Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sauber
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: pn kwie 02, 2012 14:45
Lokalizacja: OKL / OOL
Auto: Volkswagen Golf MK1 1.6 td
Seat Leon 5F ST FR 1.4 TSI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sauber » ndz mar 12, 2017 11:10

Pany, z dnia na dzień padł mi PDC w mk4..Co i gdzie sprawdzać ??


Sprawdź mojego białego Mk1 ; ). http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=499895

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz mar 12, 2017 11:53

Qto pisze:
Paviarotti pisze:Przy obniżeniu zarąbista sprawa. Ileż razy przywaliłem sankami o koleinę to nie zliczę. Od 2012 jeździłem na gwincie i żadnej miski nie uwaliłem cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.
mnie tu chroni osłona pod silnik...a jeśli z obniżeniem ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica to przecież podkładki tylko pogorszą sytuację - do mnie absolutnie to nie przemawia dopóki nie tnę podłużnic. Zobaczymy jak będzie po swapie...ale pewnie niewiele się zmieni, nie sądzę aby swap pozwolił mi zejść niżej z autem - odległość półosi od podłużnicy bo to mnie ogranicza obecnie. Od osłony do ziemi mam jakieś 4cm i pewnie gdybym niżej schodził z autem do osłony bym chciał się pozbyć...

Ile wy tymi autami na glebie jeździcie rocznie, że możecie sobie na takie niskie zawieszenie pozwolić ?


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mk4tdi » ndz mar 12, 2017 12:14

Jak kupiłem auto też wpakowalem gwint, nie powiem auto ładnie wyglądało, w zakrętach bajka ale raz że twardo, dwa że w koleinach za ciekawie nie było, bo ciągle osłona ocierała, wszędzie trzeba uważać. Zimą już w ogóle tragedia, nawet po podkręceniu zawieszenia trochę wyżej. Jeździłem na gwincie prawie rok i przed kolejną zimą wyrzuciłem. Rocznie robię ~20tys km i po naszych drogach na takim zawieszeniu to tragedia... chyba że ktoś jeździ w większości po autostradach i ekspresówkach, albo kręci się "wokół komina"
Ostatnio zmieniony ndz mar 12, 2017 12:17 przez mk4tdi, łącznie zmieniany 1 raz.


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » ndz mar 12, 2017 12:16

Ja mam gwint skręcony do końca, nawet na zimę nie ruszałem, a autem jeżdżę codziennie, wiec moje przebiegi roczne są w granicach 10 tys. i nie narzekam :D



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz mar 12, 2017 12:35

sauber pisze:Pany, z dnia na dzień padł mi PDC w mk4..Co i gdzie sprawdzać ??
najszybciej to VAG...

sebekgolf, od dwóch lat robię 20-25kkm rocznie...wcześniej na seryjnym zawiasie nigdy się nawet do 10 nie zbliżyłem :los2:
nie wiem czy tak nisko mam auto (chociaż półoś stuka) - osłona pod silnik na pewno jest dosyć nisko

tło auta nie nadaje się do upublicznienia :jezor: nie tyrać za obrysy z tyłu :P ...poz zmianie listew, które leżą i czekają na montaż, obrysy wylecą

Obrazek



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » ndz mar 12, 2017 12:49

Podkladki w niczym nie przeszkadzaja tylko pomagaja...
nic nie wadzi nawrt rozpórki normalne pasują na mm dosłownie.... mnie tyłek nie raz to uratowało ;p


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
macabra_
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2126
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: macabra_ » ndz mar 12, 2017 15:28

sebekgolf pisze:Ile wy tymi autami na glebie jeździcie rocznie, że możecie sobie na takie niskie zawieszenie pozwolić ?
jak tak teraz policzyłem to przez ostatni rok mk4 przejechało może 6k km, z tego 5k w sezonie zlotowym :los2:



Awatar użytkownika
golf3dawid
Forum Master
Forum Master
Posty: 1502
Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: golf3dawid » ndz mar 12, 2017 15:56

Lotka r32 kupował ktoś te wynalazki z allegro? Jakieś opinie


Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.

Mój Golf MK4 Smoked Front

Obrazek

Awatar użytkownika
macabra_
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2126
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: macabra_ » ndz mar 12, 2017 16:08

Szukaj całej klapy z ori lotką ;)



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » ndz mar 12, 2017 16:18

Garrison pisze:
krazorek pisze:
Garrison pisze:Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn? :P
Coś ty Q2 kupił, że się rozpadło po 15 tys.?
SKF, choć czy to pompa to się jeszcze okaże.
Jeśli pompa skf na plastikowym wirniku to jest taka możliwość

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » ndz mar 12, 2017 16:49

Może być tymczasowo tylko jedna linka od ręcznego?

Garrison, oceń stan gratów, zwłaszcza tych małych rolek. Ja bym raczej montował. U mnie zdjęte części po 90 tys. km nie mają nic luzu ani nie hałasują, zupełnie jak nowe - z wyjątkiem tych małych rolek, które już nieco luzu mają. Tylko, że to były części oryginalne.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » ndz mar 12, 2017 17:18

To jeszcze tylko zapytam na zapas.

W piątek zrobiłem kilka krótkich i szybkich odcinków, najwyżej po 2km. Około 16 odstawiłem auto na miejsce i był spokój. O 22 musiałem auto przestawić i po odjechaniu 5 metrów wyskoczyła kontrolka płynu. Mogło się tak ulać przez pompę? :P



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » ndz mar 12, 2017 17:22

Czemu nie...



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » ndz mar 12, 2017 17:28

Dziękuję :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości