1.9 TDI 1Z - trwałość paska rozrządu i wymiana koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
1.9 TDI 1Z - trwałość paska rozrządu i wymiana koła pasowego
Jak jest dokręcone właściwym momentem, czop wału był prawidłowo przefrezowany i była założona nowa śruba to nie odkręci się. Napawanie odpada bo wal jest utwardzony powierzchniowo.Spawanie zmieni strukturę wału. Śruby odkrecaja się dlatego że ktoś za słabo dokręci albo nie wymieni śruby tylko zakłada stara.
1.9 TDI 1Z - trwałość paska rozrządu i wymiana koła pasowego
Śruba nowa z kompletu rozrządu (INA) dokręcona jak przykazuje instrukcja, zablokowane za kółko dorobioną blokadą z płaskownika.
Z tym napawaniem tak sądziłem ale tyle tematów jest o tym na forach, że już byłem skłonny częściowo w to uwierzyć. Mimo wszystko jednak, czoło wału jest wykonane z dość miękkiego materiału.
A co do tego wału, który leży - jak to jest z taką powierzchowną korozją. Moim zdaniem nie nadaje się to do montażu, a jedynie do szlifu. Co wy uważacie?
Z tym napawaniem tak sądziłem ale tyle tematów jest o tym na forach, że już byłem skłonny częściowo w to uwierzyć. Mimo wszystko jednak, czoło wału jest wykonane z dość miękkiego materiału.
A co do tego wału, który leży - jak to jest z taką powierzchowną korozją. Moim zdaniem nie nadaje się to do montażu, a jedynie do szlifu. Co wy uważacie?
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości