A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
króćce te na srodku byly tez amelinowe ,wiec taki mozna przespawac tak jak Ci potrzeba
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Wytnij se flansze z nierdzewki i dospawaj rurkę jaką tam potrzebujesz.
Na krociec wody aluminium omijaj z daleka.
Na krociec wody aluminium omijaj z daleka.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Taki własnie jest plan flansza i rurka z nierdzewki. Ja chce zrobić aby rurka wychodziła na przód jak w 1.8T
Dlaczego woda + aluminium to zły pomysł? Ten silnik fabrycznie wszystkie krucce miał aluminiowe i takie też dałem. Zobacz w starych glofach czy coś sie działo z aluminiowymi kruccami?
Dlaczego woda + aluminium to zły pomysł? Ten silnik fabrycznie wszystkie krucce miał aluminiowe i takie też dałem. Zobacz w starych glofach czy coś sie działo z aluminiowymi kruccami?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Chodzi o to ze stary alu krócieć nie nadaje się na dawce flanszy bo po 20 latach w plynie nie da się tego pospawać. Odrazu pęka.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Slabego spawacza miales ,tak myslalem po Twoim poscie ze pewnie to miales na mysli
Da sie pospawac ,bo spawalem w 16vg60 ,slabo jak kazde stare alu ale sie da
Da sie pospawac ,bo spawalem w 16vg60 ,slabo jak kazde stare alu ale sie da
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
No ja wiem że sie utlenia, pieni się i gazuje ale tak jak Bartek mówi zależy od spawacza. Jak bede robił to z kwasówy. A zastanawialiście się kiedyś dlaczego 1.8T ma wyjscie z chłodnicy tylko jednym otworem na końcu? Ponoć boba motoring też tak robi. Czysto teoretycznie się zastanawiałem. Ale jak miałbym prowadzić rurkę zza głowicy na prżód to już wole zrobić jak to w 16V po staremu. Niemniej jednak zastanawia mnie obieg płynu
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Gdzies na RF forum byl watek o tym
Ja bym nic nie kombinowal i robil jak w oryginale
Ja bym nic nie kombinowal i robil jak w oryginale
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Też tak zrobie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
ten boczny z ABFa idzie po skosie i w dół więc może by podszedł ale znowu miejsca na czujnik nie ma
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
problemem przy tym kruźcu byłoby t,o że musiałbym wąż wodny prowadzić najpierw do tyłu a potem na przód. Spokojnie zrobie sobie nowy taki jak mi trzeba
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Przeczytałem temat i tak, przedni króciec z abfa fajnie pasuje w audi tylko jest ciasno przy odmie. Co do kolektora ssącego wcale nie trzeba nic wycinanego laserowo. Tylko podstawowe narzędzia i chęci. Turbo z tfsi hmm... no nic działaj
Re: A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Co hmm? Ja wiem ze dla Ciebie mało męskie turbo ale podoba mi sie ono za bezawaryjność i szybkie wstawanie. Z turbem jeszcze temat otwarty. Nie muwie że ono musi być ale chińczyka napewno nie kupie. A z kolektorem ssącym to zauważ że Ty masz możliwość spawania, pewnie i ja bym się o zrobienie kolektora pokusił gdybym miał tiga ale z drugiej strony lubie jak pod maską wygląda "jak z fabryki" dlatego też rzeźbie na kolektorze AAN to bedzie takie odchudozne 2.2T.luckash pisze:Przeczytałem temat i tak, przedni króciec z abfa fajnie pasuje w audi tylko jest ciasno przy odmie. Co do kolektora ssącego wcale nie trzeba nic wycinanego laserowo. Tylko podstawowe narzędzia i chęci. Turbo z tfsi hmm... no nic działaj
Kruciec z ABF może i by dał rade ale ja nie toleruje plastiku na kruccach wiec i tak trzebaby robić od nowa toteż powalcze z przerobieniem na wzór AAN
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Glowice tez wiercisz zeby wiecej wyjsc woda miała ?
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Nie, aż tak to nie, tylko chodzi o kształt.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości