[MK4] Parujace szyby + climatronic ...help
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tutaj masz za 30zł z aktywnym węglem + wysylka.
Zazwyczaj masz tez instrukcje montazu w komplecie
Kupuj oczywiscie z aktywnym węglem nie inaczej jezeli nie wiesz czemu...poczytaj bylo chyba na forum lub porostu w necie
Filtron K1047A - węglem , pasuje do IV
Filtron K1047 - bez węgla
http://www.allegro.pl/item132191807_fil ... lf_iv.html
Zazwyczaj masz tez instrukcje montazu w komplecie
Kupuj oczywiscie z aktywnym węglem nie inaczej jezeli nie wiesz czemu...poczytaj bylo chyba na forum lub porostu w necie
Filtron K1047A - węglem , pasuje do IV
Filtron K1047 - bez węgla
http://www.allegro.pl/item132191807_fil ... lf_iv.html
ja potwierdzam to co napisał mg-maciek, mam taki sam problem, wymiana filtra przeciwpyłkowego nie pomogła, cała tapicerka w aucie jest suchutka (sprawdzałem jak przeciągałem kable audio do bagażnika ), pomimo tego w bardziej wilgotne dni włączając ECON szyby momentalnie zaparowują, klima była czyszczona i tez nie pomogło...
już się do tego przyzwyczaiłem i jeżdżę cały czas na AUTO...
już się do tego przyzwyczaiłem i jeżdżę cały czas na AUTO...
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/142850.html][img]http://images.spritmonitor.de/142850_5.png[/img][/url]
i nic ci nie pomoże - polecam poczytać instrukcję gdzie jest napisane cyt. Wybrać tryb ECON jeżeli żadaną temperaturę można uzyskać bez włączania układu chłodzenia. Teraz tłumaczę z polskiego na nasze - tryb ECON - nie pracuje sprężarka - chłodzi tylko samo powietrze tak jakbyś nastawił w samochodzie bez klimy na zimneApC pisze:ja potwierdzam to co napisał mg-maciek, mam taki sam problem, wymiana filtra przeciwpyłkowego nie pomogła, cała tapicerka w aucie jest suchutka (sprawdzałem jak przeciągałem kable audio do bagażnika ), pomimo tego w bardziej wilgotne dni włączając ECON szyby momentalnie zaparowują, klima była czyszczona i tez nie pomogło
może wytłumaczę tak - nie wiem jaki wpływ ma klima na to al emam służbowego Suzuki JImny z klimą dołożoną i.. od momentu dołożenia jak jadę i jest lekko wilgotne powietrze to bez włączenia klimy na zimno lub ogrzewania na maxa nie da się jechać - zaparowane - najgorzej jest jak wyłączysz klimę i jedziesz tak jakby wilgoć wydostawala się tunelu. Dodam jeszcze że nie ma wody na podłodze czy coś w tym stylu.
Mam i ja klimę u siebie, i ja zacznę nią suszyć przednią szybę to zaczyna się horror w postaci: klima suszy szybę bardzo szybko i ładnie ale po jej wyłaczeniu błyskawicznie szyba się zaparowywuje z powrotem.
Mam na to radę - przetrzeć szybę ściereczką i olać szuszenie klimą. I koniec parowania. Wydaje mi się że jak klima suszy szybę to pozostają na niej mikroskopijne ogniska osadzania się wody która natychmiast chętnie skorzysta i się skropli. Po przetarciu szyb ściereczką albo wysuszeniu gorącym powietrzem się mi tak nie robi.
U brata w Hondzie jest to samo.
Mam na to radę - przetrzeć szybę ściereczką i olać szuszenie klimą. I koniec parowania. Wydaje mi się że jak klima suszy szybę to pozostają na niej mikroskopijne ogniska osadzania się wody która natychmiast chętnie skorzysta i się skropli. Po przetarciu szyb ściereczką albo wysuszeniu gorącym powietrzem się mi tak nie robi.
U brata w Hondzie jest to samo.
Konto usunięte.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Ogólnie w Pasku MK4 pojawia się ten sam problem przy climatroniku. Przerabiałem temat.
Wiadomo że climatronik przy ECON i bez wskazanego wymuszenia nadmuchu na szybę czy nogi itp dmucha lekko przez wszystkie kratki. Załączając nadmuch na szybę automatycznie przełącza się na manualną klimę.
Bólem też jest mała kratka w podszybiu i dosyć odsunięta od krawędzi szyby. Tu potrzeba dobrego wysterowania nadmuchów i temp.
Ja zawsze robię tak że odparowuję szybki na klimie a później włączam ECON (tryb AUTO nie pozwala sterować nadmuchami...jest w pełni automatyczny jak sama nazwa wskazuje poza 2 stopniową regulacją nadmuchu...po przekroczeniu tego zakresu automatycznie przełącza się na klimę manualną oraz reg temp) nie wyłączając nadmuchu na samą szybę i ustawiam temp na ok 24-25 st i mocnieszy nawiem. Po pewnym czasie jak jest cieplej daję na 20-22 st i stopniowo zmniejszam nawiem i jest ok.
Też mnie irytowało wcześniej to parowanie i myślałem szczelne auto nie to co MK2 (tam parowanie to żaden problem). Kwestia pobawienia się climatronikiem.
Wiadomo że climatronik przy ECON i bez wskazanego wymuszenia nadmuchu na szybę czy nogi itp dmucha lekko przez wszystkie kratki. Załączając nadmuch na szybę automatycznie przełącza się na manualną klimę.
Bólem też jest mała kratka w podszybiu i dosyć odsunięta od krawędzi szyby. Tu potrzeba dobrego wysterowania nadmuchów i temp.
Ja zawsze robię tak że odparowuję szybki na klimie a później włączam ECON (tryb AUTO nie pozwala sterować nadmuchami...jest w pełni automatyczny jak sama nazwa wskazuje poza 2 stopniową regulacją nadmuchu...po przekroczeniu tego zakresu automatycznie przełącza się na klimę manualną oraz reg temp) nie wyłączając nadmuchu na samą szybę i ustawiam temp na ok 24-25 st i mocnieszy nawiem. Po pewnym czasie jak jest cieplej daję na 20-22 st i stopniowo zmniejszam nawiem i jest ok.
Też mnie irytowało wcześniej to parowanie i myślałem szczelne auto nie to co MK2 (tam parowanie to żaden problem). Kwestia pobawienia się climatronikiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości