Witam!
Dzisiaj w moim mk4 padło turbo i mam dylemat jaka opcja naprawy będzie najlepsza... Czy
- kupić dobrą używkę ? ( najlepiej od ARL )
- zregenerować?
- kupić taki zestaw naprawczy http://allegro.pl/melett-turbosprezarka ... 36249.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Pacjent to AJM z podniesioną mocą na około 150KM i 350Nm, turbo które teraz w nim jest i padło pochodzi z ASZ.
Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: śr paź 12, 2011 11:11
- Lokalizacja: (łódzkie)
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?
Nie ma czegoś takiego jak dobra używka, kto szuka ten jest naiwny. Turbiny mają średnio po 17LAT przebiegi rzędu 300-400tyś km, a szczególnie ARL - najmocniejsza turbina. takie auto kupuje się do szybkiej jazdy, a nie do kościoła i po bułki do sklepu. Dlatego odradzam pomysł z zakupem czegoś podobnego.
Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?
Polecam wymianę samego korasa - mellet robi świetne rdzenie. Porządnie wyczyścić geometrię i masz turbinie jak nową. Jedynie pozostaje problem regulacji ogranicznika i sztangi - samemu będzie trudno ustawić to na samochodzie tzn będzie trzeba ustawiać metodą prób i błędów.
Jeżeli masz nieograniczone fundusze to ja bym poszedł w zupełnie nowe turbo. Ja akurat kupiłem sobie nówkę BRD za 2200zł i jestem bardzo zadowolony - spokój do końca żywota auta.
Jeżeli masz nieograniczone fundusze to ja bym poszedł w zupełnie nowe turbo. Ja akurat kupiłem sobie nówkę BRD za 2200zł i jestem bardzo zadowolony - spokój do końca żywota auta.
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: śr paź 12, 2011 11:11
- Lokalizacja: (łódzkie)
Re: Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?
Oglądałem dzisiaj używkę od sharana 150KM z 2005- wyglądała ok bez luzów czy wycieków tylko zastanawiam się czy wyjście pod egr pasuje bo w jest na wprost na kolektorze no i trochę chodzi mi po głowie ten rdzeń melett bo regeneracja w moich stronach to koszt około 1200- 1300 zł
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: śr paź 12, 2011 11:11
- Lokalizacja: (łódzkie)
Padło turbo - jaka opcja naprawy najlepsza?
Mam jeszcze pytanie, czy jeślibym zmieniał turbo na większe to muszę robić jaką korektę w programie lub ustawieniu gruszki?
Czy przy wymianie turbo warto zrobić płukankę silnika specyfikiem liqui moly ?
Samochód zrobiony Turbo złożone na nowym środku http://allegro.pl/chra-koras-melett-aud ... 62777.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Pracuje ładnie i cicho.Mam jeszcze pytanie czy jeśli turbina pompuje zadane ciśnienie to gruszka jest już dobrze ustawiona czy może trzeba jeszcze na coś zwrócić uwagę?
Czy przy wymianie turbo warto zrobić płukankę silnika specyfikiem liqui moly ?
Samochód zrobiony Turbo złożone na nowym środku http://allegro.pl/chra-koras-melett-aud ... 62777.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Pracuje ładnie i cicho.Mam jeszcze pytanie czy jeśli turbina pompuje zadane ciśnienie to gruszka jest już dobrze ustawiona czy może trzeba jeszcze na coś zwrócić uwagę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 186 gości