Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sebo89elcMK4ajm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: śr paź 12, 2011 11:11
Lokalizacja: (łódzkie)

Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?

Post autor: sebo89elcMK4ajm » czw sty 19, 2017 20:39

Witam!
Dzisiaj w moim mk4 padło turbo i mam dylemat jaka opcja naprawy będzie najlepsza... Czy
- kupić dobrą używkę ? ( najlepiej od ARL )
- zregenerować?
- kupić taki zestaw naprawczy http://allegro.pl/melett-turbosprezarka ... 36249.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Pacjent to AJM z podniesioną mocą na około 150KM i 350Nm, turbo które teraz w nim jest i padło pochodzi z ASZ.



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?

Post autor: piotrek233 » czw sty 19, 2017 21:26

Nie ma czegoś takiego jak dobra używka, kto szuka ten jest naiwny. Turbiny mają średnio po 17LAT przebiegi rzędu 300-400tyś km, a szczególnie ARL - najmocniejsza turbina. takie auto kupuje się do szybkiej jazdy, a nie do kościoła i po bułki do sklepu. Dlatego odradzam pomysł z zakupem czegoś podobnego.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?

Post autor: AndrzejP4 » pt sty 20, 2017 11:37

Polecam wymianę samego korasa - mellet robi świetne rdzenie. Porządnie wyczyścić geometrię i masz turbinie jak nową. Jedynie pozostaje problem regulacji ogranicznika i sztangi - samemu będzie trudno ustawić to na samochodzie tzn będzie trzeba ustawiać metodą prób i błędów.

Jeżeli masz nieograniczone fundusze to ja bym poszedł w zupełnie nowe turbo. Ja akurat kupiłem sobie nówkę BRD za 2200zł i jestem bardzo zadowolony - spokój do końca żywota auta.



sebo89elcMK4ajm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: śr paź 12, 2011 11:11
Lokalizacja: (łódzkie)

Re: Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?

Post autor: sebo89elcMK4ajm » pt sty 20, 2017 14:58

Oglądałem dzisiaj używkę od sharana 150KM z 2005- wyglądała ok bez luzów czy wycieków tylko zastanawiam się czy wyjście pod egr pasuje bo w jest na wprost na kolektorze no i trochę chodzi mi po głowie ten rdzeń melett bo regeneracja w moich stronach to koszt około 1200- 1300 zł



sebo89elcMK4ajm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: śr paź 12, 2011 11:11
Lokalizacja: (łódzkie)

Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?

Post autor: sebo89elcMK4ajm » pn sty 23, 2017 17:02

Mam jeszcze pytanie, czy jeślibym zmieniał turbo na większe to muszę robić jaką korektę w programie lub ustawieniu gruszki?
Czy przy wymianie turbo warto zrobić płukankę silnika specyfikiem liqui moly ?



Samochód zrobiony :bajer: Turbo złożone na nowym środku http://allegro.pl/chra-koras-melett-aud ... 62777.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Pracuje ładnie i cicho.Mam jeszcze pytanie czy jeśli turbina pompuje zadane ciśnienie to gruszka jest już dobrze ustawiona czy może trzeba jeszcze na coś zwrócić uwagę?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 193 gości