Czy to przestawiony rozrząd? Golf VI CBAB 103kW

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
qba30dm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 08, 2013 17:16
Lokalizacja: W-wa

Czy to przestawiony rozrząd? Golf VI CBAB 103kW

Post autor: qba30dm » ndz mar 05, 2017 22:36

Cześć, auto zgasło podczas dojeżdżania do skrzyżowania na 2gim biegu i już nie chce zapalić. Silnik kręci bardzo lekko, jakby był rozprężony. Rozrząd wymieniany 5tys. km temu, na szybko sprawdzone ustawienie rolki napinającej i jest w położeniu '"0" czyli nie poluzowała się - pasek napięty. Dodam, że auto ma 130kkm i była to pierwsza wymiana rozrządu, cały zestaw to ori zakupiony w ASO VW. Podczas zgaśnięcia silnika nie usłyszałem żadnych metalicznych odgłosów, zgasł jakby się zdławił. Pytanie jest takie: czy ten silnik ma jakąś tolerancję na przeskoczenie paska rozrządu? Coś na zasadzie 1-2 ząbki ok, ale np więcej to już strzał tłoków w zawory? Silnik do tej pory sprawował się wyśmienicie, zero brania oleju i innych problemów :? Pozdrawiam :)


# pozdrawiam

qba30dm


był Golf Mk6 2.0TDI CBAB
jest Audi A3 8P 1.9TDI BLS

Awatar użytkownika
qba30dm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 08, 2013 17:16
Lokalizacja: W-wa

Czy to przestawiony rozrząd? Golf VI CBAB 103kW

Post autor: qba30dm » czw mar 09, 2017 10:56

Update: problemem okazały się popychacze zaworowe na dwóch cylindrach, powodowały, że zawór nie mógł się do końca zamknąć co powodowało brak kompresji. Po wymianie na nowe wszystko wróciło do normy


# pozdrawiam

qba30dm


był Golf Mk6 2.0TDI CBAB
jest Audi A3 8P 1.9TDI BLS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 134 gości