Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Po rabatach za 800zł do wzięcia.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Kącik posiadaczy MK4
Kolego jest duże prawdopodobieństwo że silnik będzie stukał i wewnętrzną część maskiPaviarotti pisze:Jeździ ktoś na seryjnym zawiasie i podkładkach pod silnik?
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
a tak zapytam...mają sens te podkładki?
mam stalowa osłonę pod silnik która jest 4cm nad ziemią...po koleinach szuram ale miska bezpieczna...niżej auta nie opuszczę bo ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica
mam stalowa osłonę pod silnik która jest 4cm nad ziemią...po koleinach szuram ale miska bezpieczna...niżej auta nie opuszczę bo ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
To zależy z jakimi prędkościami jeździsz A tak na serio, sam o tym myślę, żeby podnieść silnik, ale wyjdzie w praniu. Póki co szukam odpowiedniej belki pomocniczej z Glofa VI albo VII najlepiej GTD z innym mocowaniem dogbone bo oci...eć można od drgań po utwardzeniu gumy dogbone fabrycznego Kierownica na wolnych obrotach ( wolne obroty prawie 1000) wpada w takie drgania, że poduszka dzwoni a półka tylna za fotelami wpada w rezonans
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ale osłona przy większym je.... potrafi urwać kawałek bloku, ostatnio ktoś się "chwalił" na grupie chyba że masz wersje pod cały silnik wtedy to co innegoQto pisze:a tak zapytam...mają sens te podkładki?
mam stalowa osłonę pod silnik która jest 4cm nad ziemią...po koleinach szuram ale miska bezpieczna...niżej auta nie opuszczę bo ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
pisałem że mam stalową - był jeden rodzaj (rozmiar)Robson91 pisze:chyba że masz wersje pod cały silnik
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn?
Kącik posiadaczy MK4
Teoretycznie należy wymienić sam pasek rozrządu jeżeli rozrząd jest rozpinany.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
To zależy czy przeciągnięty czy nie. Ja w jednym ze swoich aut zakładałem ten sam pasek chyba z 8 razy i zdjemowałem bo wiecznie coś grzebałem przy głowicy i bloku silnika. Po 50tyś km wymieniłem na nowy
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Coś ty Q2 kupił, że się rozpadło po 15 tys.?Garrison pisze:Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
SKF, choć czy to pompa to się jeszcze okaże.krazorek pisze:Coś ty Q2 kupił, że się rozpadło po 15 tys.?Garrison pisze:Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn?
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK4
No sensu to zbytniego nie ma, ale że miałem podkładki i zmieniłem teraz na seryjny zawias to już ich nie wyciągałem. A jakby ktoś jeździł to mam jedno pytankoboris_kafarrow pisze:A po co?
Chwila moment pracy boszką i już nie stukaStanley777 pisze:Kolego jest duże prawdopodobieństwo że silnik będzie stukał i wewnętrzną część maski
Przy obniżeniu zarąbista sprawa. Ileż razy przywaliłem sankami o koleinę to nie zliczę. Od 2012 jeździłem na gwincie i żadnej miski nie uwaliłem cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.Qto pisze:a tak zapytam...mają sens te podkładki?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
mnie tu chroni osłona pod silnik...a jeśli z obniżeniem ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica to przecież podkładki tylko pogorszą sytuację - do mnie absolutnie to nie przemawia dopóki nie tnę podłużnic. Zobaczymy jak będzie po swapie...ale pewnie niewiele się zmieni, nie sądzę aby swap pozwolił mi zejść niżej z autem - odległość półosi od podłużnicy bo to mnie ogranicza obecnie. Od osłony do ziemi mam jakieś 4cm i pewnie gdybym niżej schodził z autem do osłony bym chciał się pozbyć...Paviarotti pisze:Przy obniżeniu zarąbista sprawa. Ileż razy przywaliłem sankami o koleinę to nie zliczę. Od 2012 jeździłem na gwincie i żadnej miski nie uwaliłem cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości