Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

baldur341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 16, 2015 23:31

Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Post autor: baldur341 » czw sty 26, 2017 23:35

Witam pisze tutaj ponieważ już jestem bezradny od maja ubiegłego roku tocze wojne z moim mk4.Do rzeczy pewnego dnia jak szykowałem golfa na zlot bez odpalania przekręciłem kierownicą na sucho w lewo pozniej wyprostowalem dosyc ciezko szła bo pod górka i mięka ziemia a fela 18 stka jak wyczyściłem felgi wsiadłem aby auto wyprowadzić aauto z podwórka od tamtej pory mam problem ponieważ gdy wyjechałem na wstecznym było wszystko okej jak skręciłem max koła w prawo i ruszyłem zaczeło coś chrobotać tzn dźwięk przypominający opone trącą o kawałek plastiku obejrzałem wszystkie koła nic nie było widać przejeździłem tak do stycznia tego roku i postanowiłem sie za to wziąść wcześniej były próby diagnostyka trzepaki wszystko sztywno gumy powymieniane czytałem wiele tematów o podobnych objawach przetestowałem x metod nic nie pomaga wymienione poduchy wymienione przeguby napinacze paska alternatora gumy wachacza itp jak dźwięk był tak jest dalej objawia sie tylko do 3 biegu czasem 4 tego jeżeli rusze na wprost chrobocze przy końcu sprzęgła jak puszcze już wszystko ok podczas przyspieszania też na wstecznym wszystko ok jak odpuszcze gaz i dam na maksa to zachrobocze ze 3 razy i cisza dźwięk dobiega z prawej strony tak jakby coś było między deską a komorą silnika jeżeli rusze gwałtownie problemu nie ma jak ruszam stosunkowo wolno problem jest ręce opadają mechanicy twierdzą wszystko wporządku nie wiem już co to może być panowie pomocy dodam że gdy zmieniałem poduszke lewą silnika bo reszta była dobra i później zmieniłem pasek alternatora problem przy ruszaniu zniknoł lecz zaczoł występować podczas przyspieszania z mniejszych obrotów teraz gdy zmienilem napinacz problem znowu powrócił cisza przy przyspieszaniu slychać przy ruszaniu już nawet nie wiem za co sie brać dodam jeszcze że gdy skręcam na kamienistej drodze jadą wolno występuje pukanie raz z lewej raz z prawej nie wiem czy to od tego zależy czy nie wszystkie gumy okej no nie wiem pomocy !!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Post autor: marcin7x5 » pt sty 27, 2017 17:02

Skręć kołami do końca w lewo a potem w prawo na pracującym silniku. Jeżeli będzie chrobotało to przysłuchaj się pracy pompy wspomagania kierownicy.



baldur341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 16, 2015 23:31

Re: Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Post autor: baldur341 » pt sty 27, 2017 19:19

marcin7x5 pisze:Skręć kołami do końca w lewo a potem w prawo na pracującym silniku. Jeżeli będzie chrobotało to przysłuchaj się pracy pompy wspomagania kierownicy.
Sprawdzone przy skręcaniu silnik dziwnie pracował szybka diagnoza napinacz paska wielorowkowego i pasek zmiana -600 zł efekt silnik ładnie pracuje wyjeżdżam z warsztatu pewny że zrobione ruszam znów tarcie zatrzymalem sie otworzyłem maske wrzuciłem drugi bieg zgasiłem motor pcham przód tył przód tył dziwne stukanie z okolicy mechanizmu różnicowego i silnik chodzi przód tył szybko na podnośnik breszka sprawdzanie poduchy pod skrzynią poducha fakt lekko rusza sie ale jest okej nic nie wadzi sprawdzanie breszką wszystkich gum wszystko okej stabilizatora wszystko okej łączników tez ręce załamane biore sie za koło i tu zdziwienie z mechanizmu różnicowego gdy lekko koło dam do przodu ręką ewidentnie sluchać jakieś metaliczne pukanie nie jest to samo pukanie co przy ruszaniu ale puka i teraz pytanie czy tak powinno być ? skręciłem spód podjeżdżam do 3 mechanika u nas w mieście co go ludzie w miare chwalą posłuchał mówi dwumasa no okej jedno tylko mi sie nie zgadza że to trwa od 30 tyś km gdyby dwumasa siadała to podejrzewam że już dawno by sie skończyła Dodam jeszcze że to chrobotanie to jakby śrubokrętem ciągnoł po rowkach opony każdy wie co to za dźwięk wszystko wydaje sie okej już brak sił



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Post autor: marcin7x5 » sob sty 28, 2017 12:44

Te stukanie w mechanizmie różnicowym to luz międzyzębny. Może jest już zbyt duży. Zobacz jeszcze czy nie masz luzu na przegubach wewnętrznych.



baldur341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 16, 2015 23:31

Re: Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Post autor: baldur341 » sob sty 28, 2017 16:20

marcin7x5 pisze:Te stukanie w mechanizmie różnicowym to luz międzyzębny. Może jest już zbyt duży. Zobacz jeszcze czy nie masz luzu na przegubach wewnętrznych.
luzu nie ma ale jest przełom w sprawie dzisiaj jeżdże już pół dnia i nic ani jednego puknięcia zachrobotania od samego rana temperatura jest na - jedyne co zrobiłem wczoraj to zmienilem wąż od doładowania turbo ten od góry bo był zbyt rozepchany i to wsio a po zmianie nie ruszałem autem dopiero dziś rano



baldur341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 16, 2015 23:31

Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Post autor: baldur341 » ndz sty 29, 2017 23:45

Panowie te auto ma chyba dusze w piątek w nerwach bo 3 razy na podnosniku i nic nie znalezione powiedzialem ze mam rade na to i ze go sprzedam 2 dzien żadnego chrobotania nie wiem od maja ubiegłego roku non stop bez dnia odpoczynku naprawde nie wiem co jest grane wygląda na to że sie sam naprawił oby jakby trwało to jak najdłużej



xlukasz12345x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: sob kwie 07, 2018 08:44
Auto: Volkswagen Golf

Re: Dziwne chrobotanie po prawej stronie golf 4

Post autor: xlukasz12345x » pt lut 26, 2021 08:51

Witam mam pytanie w mojej polo 9n 2003 r wymieniłem przegub bo byla pęknięta osłona i postanowiłem wymienić cały przegub , no i po wymianie w aucie zaczęło cos trekotac i pukać ale przy prędkości do 25km/h przy ruszaniu , hamowaniu i jezdzie na wprost , pojechałem na kanał i nigdzie luźne nie ma , ale zauważyłem że przegub z drugiej strony ma minimalny luz , a ten co wymieniłem jest naprezony , czy to może być wina tego nowego przegubu , że jest tak naprezony ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości