego znaczenia.Są przypadki że obniży sie poziom płynu w chłodnicy i nie dopływa do ssania to wtedy sprawna spirala może podgrzać bimetal awaryjnie i ssanie się z opóżnieniem ,ale otworzy.
Mase gaźników ( inne typy lub marki) jeździ bez spiral (fabrycznie) i ogrzewanie wodne im wystarcza.



Zwoli

Post autor: Zwoli » czw lut 24, 2005 15:19

Witam!!! Mam II 1.6 na tym gażniku i miałem podobny problem tzn. silnik był nagrzany a silnik chodził jak by był na ssaniu miał więcej mocy i więcej palił czasami obroty spadały ale po dodaniu gazu znowu wariował i też chciałem kupować nowy układ ssania ale znalazłem dobrego gażnikowca w Gdańsku. Sprawa wymagała tylko regulacji z za ssaniem z tyłu jest śruba 13 która odpowiedzialna jest za odległość tego bimetalu.regulacja trwała 10 minut i już jest ok.a w 3 warsztatach chcieli mi cały gażnik rozbierać i czyścić bo niby się coś zacięło. poszukaj dobrego fachowca



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » czw lut 24, 2005 15:47

Zwoli pisze:Witam!!! Mam II 1.6 na tym gażniku i miałem podobny problem tzn. silnik był nagrzany a silnik chodził jak by był na ssaniu miał więcej mocy i więcej palił czasami obroty spadały ale po dodaniu gazu znowu wariował i też chciałem kupować nowy układ ssania ale znalazłem dobrego gażnikowca w Gdańsku. Sprawa wymagała tylko regulacji z za ssaniem z tyłu jest śruba 13 która odpowiedzialna jest za odległość tego bimetalu.regulacja trwała 10 minut i już jest ok.a w 3 warsztatach chcieli mi cały gażnik rozbierać i czyścić bo niby się coś zacięło. poszukaj dobrego fachowca
Witam!
Czy moglbys zdradzic tajemnice, jaki to mechanik i gdzie ma swoj warsztat?



szantis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 16, 2004 01:45
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: szantis » czw lut 24, 2005 15:51

Jeśli cos z tyłu regulował to tylko ogranicznik do ssania (regulowany trzpień od podciśnieniowego regulatora)- imbus o ile pamietam nr2 . .Proszę trzymać się tematu - szukam rezystancji . - i tylko w tym temacie prosze o wypowiedzi....



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » czw lut 24, 2005 16:08

Jest jak w temacie : mierzone w 3-ch gaźnikach - 14, 20 i 20 omów.
Powodzenia.



Zwoli

Post autor: Zwoli » czw lut 24, 2005 16:18

Dziadoo pisze:
Zwoli pisze:Witam!!! Mam II 1.6 na tym gażniku i miałem podobny problem tzn. silnik był nagrzany a silnik chodził jak by był na ssaniu miał więcej mocy i więcej palił czasami obroty spadały ale po dodaniu gazu znowu wariował i też chciałem kupować nowy układ ssania ale znalazłem dobrego gażnikowca w Gdańsku. Sprawa wymagała tylko regulacji z za ssaniem z tyłu jest śruba 13 która odpowiedzialna jest za odległość tego bimetalu.regulacja trwała 10 minut i już jest ok.a w 3 warsztatach chcieli mi cały gażnik rozbierać i czyścić bo niby się coś zacięło. poszukaj dobrego fachowca
Witam!
Czy moglbys zdradzic tajemnice, jaki to mechanik i gdzie ma swoj warsztat?

ten mechanik miał kiedyś warsztat przed halą oliwią teraz przeniósł się na jasień ulicy dokładnie nie pamiętam ale jadąc ulicą kartuską w kierunku obwodnicy za pierwszą stacją lotosu masz światła na których skręca się w prawo w głąb jasienia potem pierwsza w lewo ul.rycerza blizorna czy jakoś tak i do końca wyjedziesz na duży przystanek autobusowy musisz przejechać na wprost przz niego potem już pierwsza w prawo ulica z płyt i do końca z tego co pamietam żółty garaż dam Ci numer do niego to się umówisz 502643631.to żaden mój znajomy i nic z tego nie mam ale mi pomógł i zna się na tym co robi.



Zwoli

Post autor: Zwoli » czw lut 24, 2005 16:20

szantis pisze:Jeśli cos z tyłu regulował to tylko ogranicznik do ssania (regulowany trzpień od podciśnieniowego regulatora)- imbus o ile pamietam nr2 . .Proszę trzymać się tematu - szukam rezystancji . - i tylko w tym temacie prosze o wypowiedzi....
sorki chciałem pomóc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 363 gości