1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- syncmaster955df
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 16:08
- Lokalizacja: Opolskie (PL), Bayern (D)
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie
Niekoniecznie musisz demontować żeby to sprawdzić. Dostęp jest utrudniony ale np telefonem sobie tam poświeć i nagrywaj film. Jak złapie ostrość to może uda Ci się to zobaczyć. Zobacz na Google gdzie te kolektory szlag trafia i takie miejsce szukaj u siebie
Stiffler
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie
Byłem dziś na hamowni, auto przy pierwszej próbie wykazało 190km ale mam wykres tylko z drugiej próby w której wyszło 187km i 248nm. Dalej jest problem z cofnięciem zapłonu. Niżej wrzucam logi, mam tylko w pliku tekstowym. Mógłby ktoś zerknąć co tam jeszcze niedomaga? Ja nie koniecznie potrafię to rozszyfrować.
https://megawrzuta.pl/download/67d83587 ... 00fa2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://megawrzuta.pl/download/67d83587 ... 00fa2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, prośba o ocenę logów
Logi mam zapisane w pliku tekstowym, nie da się wrzucić do vag log pliku po konwersacji, musi być zapisany od razu w csv :/ Myślicie, że o cofanie zapony może mieć związek ze słabym ciśnieniem paliwa? Znajomy stwierdził po analizie logów że cofa mocno zapłon i sonda lambda ma korektę na 20%.
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, prośba o ocenę logów
Mam poprawione logi, potrafi ktoś pomóc? Co może być przyczyną cofania zapłonu? Wczoraj sprawdziliśmy ciśnienie paliwa i wynosi ponad 3b na biegu jałowym, ciśnienie sprężania jest ok, szczelność dolotu sprawdzona, dv i n75 sprawne, świece i cewki wymienione, łańcuch wraz ze ślizgami wymieniony, przepływomierz również. Czy sonda dobrze pracuje? Usunięta została druga sonda przy robieniu wydechu, jest całkowicie wypięta ale nie wyłączona programowo.
http://vaglog.pl/log-002_118_7n6hqth.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-033_002_5jytcGa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-031_002_lr5PWKn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-115_118_kH8cH.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-120_15D1w.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-020_115_1TLS5d.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-002_118_7n6hqth.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-033_002_5jytcGa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-031_002_lr5PWKn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-115_118_kH8cH.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-120_15D1w.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-020_115_1TLS5d.html" onclick="window.open(this.href);return false;
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Kolego jaki masz założony przepływomierz? mierzy bardzo nieliniowo, do 5 tyś wskazuje sporo za mało, powyżej przepływ się poprawia, bo mamy rozumieć że wszelkie nieszczelnosci na linii przepływka turbo wyeliminowane?
Co do ciśnienia paliwa to pomijając to że mierzymy podczas jazdy, to nawet na postoju nie jest prawidłowe bo powinno wynosić koło 2,5 bar bar a podczas pomiaru z pedałem w podłodze ok 3,5 bar.
Co do ciśnienia paliwa to pomijając to że mierzymy podczas jazdy, to nawet na postoju nie jest prawidłowe bo powinno wynosić koło 2,5 bar bar a podczas pomiaru z pedałem w podłodze ok 3,5 bar.
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Szczelność sprawdzałem kompresorem ale wszytko wydaje się być szczelne.Przepływomierz założyłem używany boscha o tym samym numerze. Powyżej 4tys pokazywał 3,5b nie wiedziałem jak sprawdzić pod obciążeniem dlatego nie mierzyłem...
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
JAK masz poprzedni przepływomierz to założ go i daj loga 002+033, albo załatw sobie jeszcze inny.
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Na poprzednim przepływomierzu auto szarpało podczas jazdy także muszę skombinować kolejny. Myślisz, że to cofanie może mieć z tym związek?
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
Re: 1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Tak moze miec zwiazek, dla pewnosci jeszcze podaj numer tej przeplywki.
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Numer przepływki 0 280 218 063. Pojawiły się nowe objawy a mianowicie auto przy 2tys i najczęściej na 2 biegu ma takie szarpnięcie jakby na chwilę brakowało mocy i znów jedzie dobrze. Od czasu do czasu gdy silnik nie jest w pełni nagrzany obroty falują lub silnik nierówno pracuje a czasami przerywa. Byłem u znajomego który zajmuje się strojeniem silników. Zrobił porządne logi i sprawa wygląda następująco: Na wysokich obrotach występuje spalanie sutkowe, mieszanka jest uboga i sonda robi korektę +19%. Sprawdziliśmy ciśnienie paliwa na obciążonym silniku i lekko falowało więc wymieniłem pompę paliwa, ciśnienie jest już książkowe ale uboga mieszanka dalej występuje. Jeszcze raz sprawdzona szczelność dolotu i wszystko jest szczelne (wymieniony zaworek odmy bo trochę puszczał). Znajomy stwierdził, że sonda jest już w kiepskiej kondycji więc kupiłem nową boscha. Po wymianie sondy nie robiłem jeszcze logów ale zaczął wyskakiwać błąd 17536 Mieszanka za uboga strona 1 brak osprzęt - regulacja długoterminowa. Czy to problem z nową sondą czy może jest bardziej czuła i wykrywa problemy których nie odczytywała stara? Co jeszcze może wpływać na ubogą mieszankę? Ciśnienie sprężania pond 13 na każdym cylindrze, świece cewki nowe, turbina dobrze ładuje i trzyma ciśnienie, czyt to wina tego używanego przepływomierza? Na starym przepływomierzu tez było to szarpanie na 2 biegu ale jak odpiąłem wtyczkę od przepływomierza to było dobrze. Kupiłem używany przepływomierz i przez jakieś 2 tyg było ok z tym szarpaniem ale teraz znów wróciło...
Brakuje mi już pomysłów... Praca przepływki w logach powyżej
Brakuje mi już pomysłów... Praca przepływki w logach powyżej
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Podmień od kogoś kto ma napewno sprawną przepływkę.
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Problem rozwiązany, wymieniona pierwsza sonda lambda i przepływomierz, wszystko wróciło do normy
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości