Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy
Witam, po wymianie uszczelki w nastawniku pompy wtryskowej silnik nie chcę odpalić. W nastawniku nie ma wcale paliwa, na dnie było widać jak by olej. Bolcem trafiłem w miejsce na nią w tulejce. Nastawnik rozbierałem kilka razy po próbach ponownego odpalenia silnika, a nadal nie było w nim paliwa. Ustawiałem nastawnik w różnych pozycjach bo myślałem że dawka paliwa jest tak mała że nie odpala lecz to nie to. Na VAG'u przy próbie odpalenia silnika pokazuje wartości dawki od 30mg/suw do 50mg/suw. Napięcie to 0.680 V, czy to możliwe żeby coś się zapowietrzyło i nie chciał ruszyć ? Dodam jeszcze że przed wymianą usunąłem błąd początku wtrysku i przepływomierza powietrza.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy
Jeżeli w nastawniku nie ma wogóle paliwa to czemu go nie wlałeś ![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy
ciachotdi, w nastawniku nie musi byc paliwa zeby odpalil ...
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy
To w takim razie gdzie może leżeć problem ?
Widzę że Adamm zna się trochę na nastawnikach![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Widzę że Adamm zna się trochę na nastawnikach
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy
Po pierwsze ,czasem ,choć raczej rzadko ,po zdjęciu nastawnika cofa się paliwo w przewodzie od filtra do samego zbiornika ,wtedy nie idzie odpalić i trzeba się wspomóc ręczną pompką paliwa tzw.gruszką ,po drugie nastawnik musi siedzieć dokłądnie w miejscu gdzie siedzial wczesniej ...0,5 mm róznicy w stronę mniejszej dawki i możesz nie odpalić ...po trzecie czy po właczeniu zapłonu nastawnik robi tzw. ''self test " ? dekielek zdejmujesz i sprawdzasz ...jak robi to przyczyną może być tylko za duzo powietrza ,albo żle ustawiony nastawnik i za mała dawka...ale zanim to wszystko zrobisz ,to popusć sobie króciec powrotny na nastawniku ,tylko odkręć od nastawnika ,a nie nakrętkę na końcu i kręć rozrusznikiem póki nie pojawi się paliwo...jak się nie pojawi to ci się cofneło paliwo i musisz podpompować najlepiej pompką "gruszką " którą zakupisz w większosci sklepów motoryzacyjnych
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości