Mam taką sprawę. Sprawdzałem a aucie jak w temacie kąt synchronizacji wałka rozrządu. Niby ustawienie powinno być w okolicach 0. Ustawiłem kąty jak najbliżej 0 ale mam wrażenie że silnik jakoś twardo chodzi plus mam gryzące spaliny. Przy takim ustawieniu są dosyć spore korekcje wtrysków w bloku 13 na ponad 1.3. Jeśli przestawię kąt na okolice + 4.4 korekcje wtrysku bardziej zbliżają się do 0 i spadają do 0.5. Teraz jak to rozumieć?

Kąt bliżej 0i zainteresować się stanem pompek czy ustawić na jak najmniejsze korekty a kąt zostawić wyższy? Po wyczytaniu kilku tematów każdy ustawia pod auto jak mu pracuje najlepiej więc co zrobić?

Moje mk II : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=193852&highlight=m%F3j+golfer :)