Problem z odpaleniem samochodu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z odpaleniem samochodu
Bardziej liczyłem na jakieś zimne luty.
W mojej okolicy nie ma żadnego speca któremu jestem w stanie powierzyć taką robotę, więc dlatego wolałbym to zrobić sam, chociaż z drugiej strony boje się trochę odkręcić ten nastawnik z pompy bo obawiam się że później coś mi się przestawi i już tego nie poskładam.
A tak przy okazji to możecie mi powiedzieć czy taka usterka nastawnika może mieć wpływ na to iż auto przy prędkości około 110km/h łapie notlaf i w komputerze wywala błąd tak jak by zawieszały się kierownice w turbinie (oczywiście to jest nie zawsze, usterka występuje sporadycznie)
W mojej okolicy nie ma żadnego speca któremu jestem w stanie powierzyć taką robotę, więc dlatego wolałbym to zrobić sam, chociaż z drugiej strony boje się trochę odkręcić ten nastawnik z pompy bo obawiam się że później coś mi się przestawi i już tego nie poskładam.
A tak przy okazji to możecie mi powiedzieć czy taka usterka nastawnika może mieć wpływ na to iż auto przy prędkości około 110km/h łapie notlaf i w komputerze wywala błąd tak jak by zawieszały się kierownice w turbinie (oczywiście to jest nie zawsze, usterka występuje sporadycznie)
Problem z odpaleniem samochodu
Mógłby mi ktoś z Was jeszcze powiedzieć jakie powinno być prawidłowe RSW i dawka paliwa dla tego silnika (1.9 TDI 110KM AHF) ?
Problem z odpaleniem samochodu
Nie skłamię jeśli napiszę że jest miliony stron na ten temat.Wystarczy poszukać.Sam podałeś dobrą instrukcję i jeśli się tego boisz robić to lepiej poszukaj kto to zrobi.Dawkę pewnie i tak ustawił mechanik jeśli sprawdzal rozrząd.Takie rzeczy powinien na wstępie sprawdzaić
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Problem z odpaleniem samochodu
No uwierz mi że ten mechanik nic nie ustawi. Kiedyś miałem problem z za wysoka dawką paliwa silnik skakał a on i tak stwierdził że tak ma być ;p. Zakupiłem kabel VAG i sam zmieniłem tą dawkę ustawiłem tak mniej wiecej na 3,5-4mg i silnik od razu zaczął znacznie lepiej pracować.
Problem z odpaleniem samochodu
Witam
A więc tak auto wróciło od mechanika, jest po wymianie rozrządu.
Problem z odpalaniem na razie przeminął, ale wydaje mi się że nie na długo.
Nadal męczy mnie sporadycznie zapalająca się kontrolka od świec żarowych.
Auto ma takie dni że kontrolka nie zapala się wogle, a ma dzień ze zapala się kilka razy w ciągu dnia.
Ogólnie w komputerze nie wyświetla się żaden błąd.
Kontrolka męczy mnie już od jakiś 5miesięcy.
Raz tylko wywaliło błąd nastawnika.
Sprawdziłem już:
Przekaźniki 109 oraz 103 wszytko jest okej nie ma zimnych lutów.
Rozebrałem nastawnik (tylko zdjąłem pokrywę i obejrzałęm czy nie ma zimnych lutów) jest okej nastawnik wygląda bardzo dobrze.
Wymieniłem wszystkie żarówki
Sprawdziłem okablowanie przy nastawniku, też okej
Wymieniłem filtr powietrza i paliwa.
Wymieniłem czujnik stopu.
I nie wiem gdzie szukać przyczyny dalej. Nie chcę zdejmować nastawnika w celu sprawdzenia czy zebrały się w nim opiłki bo obawiam się że juz tego sam nie poskładam. Zanim zabiorę się za to chciałbym się upewnić na 100% że problem leży właśnie tam.
Dawka paliwa waha się w granicach 2,8-3,4mg
Napięcie na nastawniku na biegu jałowym to 1,64V
SILNIK 1.9 tdi 110km ahf
Z góry dziękuję za wszelkie porady
A więc tak auto wróciło od mechanika, jest po wymianie rozrządu.
Problem z odpalaniem na razie przeminął, ale wydaje mi się że nie na długo.
Nadal męczy mnie sporadycznie zapalająca się kontrolka od świec żarowych.
Auto ma takie dni że kontrolka nie zapala się wogle, a ma dzień ze zapala się kilka razy w ciągu dnia.
Ogólnie w komputerze nie wyświetla się żaden błąd.
Kontrolka męczy mnie już od jakiś 5miesięcy.
Raz tylko wywaliło błąd nastawnika.
Sprawdziłem już:
Przekaźniki 109 oraz 103 wszytko jest okej nie ma zimnych lutów.
Rozebrałem nastawnik (tylko zdjąłem pokrywę i obejrzałęm czy nie ma zimnych lutów) jest okej nastawnik wygląda bardzo dobrze.
Wymieniłem wszystkie żarówki
Sprawdziłem okablowanie przy nastawniku, też okej
Wymieniłem filtr powietrza i paliwa.
Wymieniłem czujnik stopu.
I nie wiem gdzie szukać przyczyny dalej. Nie chcę zdejmować nastawnika w celu sprawdzenia czy zebrały się w nim opiłki bo obawiam się że juz tego sam nie poskładam. Zanim zabiorę się za to chciałbym się upewnić na 100% że problem leży właśnie tam.
Dawka paliwa waha się w granicach 2,8-3,4mg
Napięcie na nastawniku na biegu jałowym to 1,64V
SILNIK 1.9 tdi 110km ahf
Z góry dziękuję za wszelkie porady
- Dansli
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
- Lokalizacja: Wisła
- Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA
Re: Problem z odpaleniem samochodu
sprawdź przekaźnik 109 w skrzynce bezpieczników. jest tam jeden taki który podaje napięcie na pompę / sterownik. kiedyś miałem podobny problem i ten przekaźnik nie zawsze miał styk.
Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw mar 30, 2017 18:22
Problem z odpaleniem samochodu
Witam Serdecznie ! Jestem nowym użytkownikiem forum i potrzebuje pomocy
Jestem posiadaczem Volkswagena VW Polo IV 2004 r. 74 kW 101 KM. Mój problem polega na tym że autko ma problem z odpalaniem a zaczęło sie to zimą , sądziłem że to świece .Po sprawdzeniu okazało sie że są sprawne ale problem chwilowo zniknął , niedawno powrócił i tym razem z gorszym skutkiem bo przy odpalaniu auto tak jakby chciało wejść na obroty wskazówka obrotomierza wskazywała niecałe 700 obrótów i i wciskałem pedał gazu i wtedy odpalał . NIestety od tygodnia nie mogłem już uruchomić więc zholowałem go na warsztat. Mechanicy ,,SPECJALIŚCI " stwierdzili że to filtr paliwa .Po jego wymianie faktycznie problem zniknął ale na nastepny dzień autko Kaput , po ponownym zholowaniu do innych specjalistów podłączyli pod komputer i jedyny błąd który pokazywał to uszkodzony termostat który nie trzymał mi temperatury.Fachowcy sprawdzili bezpieczniki , przekaniki , pompy itp itd. Nie mogli sbie z tym poradzić a ja nadal pozostałem z tym problemem . Czy szanowni użytkownicy forum pomogli mi gdzie szukać przyczyny ? Z góry bardzo dziękuję !
PS.Jeżeli administrator stwierdzi że to zły dział to prosiłbym o przeniesienie tego wątku
Jestem posiadaczem Volkswagena VW Polo IV 2004 r. 74 kW 101 KM. Mój problem polega na tym że autko ma problem z odpalaniem a zaczęło sie to zimą , sądziłem że to świece .Po sprawdzeniu okazało sie że są sprawne ale problem chwilowo zniknął , niedawno powrócił i tym razem z gorszym skutkiem bo przy odpalaniu auto tak jakby chciało wejść na obroty wskazówka obrotomierza wskazywała niecałe 700 obrótów i i wciskałem pedał gazu i wtedy odpalał . NIestety od tygodnia nie mogłem już uruchomić więc zholowałem go na warsztat. Mechanicy ,,SPECJALIŚCI " stwierdzili że to filtr paliwa .Po jego wymianie faktycznie problem zniknął ale na nastepny dzień autko Kaput , po ponownym zholowaniu do innych specjalistów podłączyli pod komputer i jedyny błąd który pokazywał to uszkodzony termostat który nie trzymał mi temperatury.Fachowcy sprawdzili bezpieczniki , przekaniki , pompy itp itd. Nie mogli sbie z tym poradzić a ja nadal pozostałem z tym problemem . Czy szanowni użytkownicy forum pomogli mi gdzie szukać przyczyny ? Z góry bardzo dziękuję !
PS.Jeżeli administrator stwierdzi że to zły dział to prosiłbym o przeniesienie tego wątku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości