Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czekam właśnie na możliwość zajęcia na dłużej podnośnika.lwlw pisze:Przydałoby się wejść pod samochód i wyczaić skąd leci.
Wczoraj podłożyłem karton pod samochód i jak teraz poszedłem spojrzeć na karton, to był suchy (zobaczymy jak rozgrzeję silnik). Co prawda płynu też nie ubyło, a że byłem przestawić auto, to skorzystałem jeszcze z możliwości dokładniejszego ustawienia kartonu. Ino po podniesieniu maski usłyszałem syczenie. Patrząc od przodu, to z tyłu, po prawej stronie osłony, góra silnika - gdzieś stamtąd dochodził ten dźwięk. Co do odpalania... To dość mizernie - trochę pokręcił, załapał, ale nie jest to od strzała. Podobnie jak tu. No trochę pieniędzy włożę w najbliższym czasie Albo to ja już jestem chory i wymyślam problemy.
BTW. Jak chwilę cyka po odpaleniu, po dłuższym postoju, to też się martwić? Czy kwestia taka, że olej (10W40) musi się jeszcze rozprowadzić? Coś w ten deseń - https://www.youtube.com/watch?v=PtEMdR_-U8c" onclick="window.open(this.href);return false; Szklanki?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
U mnie nawet po miesięcznym postoju nic nie cyka. Tyle że mam nowe INA czarne wsadzone bo stare już podtarte były. Co do odpalania, to najpierw sprawdź akumulator ( ale pod obciążeniem), może się kończy. Jeśli chodzi o wyciek, sprawdź, czy gdzieś z jakiejś rurki przelewowej się nie leje. Może wąż już sparciał i cieknie jak ciśnienie wzrośnie na ciepłym.
Kurcze piszecie o przebiegach rzędu 5-6 tyś w rok, ja to teraz jeżdżąc umiarkowanie robię w okolicach 3 na miesiąc. W zeszłym roku w 6 miesięcy wykręciłem 50 tyś km. Fakt że auto też niżej niż seria. Przód i tył, mniej więcej, jak tył na foto od Qto. Jedynie przy obecnych amorkach auto średnio nadaje się w dłuższe trasy bo po 600km jazdy ciągiem już czuć plecy.
Masz te podkładki wsadzone i rozporę ? Pokrywa silnika ta plastikowa założona ?
Kurcze piszecie o przebiegach rzędu 5-6 tyś w rok, ja to teraz jeżdżąc umiarkowanie robię w okolicach 3 na miesiąc. W zeszłym roku w 6 miesięcy wykręciłem 50 tyś km. Fakt że auto też niżej niż seria. Przód i tył, mniej więcej, jak tył na foto od Qto. Jedynie przy obecnych amorkach auto średnio nadaje się w dłuższe trasy bo po 600km jazdy ciągiem już czuć plecy.
trepson_vlcrew pisze:Podkladki w niczym nie przeszkadzaja tylko pomagaja...
nic nie wadzi nawrt rozpórki normalne pasują na mm dosłownie.... mnie tyłek nie raz to uratowało ;p
Masz te podkładki wsadzone i rozporę ? Pokrywa silnika ta plastikowa założona ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Będę patrzył. Jutro po szkole mam zamiar odwiedzić warsztat w kwestii akumulatora.sebekgolf pisze:U mnie nawet po miesięcznym postoju nic nie cyka. Tyle że mam nowe INA czarne wsadzone bo stare już podtarte były. Co do odpalania, to najpierw sprawdź akumulator ( ale pod obciążeniem), może się kończy. Jeśli chodzi o wyciek, sprawdź, czy gdzieś z jakiejś rurki przelewowej się nie leje. Może wąż już sparciał i cieknie jak ciśnienie wzrośnie na ciepłym.
Kurcze piszecie o przebiegach rzędu 5-6 tyś w rok, ja to teraz jeżdżąc umiarkowanie robię w okolicach 3 na miesiąc. W zeszłym roku w 6 miesięcy wykręciłem 50 tyś km. Fakt że auto też niżej niż seria. Przód i tył, mniej więcej, jak tył na foto od Qto. Jedynie przy obecnych amorkach auto średnio nadaje się w dłuższe trasy bo po 600km jazdy ciągiem już czuć plecy.
trepson_vlcrew pisze:Podkladki w niczym nie przeszkadzaja tylko pomagaja...
nic nie wadzi nawrt rozpórki normalne pasują na mm dosłownie.... mnie tyłek nie raz to uratowało ;p
Masz te podkładki wsadzone i rozporę ? Pokrywa silnika ta plastikowa założona ?
Co do Twojego dziwienia się, że niektórzy robią rocznie 5000km - zwróć uwagę na fakt, że dojeżdżasz do pracy w innym kraju, autostradą
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
no też jakąś mega kozą nie jeździsz...ja tył (KW v2) mam skręcony na sam dół, regulacji nie wyciągnę bo bez nich trze nawet bez obciążeniasebekgolf pisze:Przód i tył, mniej więcej, jak tył na foto od Qto
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
I znów zawrócę tyłek, tylko w zupełnie innej sprawie jak płyn chłodniczy. Mianowicie dziwne odgłosy wewnątrz auta. Przed zgaszeniem auta usłyszałem dziwne buczenie jakby z prawej strony. O tyle dziwne buczenie, że jak wcisnąłem hamulec (bo automat) coby przekręcić kluczyk, buczenie ustało. Puściłem hamulec - buczy. Wcisnąłem - nie buczy. Zaznaczę, że spalić tego auta nie zamierzam, bo lubię zagadki Czyżby króciec pompy vacuum?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po samej Polsce wokół komina obecnie kręcę jakieś 8-10 tyś rocznie, tyle że drugim samochodem. Czasem mają zdziwko na stacji gdzie tankuję, jak zdarzy się zalać LPG 2-3 razy w ciągu dnia do pełnaGarrison pisze:
Co do Twojego dziwienia się, że niektórzy robią rocznie 5000km - zwróć uwagę na fakt, że dojeżdżasz do pracy w innym kraju, autostradą
Tył u mnie mix póki co. Sprężyny HR (bodaj -30 albon -40 nie pamiętam już) + amorki z KWQto pisze:no też jakąś mega kozą nie jeździsz...ja tył (KW v2) mam skręcony na sam dół, regulacji nie wyciągnę bo bez nich trze nawet bez obciążeniasebekgolf pisze:Przód i tył, mniej więcej, jak tył na foto od Qto
Przód KW v2 ale nie skręcone na sam dół. Ogólnie przód będę musiał nieco opuścić, bo jak zatankuję do pełna ( czyli pod samą zakrętkę że już więcej wlać się nie da - wciskam odpowietrznik) to tył jest dyskretnie niżej niż przód.
Póki co olewam, bo muszę rozpocząć nierówną walkę z przespawywaniem belki pod silnikiem pod inne mocowanie łapy no i w końcu wymienić muszę hamulce już na stałe, to leżą odnowione, a stare już ledwie hamują. Wiecznie czasu brakuje
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie sprawia Ci to problemów w eksploatacji? Czy zatankujesz i od razu wyjeżdżać 1/4 baku?sebekgolf pisze:zatankuję do pełna ( czyli pod samą zakrętkę że już więcej wlać się nie da - wciskam odpowietrznik)
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
zobaczę jak u mnie będzie po swapie...ale przy 1.4 był skręcony na sam dół i była koza, musiałem wywalić helpery.sebekgolf pisze:Przód KW v2 ale nie skręcone na sam dół
ja jak wiem że zaraz zrobię ze 100km to zawsze pod korek wlewam, jak nie mam takiej pewności to dolewam 4-7l po pierwszym odbiciu...do jakiejś okrągłej kwoty. Bory jeszcze pod korek nie zalewałem...ostatnio 56l, pewnie jeszcze z 5 by wlazło. Negatywnych skutków nie widzę. Ktoś na forum wrzucał foto zalanego paliwem wnętrza auta po takim tankowaniu...myślę że jak po zalaniu nie postawię auta na słońcu to nic się nie stanie. W upały zawsze zostawiam ze 2l luzu...no chyba że nie planuję od razu jechać - wtedy więcejGarrison pisze:sebekgolf napisał(a):
zatankuję do pełna ( czyli pod samą zakrętkę że już więcej wlać się nie da - wciskam odpowietrznik)
Nie sprawia Ci to problemów w eksploatacji? Czy zatankujesz i od razu wyjeżdżać 1/4 baku?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
U mnie od jakiegoś czasu dzienne przebiegi nie spadają poniżej 90 km. Przeważnie tankuję do pełna co 1,5 tygodnia. Jak lecę w trasę, to jadąc jak .... emeryt, po takim tankowaniu potrafię zrobić od strzała okolice 1300km. Normalna jazda (czyli średnia z trasy nie schodząca poniżej 140) to tak 900-1100km. Do baku udało mi się jednym razem wlać 72 litry. Przypomnę, że auto to HB a nie kombik który ma większy bak No ale wtedy w baku była już Sahara jak dojechałem na stację. Nie rozumiem też, czemu miałoby zalać wnętrze paliwem ? Przecież węże lecą na zewnątrz samochodu
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
To pobiłeś mój wynik - ja 68l.sebekgolf pisze:Do baku udało mi się jednym razem wlać 72 litry
myślę że coś musiało być nie tak z uszczelnieniem dekla pod kanapą.sebekgolf pisze:Nie rozumiem też, czemu miałoby zalać wnętrze paliwem ?
...ale jakby zalać pod korek w upalny dzień i postawić auto na słońcu...to gdzieś nadmiar paliwa ujść musi - znajdzie sobie najsłabsze ogniwo. nie sądzę żeby bak się rozszerzył tyle samo co paliwo...
Kącik posiadaczy MK4
Najsłabszym ogniwem powinien być odpowietrznik o ile jest i jest niezatkany.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
No ale przecież bak nie ma bezpośredniego połączenia z wnętrzem. Coś się musiało grubo rozszczelnić skoro się wlało przez klapę pod kanapą. Bak normalnie tylko dochodzi do podłogi, ale tam nie ma jakiegoś specjalnego uszczelniania pomiędzy nim a karoserią.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pozwolę sobie odświeżyćGarrison pisze:I znów zawrócę tyłek, tylko w zupełnie innej sprawie jak płyn chłodniczy. Mianowicie dziwne odgłosy wewnątrz auta. Przed zgaszeniem auta usłyszałem dziwne buczenie jakby z prawej strony. O tyle dziwne buczenie, że jak wcisnąłem hamulec (bo automat) coby przekręcić kluczyk, buczenie ustało. Puściłem hamulec - buczy. Wcisnąłem - nie buczy. Zaznaczę, że spalić tego auta nie zamierzam, bo lubię zagadki Czyżby króciec pompy vacuum?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości