Falowanie obrotów....

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Falowanie obrotów....

Post autor: marcin7x5 » śr lut 15, 2017 19:03

Czujnik temperatury wody lub uszkodzony termostat.



foma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 17, 2017 16:55

Falowanie obrotów....

Post autor: foma » pt lut 17, 2017 17:32

Zmagałem się z tym problemem. Może opiszę swój przypadek. Najpierw czyszczenie przepustnicy z adaptacją - nic nie pomogło, wymiana uszczelek kolektora dolotowego górnych i dolnych plus uszczelka przepustnicy - pomogło częściowo auto zafalowało a później trzymało podwyższone obroty i minimalnie falowało, odpięcie czujnika ciśnienia wspomagania - pomogło auto przestało falować i utrzymywać podwyższonych obrotów. Wymieniłem ten czujnik i jest ok. Odepnij ten czujnik i zobacz, mi samo odpięcie go naprawiło problem, jeżeli dalej będzie falować to przyczyna leży gdzie indziej, co nie znaczy, że nie leży też pocześci w czujniku.



LOORAK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 05, 2017 09:51

Falowanie obrotów....

Post autor: LOORAK » ndz lut 19, 2017 00:23

Termostat jest dobry temp.trzyma normalna i nagrzewa sie dosc szybko. Podlaczylem obd2 jest jeden blad P0171 czujnik o2 (bank1) mieszanka zbyt uboga. Sonda2 odczyt na rozgrzanym silniku 0,020v do 0,090v przy 3tys obr. 0,100v do oko 0,600v czasami 0,700v. Sprawdzalem to na programie piston, mozna tam wybrac odczyt kilku sond wybralem wszystkue ale pokazalo tylko odczyt sonda2 sonda 1 i reszta byly nieaktywne

Foma wczesniej czytalem troche o czujniku wspomagania ale przy mojej pompie zadnego czujnika nie ma.



LOORAK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 05, 2017 09:51

Falowanie obrotów....

Post autor: LOORAK » ndz lut 19, 2017 14:45

Dzisiaj przyjzalem sie blizej korkowi wlewu oleju, caly korpus jest luzny moge go spokojnie odgiac, wykrecilem go i widze ze w nim blaszka zamocowana na nit jest luzna, dokrecajac nie dociska korpus do glowicy. Widac wycieki oleju z tego miejsca. To bedzie przyczyna wariacji obrotow i bledu p0171?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Falowanie obrotów....

Post autor: marcin7x5 » ndz lut 19, 2017 14:59

Może być jeżeli masz przejściówkę pod korkiem wlewu oleju na której jest wężyk z zaworkiem .



LOORAK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 05, 2017 09:51

Falowanie obrotów....

Post autor: LOORAK » ndz lut 19, 2017 22:00

Do tego korpusu jest waz z bialym zaworkiem ktory pozwala sie przedmuchac w jedna strone, ta do silnika w odwrotna sie blokuje.



LOORAK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 05, 2017 09:51

Falowanie obrotów....

Post autor: LOORAK » pn lut 20, 2017 12:53

ObrazekObrazek



LOORAK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 05, 2017 09:51

Falowanie obrotów....

Post autor: LOORAK » pn lut 20, 2017 12:54

Na drugim zdjeciu widac ile mozna odchylic korpus od glowicy



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Falowanie obrotów....

Post autor: marcin7x5 » pn lut 20, 2017 21:39

Pewnie wyłamał się ten zaczep. Ta przejściówka musi być osadzona szczelnie w pokrywie zaworów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości