Czy to przestawiony rozrząd? Golf VI CBAB 103kW
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to przestawiony rozrząd? Golf VI CBAB 103kW
Cześć, auto zgasło podczas dojeżdżania do skrzyżowania na 2gim biegu i już nie chce zapalić. Silnik kręci bardzo lekko, jakby był rozprężony. Rozrząd wymieniany 5tys. km temu, na szybko sprawdzone ustawienie rolki napinającej i jest w położeniu '"0" czyli nie poluzowała się - pasek napięty. Dodam, że auto ma 130kkm i była to pierwsza wymiana rozrządu, cały zestaw to ori zakupiony w ASO VW. Podczas zgaśnięcia silnika nie usłyszałem żadnych metalicznych odgłosów, zgasł jakby się zdławił. Pytanie jest takie: czy ten silnik ma jakąś tolerancję na przeskoczenie paska rozrządu? Coś na zasadzie 1-2 ząbki ok, ale np więcej to już strzał tłoków w zawory? Silnik do tej pory sprawował się wyśmienicie, zero brania oleju i innych problemów Pozdrawiam
# pozdrawiam
qba30dm
był Golf Mk6 2.0TDI CBAB
jest Audi A3 8P 1.9TDI BLS
qba30dm
był Golf Mk6 2.0TDI CBAB
jest Audi A3 8P 1.9TDI BLS
Czy to przestawiony rozrząd? Golf VI CBAB 103kW
Update: problemem okazały się popychacze zaworowe na dwóch cylindrach, powodowały, że zawór nie mógł się do końca zamknąć co powodowało brak kompresji. Po wymianie na nowe wszystko wróciło do normy
# pozdrawiam
qba30dm
był Golf Mk6 2.0TDI CBAB
jest Audi A3 8P 1.9TDI BLS
qba30dm
był Golf Mk6 2.0TDI CBAB
jest Audi A3 8P 1.9TDI BLS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 134 gości