Jestem właścicielem Golfa 7 1.4TSI 90kW Highline, którego zakupiłem w marcu 2015r. (pierwszy właściciel, aktualny przebieg to niecałe 20000km).
Od lutego 2016r. walczę w ASO z usunięciem "wady" polegającej na nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Objawia się ona poszarpywaniem oraz wibracjami kabiny podczas postoju (np. na światłach). Najbardziej odczuwalne jest to na zimnym silniku. Podczas wizyt w warsztacie m.in. aktualizowano mi soft silnika oraz resetowano sterownik nastawnika przepustnicy. Niestety brak efektu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Dodatkowo kilka dni temu zauważyłem, że po odpaleniu auta, następnie przejechaniu kilkudziesięciu metrów (zimny silnik), zatrzymaniu, na biegu jałowym pojawiły się dziwne metaliczne stuki w silniku w okolicy rozrządu, które ustąpiły po kilku minutach. Problem pojawia się do dzisiaj.
Załączam linki do filmików z objawem:
https://youtu.be/DQ0luDyU1BQ
https://youtu.be/CF7NViXyciE
Najgorsze jest to, że za dwa miesiące kończy się gwarancja.
Czy miał może ktoś taki przypadek?
Proszę o pomoc.
Dodam również, że w aucie kilkukrotnie wymieniano mi lewy reflektor bixenon w związku z nieodparowywaniem, wymieniono tylny lewy amortyzator z powodu stuków w zawieszeniu oraz usuwano kilkakrotnie wycieki wody spod tapicerki tylnych oraz przednich drzwi do wnętrza auta.

Pozdrawiam