Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Kącik posiadaczy MK4
Panowie potrzebuje zregenerować reflektory w Corrado, poleci ktoś jakąś firme?
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Spadnie. Ja mam mega długą skrzynię zrobioną i przy 170KM auto zamulało na podjazdach na 5 i 6 biegu. Teraz mam ponad 200. Na 4 biegu da się przeciągnąć auto pod 200 (licznikowe, a skrzynia jest 6B). Obecnie spalanie wygląda tak, że jak jadę na 5 biegu po płaskim 100-110km/h to schodzi poniżej 5 litrów (jakieś 2000 obr). Jak lecę 170-180 to pali średnio z trasy ( na tempomacie) jakieś 7,2 litra. Po mieście nie wiem bo jeżdżę tylko po autostradach ( mam prawie 40km z mieszkania do pracy i autostrada zaczyna mi się 1km od mieszkania i kończy 300m od zakładu gdzie obecnie jestem). Jedynie na wolnych obrotach spalanie podskoczyło do 1,1-1,2 litra na godzinę, ale wolne obroty po zmianie suszary podskoczyły pod prawie 1000.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Mattpl pisze:Przecież pytanie nie dotyczy podłączenia tylko tego elementu
Aha, OK, niezły ze mnie
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Jakbym nie wiedział, że tam coś takiego jest to też bym myślał, że chodzi o podłączenie
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Zapomniałem o tej półce, bo wiem że to tam siedzi. U mnie to zostawiłem, mieści się bez problemu między radiem a CD. U mnie to poowijałem taśmą materiałową żeby nie trzeszczało na nierównościach.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
U siebie miałem Gammę V + CD player bez półeczki. Wszystko się trzymało i nie latało.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Widzę temat audio się pojawił...słyszał ktoś aby komuś udało się wyciągnąć optyka z ori nawigacji?
Zastanawiam się czy nie zrezygnować z radyjka z prockiem na rzecz MFD z optykiem + procek. Ktoś coś w temacie?
Zastanawiam się czy nie zrezygnować z radyjka z prockiem na rzecz MFD z optykiem + procek. Ktoś coś w temacie?
Kącik posiadaczy MK4
Pytanie do tych, co śmigają na 19tkach - Jak z dziurami? 18 przy pełnym skręcie jest już bardzo blisko asfaltu. Wystarczy mała dziura i felga podarta. Zastanawia mnie, czy na 19 jest dużo gorzej? Jak z codziennym kursowaniem po mieście itd?
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
yogi_ziom, odkad załozylem 19, to stwierdziłem ze 18 niechce już. Fajno mozna spasować wsio i mieć dosyć dobry prześwit.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Antonioo, no to też do mnie przemawia. Tylko ważne też dla mnie typ,o co padłem. Jak z codzienną jazdą?
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
yogi_ziom, no trzeba uważać wiadomo jeździłem ponad 2 lata i wszystko było ok. Miałem opone 225/35 na 9J.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Antonioo, to wiadomo. Na 18 już trzeba dobrze uważać nawet przy mniejszych naciągach. Chciałem spasować 215/35 na 9j i 225/35 na 10j.
Tylko jak wczoraj się przyjrzałem, to moje ramy z przodu przy skręcie są już blisko ziemi. Na 19 będzie jeszcze niżej, a pod robotą mam taką drogę, że po dziurach na max skręcie muszę przejechać :/
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Tylko jak wczoraj się przyjrzałem, to moje ramy z przodu przy skręcie są już blisko ziemi. Na 19 będzie jeszcze niżej, a pod robotą mam taką drogę, że po dziurach na max skręcie muszę przejechać :/
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
tylko waga felgi..... auto traci na dynamice. na 17" napewno jest fhuuuuuuuj żwawszy.Antonioo pisze:yogi_ziom, odkad załozylem 19, to stwierdziłem ze 18 niechce już. Fajno mozna spasować wsio i mieć dosyć dobry prześwit.
też mam 19"/8,5j i auto pięknie wygląda, prześwit zacny tylko dynamika mnie skłania do przejścia na 18"/8j
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości