Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sauber
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: pn kwie 02, 2012 14:45
- Lokalizacja: OKL / OOL
- Auto: Volkswagen Golf MK1 1.6 td
Seat Leon 5F ST FR 1.4 TSI
Kącik posiadaczy MK4
Pany, chce usunąć EGR.
Kupiłem już flansze do podmiany.
Będzie jeszcze robiony program więc musi mi go wyłączyć z kompa albo ?
Kupiłem już flansze do podmiany.
Będzie jeszcze robiony program więc musi mi go wyłączyć z kompa albo ?
Sprawdź mojego białego Mk1 ; ). http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=499895
Kącik posiadaczy MK4
Obserwuje ktoś aukcje z Mk4/Bora? Czy tylko ja mam wrażenie, że samo badziewie stoi na allegro
Kącik posiadaczy MK4
mass143, Te mi wpadły w oko
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... c30c33aa9f" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yEy4b.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... c30c33aa9f" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yEy4b.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kącik posiadaczy MK4
Mechanicznie wywalasz i zaślepiasz EGR. Ja jeszcze miałem chłodnicę spalin, której też się pozbyłem.sauber pisze:Pany, chce usunąć EGR.
Kupiłem już flansze do podmiany.
Będzie jeszcze robiony program więc musi mi go wyłączyć z kompa albo ?
W MKIV nie ma z tym najmniejszego problemu jeżeli chodzi o elektronikę. Jedyne co można zrobić w kompie to w sekcji silnika w adaptacjach na kanale 3 z wartości domyślnej 32768 zmieniasz na 33638 (przynajmniej tak wynika z moich notatek). Ma to zmniejszyć % powietrza jaki podaje z EGR i co za tym idzie mniej jest komputer okłamywany. Widzialnych efektów nie odczułem, ale tak zrobiłem.
mass143, Jak ci się tak spodobał to kupuj płatki śniadaniowe z niespodzianką. Może znajdziesz takiego... a nawet jak nie to kości będziesz miał od mleka mocniejsze...
Kącik posiadaczy MK4
Ktoś coś?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p7046149" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p7046149" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
jakiś pomysł na sprawdzenie czy grzane spryski działają? Mrozów u mnie nie ma, akumulatora w domu też nie mam.
Do zamrażarki i mierzyć oporność?
Do zamrażarki i mierzyć oporność?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Bodajże po przewodach dochadzących do nichlwlw pisze:O właśnie, a po czym poznać czy są grzane w ogóle?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
po kabelkach najłatwiej...na dobrą sprawę wystarczy (jeśli nikt nie zmienił samych sprysków) sprawdzić czy do maski oprócz wężyka z płynem wchodzą kabelki
Grzane spryski na pewno były w komplecie ze spryskami lamp...
Pytam jak sprawdzić bo mam kilka kompletów, które mógłbym pogonić...a chyba fajnie kupić sprawne
Prawe duże szkło niebieskie jest coś warte? Wkład ori ale raczej z przepaloną matą - jeszcze nie sprawdzałem, ale zakładam że jest przepalona...
A propos mat...ori wkłady ze sprawnym grzaniem niełatwo dostać w używce. Pierwsze lusterka jakie miałem u mnie to manuale niegrzane...więc wstawiłem maty - kilka miesięcy temu pękło 10lat jak lustra grzeją. Dwa lata temu zmieniałem maty w lusterkach które mam obecnie...i jedna się wys%%% po roku pomimo bardzo rzadkiego używania
Grzane spryski na pewno były w komplecie ze spryskami lamp...
Pytam jak sprawdzić bo mam kilka kompletów, które mógłbym pogonić...a chyba fajnie kupić sprawne
Prawe duże szkło niebieskie jest coś warte? Wkład ori ale raczej z przepaloną matą - jeszcze nie sprawdzałem, ale zakładam że jest przepalona...
A propos mat...ori wkłady ze sprawnym grzaniem niełatwo dostać w używce. Pierwsze lusterka jakie miałem u mnie to manuale niegrzane...więc wstawiłem maty - kilka miesięcy temu pękło 10lat jak lustra grzeją. Dwa lata temu zmieniałem maty w lusterkach które mam obecnie...i jedna się wys%%% po roku pomimo bardzo rzadkiego używania
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Kącik posiadaczy MK4
Taka sytuacja, silnik 1.4, przepustnica na linkę i przy odpaleniu obrotu w granicach 1 tys, natomiast po dodaniu lekko gazu idą na ok 1.8 - 2 tys i tak zostają. Po ponownym odpaleniu obroty w normie a po dodaniu gazu znowu się wieszaja i zostają. Wina przepustnicy? Dodam, że nie idzie jej zaadaptować, a niedawno była czyszczona
- sauber
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: pn kwie 02, 2012 14:45
- Lokalizacja: OKL / OOL
- Auto: Volkswagen Golf MK1 1.6 td
Seat Leon 5F ST FR 1.4 TSI
Kącik posiadaczy MK4
No i dostałem flansze zamiasr EGR.
Pytanie, co robić z klapą gaszącą ?
Wyp**lam EGR , przewód wyrzucam , zaślepiam, wkręcam flansze i git ?
Będę robił i tka program więc kompem usunie mi błąd EGR.
Pytanie, co robić z klapą gaszącą ?
Wyp**lam EGR , przewód wyrzucam , zaślepiam, wkręcam flansze i git ?
Będę robił i tka program więc kompem usunie mi błąd EGR.
Sprawdź mojego białego Mk1 ; ). http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=499895
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości