16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16V cewki z tfsi.
Po co kombinować z tym uszczelniaczem jak można na pasówce osadzić np takie coś
http://fullfunctioneng.com/product/fc-hall/" onclick="window.open(this.href);return false; lub http://fullfunctioneng.com/product/new-fd-60-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem tylko czy czujnik halla musi być jak na 2 linku czy normalnie od czoła tez da rade? tylko chyba głębsze zęby muszą być . Ja również będę do KR-a kombinował wasted spark i trigger halla bo tak mam skonfigurowanego Megasquirta więc też szukam optymalnego rozwiązania
http://fullfunctioneng.com/product/fc-hall/" onclick="window.open(this.href);return false; lub http://fullfunctioneng.com/product/new-fd-60-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem tylko czy czujnik halla musi być jak na 2 linku czy normalnie od czoła tez da rade? tylko chyba głębsze zęby muszą być . Ja również będę do KR-a kombinował wasted spark i trigger halla bo tak mam skonfigurowanego Megasquirta więc też szukam optymalnego rozwiązania
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
16V cewki z tfsi.
Pokażmi tyle miejsca na to ustrojstwo w moim ACE 16V z orginalną klimą która musi zostać. Dlatego ten czujnik w kołnierzu to takie dobre rozwiązanie bo zajmuje tylko troche miejsa pod skrzynią. BTW to jest ori rozwiazanie wiec musi działać, jeżeli nie cieknie to bardzo rzadko coś sie z nim dzieje.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi.
http://www.tech-53.com/product-p/brktsnsr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tech-53.com/product-p/361trg.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tech-53.com/product-p/361trg.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
Jakby zrobić tak jak tu w 14 poście jest http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ger-sensor" onclick="window.open(this.href);return false;
to i z klimą się zmieści bo wszystko zostaje ori i ten setup mi się podoba i jest 60-2 trzeba bedzie coś pokombinować
to i z klimą się zmieści bo wszystko zostaje ori i ten setup mi się podoba i jest 60-2 trzeba bedzie coś pokombinować
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
Re: 16V cewki z tfsi.
Zależy jakie koło czy jest miesce by je podtoczyć i tam osadzić trigger.xhat pisze:Jakby zrobić tak jak tu w 14 poście jest http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ger-sensor" onclick="window.open(this.href);return false;
to i z klimą się zmieści bo wszystko zostaje ori i ten setup mi się podoba i jest 60-2 trzeba bedzie coś pokombinować
16V cewki z tfsi.
Ja tego pomyslu nie neguje lecz zazwyczaj jaja zaczynaja sie gdy kolo jest lekko nie rowno wykonane (odstepy miedzy zebami) czujnik drga, koło bije itp Ja swoj trigger podpielem pod analizator stanow logicznych i nagralem 15 minut sygnalu. Rozrzut pomiedzy dlugosciami (czas impulsu) ponizej 0.1%.
Nie kazde ecu potrafi sibie tak samo radzic z sygnalami.
No i polecam hall bo VR sa mocno podatne na zakłócenia. Nowicjusz elektroniki moze miec problemy z wykonaniem prawidlowaj instalacji.
Nie kazde ecu potrafi sibie tak samo radzic z sygnalami.
No i polecam hall bo VR sa mocno podatne na zakłócenia. Nowicjusz elektroniki moze miec problemy z wykonaniem prawidlowaj instalacji.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
Co ori to ori poco kombinowac, na uszczelniaczu praktycznie nie podatny na uszkodzenia zewnetrzne
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi.
Jakbym musiał robić to wolałbym wersję z uszczelniaczem. Marszall, tak K24-7000 jest.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Po wrzuceniu w wyszukiwarkę numeru części tego uszczelniacza wału, można u chińczyków znaleźć takie coś. Rozwiązuje to chyba problem przykręcenia jednej śruby w bloku.
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 16241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 16241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Ja wywiercilem i nagwintowalem bo faktycznie jedna sruba nie pokrywa sie (obudowy uszczelniacza) Ja nie wiercilem bloku na wylot zeby potem przez te srube olej gdzies sie nie sączył.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Nie w kazdym aucie jest na to miejsce zobacz sobie ace z klima, jeden gosciu na fotprum ottomotive kombinuje ale jest tam ciasno i jednak wszystko na wierzchu, Vw nigdy odslonietych trigerow nie stosowal i chyba jest ku temu powod.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
To czy też by nie było dobrze szukać wału z czujnikiem od abf/ady, bo jednak jest to hall a nie VR.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości