mk1 ClassicLine 3.2 V6
Moderator: G0 Karcio
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Raczej zostanie. Taka mi się podoba. Oczywiście będzie to wszystko ogarnięte polerowane malowane itp. Na razie szukam inspiracji jak zrobić te RSy. mam już kilka pomysłów w głowie zobaczymy co z tego wyjdzie
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Póki co urodziła mi się niedawno córeczka i roboty stanęły.. Jak coś sie ruszy to napiszę
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
gratulacje !
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=489917" onclick="window.open(this.href);return false; <- moje MK2 , W 2k15 na 17" azevach, zapraszam do oglądania i komentowania!
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Gratki Jak tam felgi ?
Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Re: mk1 ClassicLine 3.2 V6
Leżą.. auto na kobyłka regularnie przepalane..Gacek904 pisze:Gratki Jak tam felgi ?
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3235
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Ostatni aktual.
BBS RS 17" złożone, wylądowały na aucie, na aucie które dzisiaj odjechało do nowego właściciela..
Odjechał na rzecz nowgo
Pozdrawiam!
BBS RS 17" złożone, wylądowały na aucie, na aucie które dzisiaj odjechało do nowego właściciela..
Odjechał na rzecz nowgo
Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Szkoda ale za razem gratulacje
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- sauber
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: pn kwie 02, 2012 14:45
- Lokalizacja: OKL / OOL
- Auto: Volkswagen Golf MK1 1.6 td
Seat Leon 5F ST FR 1.4 TSI
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Brałbym te cabrio grrrr...Jak możesz to napisz mi za ile poszło na PW
Rallye to też klasyk..znaacznie większy rar jak mk1 cabrio no cóż
Zabawa trwa dalej
Rallye to też klasyk..znaacznie większy rar jak mk1 cabrio no cóż
Zabawa trwa dalej
Sprawdź mojego białego Mk1 ; ). http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=499895
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Pany, podpowiedzcie coś - w sumie można jak to się mówi "kontynuować dalej" w tym temacie
Przytargaliśmy cabrio do Wawy i pojawił nam się ponownie problem, z którym już wczoraj walczyliśmy z Krzyśkiem u niego na miejscu. Otóż efekt jest taki, że jak odpalamy auto na zimnym silniku to silnik uruchamia się natychmiast, pracuje sobie idealnie, rozgrzewa się i wszystko gra. Jak się go wyłączy tak na kilka sekund i odpala znowu to znowu wszystko ok. Zapala i nie ma problemów. Ale jak go się zostawi tak na minutę, dwie i chce ponownie uruchomić to silnik odpala na kilka sekund, ewidentnie kończy mu się paliwo na listwie i gaśnie. Potem można już sobie kręcić do woli i nie odpala. Ewidentnie brakuje mu paliwa. Odstoi 1-2 godziny i wszystko ponownie działa poprawnie znowu do czasu unieruchomienia silnika na 2-3 minuty (króciutkie unieruchomienie na kilka sekund nie powoduje tego efektu). Co to może być ? Pompę paliwa odrzucam, bo jak już działa to bez kłopotów tylko te z rozruchem po krótkiej przerwie w pracy. Ewidentnie z jakiegoś powodu komputer nie podaje napięcia na pompę. Macie pomysł od czego zacząć szukanie ? Wczoraj nie pokazywał żadnych błędów na kompie. Dziś jeszcze nie sprawdzaliśmy.
Przytargaliśmy cabrio do Wawy i pojawił nam się ponownie problem, z którym już wczoraj walczyliśmy z Krzyśkiem u niego na miejscu. Otóż efekt jest taki, że jak odpalamy auto na zimnym silniku to silnik uruchamia się natychmiast, pracuje sobie idealnie, rozgrzewa się i wszystko gra. Jak się go wyłączy tak na kilka sekund i odpala znowu to znowu wszystko ok. Zapala i nie ma problemów. Ale jak go się zostawi tak na minutę, dwie i chce ponownie uruchomić to silnik odpala na kilka sekund, ewidentnie kończy mu się paliwo na listwie i gaśnie. Potem można już sobie kręcić do woli i nie odpala. Ewidentnie brakuje mu paliwa. Odstoi 1-2 godziny i wszystko ponownie działa poprawnie znowu do czasu unieruchomienia silnika na 2-3 minuty (króciutkie unieruchomienie na kilka sekund nie powoduje tego efektu). Co to może być ? Pompę paliwa odrzucam, bo jak już działa to bez kłopotów tylko te z rozruchem po krótkiej przerwie w pracy. Ewidentnie z jakiegoś powodu komputer nie podaje napięcia na pompę. Macie pomysł od czego zacząć szukanie ? Wczoraj nie pokazywał żadnych błędów na kompie. Dziś jeszcze nie sprawdzaliśmy.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
mk1 ClassicLine 3.2 V6
44FG, na pierwszy ogien zmienilbym przekaznik odpowiedzialny za ecu i za pompe paliwa.. nie wiem jak to w mk I, ale na skrzynce mk II te 2 przekazniki lubia czesto platac figle.. osobiscie zmienilem chyba z 2 jak nie 3 i to bez konkrentej przyczyny tymbardziej jak nie wali bledami na ecu..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości