Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Maciek2561
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: Maciek2561 » pt mar 03, 2017 16:09
Niedawno wymieniałem turbinę
Dzisiaj zaglądam a tam krople oleju tak jakby z górnego przewodu olejowego,sam się raczej nie poluzował czym to jest spowodowane ?

.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pt mar 03, 2017 18:46
moze puszczac podkladka miedziana, ewentualnie jesli przewod zasilajacy nie jest podczepiony wieszakiem za kolektor wydechowy to od drgan moze pekac rurka przy tej barylce
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Maciek2561
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: Maciek2561 » pt mar 03, 2017 19:36
Adamm, Matko jaka rurka może pękać ??
Wydaje mi się że olej leci z górnej części tam gdzie rurka wchodzi i tam chyba nie ma być podkładki podkładka jest pod tym elementem który się pierwszy wkręca do turbiny

.
-
italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » pt mar 03, 2017 21:52
Szlifierka - klucz 17 zeszlifować i sprawdzić czy przewód zasilający jest dobrze dokręcony, bo po znakach na turbo widać, ze coś tam było robione.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+

-
Maciek2561
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: Maciek2561 » pt mar 03, 2017 22:07
italiano_83, chodzi o farbę na śrubach ?? wymieniałem turbinę niedawno
Zwykłym kluczem nie dokręcę tej śruby ??
.
-
italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » pt mar 03, 2017 22:18
Maciek2561 pisze:Zwykłym kluczem nie dokręcę tej śruby ??
Nie, bo go tam nie włożysz, potrzebne są dwa klucze jednym musisz skontrować nypel drugim dokręcasz nakrętkę.
Inaczej nypel się przekręci i ukręcisz przewód zasilający.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+

-
Maciek2561
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: Maciek2561 » pt mar 03, 2017 22:22
italiano_83, Ok,może dlatego kapie bo mechanik tak nie zrobił
Jednak wydaje mi się że z nypla nie kapie tylko z tego górnego ?!
.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob mar 04, 2017 08:47
Maciek2561, a ten wieszak masz przykrecony? taki wspornik tego przewodu.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Maciek2561
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: Maciek2561 » sob mar 04, 2017 10:13
Adamm, Poczekaj zrobie fotkę
Chodzi o to ??
nie było dokręcone zapomnieliśmy z mechanikiem o tym,ale już dokręciłem to co to mogło zrobić przez to się śruba mogła poluzować ??
Poluzowałem śrubę i dokręciłem ją jeszcze raz (tą śrubę co trzyma przewód do turbiny) na razie sucho

.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob mar 04, 2017 11:52
dokladnie o ten wspornik, mi kiedys przez jego brak pekla rurka tuz przy nakretce i wywalilo w czasie jazdy caly olej
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Maciek2561
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: Maciek2561 » sob mar 04, 2017 11:54
Adamm, Myśle że mi nie pękła na razie sprawdzałem na postoju na odpalonym nic nie cieknie
.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości