[mk2] Jak rozpoznać oznaczenie silnika ?? DALEJ NIE UStALONO
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
[mk2] Jak rozpoznać oznaczenie silnika ?? DALEJ NIE UStALONO
Od razu napisze dla tych co by sie chcieli tutaj popisać ze nr silnika jest nie czytelny !!!!! Więc szukam innej metody moze ktoś zna róznice ??
Wiem ze jest to TD 1.6 70 PS bo taką miał naklejke za kołem zamachowym !!:)) (chyba ze ktoś sobie jaja zrobił ze mnie :/(odpukać)
Tylko jak tak patrze to 70 PS to jest i JR i CY i MF i to chyba tyle ale który to moze być to nie mam pojęcia :////
Jak ktoś wie to prosze o pomocne wskazówki
Pozdro
Wiem ze jest to TD 1.6 70 PS bo taką miał naklejke za kołem zamachowym !!:)) (chyba ze ktoś sobie jaja zrobił ze mnie :/(odpukać)
Tylko jak tak patrze to 70 PS to jest i JR i CY i MF i to chyba tyle ale który to moze być to nie mam pojęcia :////
Jak ktoś wie to prosze o pomocne wskazówki
Pozdro
Ostatnio zmieniony czw paź 12, 2006 23:25 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no i u mnie tez :PP tylko ze zmienilem D na TD wiec JP nie bardzojezalb pisze:oznaczenie jest w bagazniku na naklejce na sciance tylnej w okolicach lewej lampy. Przynajmniej u mnie tak bylo
to tez wiem ale własnie pisze ze u mnie jest zatarty :PPGSOWIEC pisze:Oznaczenie i numer silnika jest wybity na bloku patrząc od przodu centralnie na środku pod uszczelką głowicy
Tzn. szlifierką ktoś go potraktował lub coś w tym stylu?To_mas pisze:GSOWIEC napisał/a:
Oznaczenie i numer silnika jest wybity na bloku patrząc od przodu centralnie na środku pod uszczelką głowicy
to tez wiem ale własnie pisze ze u mnie jest zatarty P
Jeśli nie to może przetrzyj blok szmatą nasączoną WD40 czy czymś podobnym, a nuż się ujawni szczęśliwy numerek??
Z drugiej strony "zatarty" może znaczyć po prostu nie do odczytania jak rozumiem??
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
GSOWIEC, No nie wiem czy slifierką czy papierem ściernym heh ale normalnie nie widać nic :// Sproboje jeszcze z WD40 moze coś to da ale wątpie:////
Krzylu, no wkleje foto przy najblizszej okazji ) a jeśli chodzi o wrazenia z jazdy to ogromna roznica normalnie do 2 tyś to smiga 2 razy lepiej !! czuć to 70 PS :PP a jak sie Turbinka "włączy" to jest bajka :D i ten świst !!! nie ma nic bardziej przyjemnego dla uszu w klekociku jak świst turbinki ):D
Ogolnie jestem bardzo zadowolony nbarazie bo nie mam z nim problemów i pali mi na dotyk wiec narazie jest super i oby tak zostało :D
Krzylu, no wkleje foto przy najblizszej okazji ) a jeśli chodzi o wrazenia z jazdy to ogromna roznica normalnie do 2 tyś to smiga 2 razy lepiej !! czuć to 70 PS :PP a jak sie Turbinka "włączy" to jest bajka :D i ten świst !!! nie ma nic bardziej przyjemnego dla uszu w klekociku jak świst turbinki ):D
Ogolnie jestem bardzo zadowolony nbarazie bo nie mam z nim problemów i pali mi na dotyk wiec narazie jest super i oby tak zostało :D
To_mas, a może w taki sposób uda się ustalić oznaczenie motoru: Trzebaby się skupić na kilku elementach np osprzętu silnika, z których odczytałbyś numery części i następnie oblukał w Etce. Jeśli może np pompa jest inna dla JR, CY i MF, to na podstawie etki dałoby się wysnuć jakieś wnioski co do twojego sprzętu...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Dziś zrobiłem testa małego jadąc na 4 biegu 40 km/h ( skrzynia 4T, v -biegowa) zacząłem słyszeć turbinke tak około 70 km/h jak miałem wieć moze to jest jakaś podpowiedź
Dodam jeszcze ze silnik nie pochodzi raczej z golfa bo ma skośne mocowane filtra oleju !!!!!!!
Pompa paliwa nr 068 130 107 (ta co zmienia tylko kąt wtrysku)
Moze teraz coś podpowiedziałem ??
Dodam jeszcze ze silnik nie pochodzi raczej z golfa bo ma skośne mocowane filtra oleju !!!!!!!
Pompa paliwa nr 068 130 107 (ta co zmienia tylko kąt wtrysku)
Moze teraz coś podpowiedziałem ??
gdzie masz turbo?? po srodku kolektora czy blizej skrzyni biegow??
bo jezeli masz krzywa podstawke filtra tzn ze to podstawka od silnika wkladanego wzdluznie (ale czy caly silnik??) , jezeli jest tak jak mowie to stawialbym na CY.
bo jezeli masz krzywa podstawke filtra tzn ze to podstawka od silnika wkladanego wzdluznie (ale czy caly silnik??) , jezeli jest tak jak mowie to stawialbym na CY.
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
tak mi sie raczej wydaje )) bo blizej skrzyni biegow to raczej nie a podstawka filtra fakt mogła być zmieniana ale tez ciezko powiedzieć wiec zakladamy ze taka juz miałPiTTer99 pisze:po srodku kolektora
[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 23:28 ]
hmmm Cy widze ze u Ciebie jest własnie CY czyli w Jettach silnik jest montowany wzdłuz ??? i to mogłby być silnik z jetty wtedy
[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 23:43 ]
PiTTer99, a wiesz tak sie namyślałem i moze to być faktycznie CY bo on tak jakoś głosniej chodzi bo np moj wujek ma Mk2 z silnikiem JR i on mu tak ciszej chodzi (chyba 91 rok golfika) i widać ze cichszy a ten moj to tak głośniej i moze fakt bo te CY to są starsze silniczki
Mozna to tak po hałasie rozrozniać cze to juz zalezy od konkretnego silnika ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości