TDI 110 KM na 150 KM TURBINA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
a do tego jeszcze odpowiedni wałek rozrządu to może i wiecej KMAdamm pisze:mozesz zalozyc turbinke od 150KM i wtedy programik i masz spory przyrost mocy
zapraszamy ze szczegółowymi pytaniami jak szukajka nie pomoże na forum DIESLA
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Możesz zakładac smiało turbine od ARL bez strojenia itp. jesli juz masz zamiar stroic to dopiero po nie przed.... Wałek jak wałek, lepiej duzy intercooler do tego turbo i dobry programik i auto bedzie super smigac
A róznice miedzy 110KM a 150KM TDI jest bardzo wiele zaczynajac od tego ze jeden jest na pompie a drugi na pompowtryskiwaczach... po budowe tłoków, wału itp. generalnie to sa juz 2 rózne silniki....
A róznice miedzy 110KM a 150KM TDI jest bardzo wiele zaczynajac od tego ze jeden jest na pompie a drugi na pompowtryskiwaczach... po budowe tłoków, wału itp. generalnie to sa juz 2 rózne silniki....
Cena turbiny (oj 150 to chodliwa sprawa ciezko tanio dobra wyrwac)maro1404 pisze:Jeszcze jedna rzecz mnie dreczy najwarzniejsza jakie są koszta związane z taką przeróbką???
cena przejsciowki /szybkozlaczki (inny wylot na IC)
Cena programu.
Wrazenia spore aczkolwiek bez wiekszego IC oraz wydajniejszych wtryskow ta turbina bedzie sie tylko marnowac. W zupelnosci wystarczy turbina od 130.
Pozatym 150 ma wieksza turbo dziure, bez moda w sofcie auto bedzie na dole bardziel mulowate.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
myślę że tak conajmniej z 2000zł trzeba przyszykować na te przeróbki ...maro1404 pisze:Jeszcze jedna rzecz mnie dreczy najwarzniejsza jakie są koszta związane z taką przeróbką???
a dobry tuning seryjnego to i z 8000E ! tak mówię żeby nie straszyć zapomiałem dodac oczywiscie związany tylko z przyrostem mocy
moim zdaniem to zalezy od oczekiwań kierownika - najpierw program - najlepiej u Aligatora - najbliżej... a potem sobie kolega zobaczy... byc może dojdzie regenracja turbiny i wtedy jest szansa ze sie w 2 kPLN zmiesci...RobertP pisze:myślę że tak conajmniej z 2000zł trzeba przyszykować na te przeróbki ...
jeśli nie to turbina od 130 i wirus powinno starczyć 2,5 kPLN
w tym budżecie tomaro1404 pisze:Na ten cel chce przeznaczyc maksymalnie 4000 zł tylko dochodzi do tego nastepne pytanie czy do tego bedzie potrzebny wiekszy IC , a jak bedzie sie zachowywał przy turbince od 130 i wirus???
turbinka od 130 PD ~1200-1500 (starczy do 170km)
IC custom SMIC by Ali ~900 (na setupach 160km jeszcze sobie radzi)
program by Ali ~1500
+ wskaźnik ciśnienia doładowania + jakieś pierdoły wymiana fitrów itd i sie spoko zmieścisz
parametry do osiągniecia 150 km /340 NM
oznaczenie silnika masz ASV ? jeśli tak to już ori mocniejszych wtrysków nie ma...
a za turbinke od ARL-a (150) musisz zapłacić ~2200 PLN
jeśli masz w planach mody na 200km to kombinuj turbo z kolektorem od ARL-a i duży FMIC jeśli 160 koników Cie zadowoli to masz npaisane co robić...
oczywiście najlepiej jechać do tunera i sie dogadać, może ma jakieś promocje ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości