16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
xhat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt mar 20, 2009 09:37
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: xhat » czw sty 26, 2017 22:18

Po co kombinować z tym uszczelniaczem jak można na pasówce osadzić np takie coś
http://fullfunctioneng.com/product/fc-hall/" onclick="window.open(this.href);return false; lub http://fullfunctioneng.com/product/new-fd-60-2/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie wiem tylko czy czujnik halla musi być jak na 2 linku czy normalnie od czoła tez da rade? tylko chyba głębsze zęby muszą być . Ja również będę do KR-a kombinował wasted spark i trigger halla bo tak mam skonfigurowanego Megasquirta więc też szukam optymalnego rozwiązania :)


Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Marszall » pt sty 27, 2017 00:33

Pokażmi tyle miejsca na to ustrojstwo w moim ACE 16V z orginalną klimą która musi zostać. Dlatego ten czujnik w kołnierzu to takie dobre rozwiązanie bo zajmuje tylko troche miejsa pod skrzynią. BTW to jest ori rozwiazanie wiec musi działać, jeżeli nie cieknie to bardzo rzadko coś sie z nim dzieje.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

16V cewki z tfsi.

Post autor: spirit77 » pt sty 27, 2017 19:08

http://www.tech-53.com/product-p/brktsnsr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tech-53.com/product-p/361trg.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
xhat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt mar 20, 2009 09:37
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: xhat » pt sty 27, 2017 23:33

Jakby zrobić tak jak tu w 14 poście jest http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ger-sensor" onclick="window.open(this.href);return false;
to i z klimą się zmieści bo wszystko zostaje ori :) i ten setup mi się podoba i jest 60-2 trzeba bedzie coś pokombinować :hmm:


Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Re: 16V cewki z tfsi.

Post autor: luckash » sob sty 28, 2017 09:08

xhat pisze:Jakby zrobić tak jak tu w 14 poście jest http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ger-sensor" onclick="window.open(this.href);return false;
to i z klimą się zmieści bo wszystko zostaje ori :) i ten setup mi się podoba i jest 60-2 trzeba bedzie coś pokombinować :hmm:
Zależy jakie koło czy jest miesce by je podtoczyć i tam osadzić trigger.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » sob sty 28, 2017 11:39

Ja tego pomyslu nie neguje lecz zazwyczaj jaja zaczynaja sie gdy kolo jest lekko nie rowno wykonane (odstepy miedzy zebami) czujnik drga, koło bije itp Ja swoj trigger podpielem pod analizator stanow logicznych i nagralem 15 minut sygnalu. Rozrzut pomiedzy dlugosciami (czas impulsu) ponizej 0.1%.

Nie kazde ecu potrafi sibie tak samo radzic z sygnalami.

No i polecam hall bo VR sa mocno podatne na zakłócenia. Nowicjusz elektroniki moze miec problemy z wykonaniem prawidlowaj instalacji.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Marszall » sob sty 28, 2017 17:07

Co ori to ori poco kombinowac, na uszczelniaczu praktycznie nie podatny na uszkodzenia zewnetrzne


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » ndz sty 29, 2017 12:51

Jakbym musiał robić to wolałbym wersję z uszczelniaczem. Marszall, tak K24-7000 jest.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: spirit77 » ndz sty 29, 2017 14:03

Po wrzuceniu w wyszukiwarkę numeru części tego uszczelniacza wału, można u chińczyków znaleźć takie coś. Rozwiązuje to chyba problem przykręcenia jednej śruby w bloku.

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 16241.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: RasPL » ndz sty 29, 2017 14:09

Ja wywiercilem i nagwintowalem bo faktycznie jedna sruba nie pokrywa sie (obudowy uszczelniacza) Ja nie wiercilem bloku na wylot zeby potem przez te srube olej gdzies sie nie sączył.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: luckash » ndz lut 12, 2017 10:37

Ja zrobiłem tak trigger i czujnik vr
Obrazek



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » ndz lut 12, 2017 12:20

Nie w kazdym aucie jest na to miejsce zobacz sobie ace z klima, jeden gosciu na fotprum ottomotive kombinuje ale jest tam ciasno i jednak wszystko na wierzchu, Vw nigdy odslonietych trigerow nie stosowal i chyba jest ku temu powod.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » śr lut 15, 2017 09:11

To czy też by nie było dobrze szukać wału z czujnikiem od abf/ady, bo jednak jest to hall a nie VR.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: hubos21 » śr lut 15, 2017 17:00

jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości