Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
no własnie nie tak zwłaszcza w SDI bo mój pali 6,5l i już kilka osób potwierdza te wysokie spalanie w sdi...
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
W końcu udało mi się zatankować pod korek temperatura w okolicach zera , czasem na lekkim minusie , do roboty 19km z czego 15 to poza miastem , prędkość do 90km/h , temperatura na zegarze ok. 70* spalanie wyszło 6 l a wydawało mi się że więcej pali , chociaż pewnie jak nadejdą mrozy i po mieście kierowcy będą jeździć wolnej (6 świateł) to pewnie i łyknie z 7 l. Trzeba chyba w końcu zmienić termostat , a na wiosnę rozrząd mój golfik ma nalatane już 320..tys.
Ostatnio zmieniony pt gru 30, 2016 19:13 przez DejaVu, łącznie zmieniany 1 raz.
Seat Mii 1.O CHYA
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
to pewnie jeszcze rozrządy filtry i oleje ma fabrycznemój golfik ma nalatane już 220tys.
Re: Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
No nie - przez 6lat i 7miesięcy oleje i filtry zmieniałem parę razy rozrządu jeszcze nie , najpoważniejszą usterką to było padnięcie maglownicy , w silniku nic nie było robione , nawet te same świece dobijają mnie tylko wiecznie zapiekające się tylne hamulce a tak to nie narzekammilosz196 pisze:to pewnie jeszcze rozrządy filtry i oleje ma fabrycznemój golfik ma nalatane już 220tys.
Seat Mii 1.O CHYA
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
6 lat na jednym rozrządzie ? kozak, chyba że mało jeżdzoneprzez 6lat i 7miesięcy
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
Jak kupiłem go z komisu to miał nalatane 253527km. na osłonie rozrządu miał napisane jak na foci więc albo przy takim stanie pasek został zmieniony ,albo miał być do wymiany zaryzykowałem
Edyta : a stan licznika jest 320tys.
Edyta : a stan licznika jest 320tys.
Seat Mii 1.O CHYA
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
Mój czy but czy nie w mieście 7 lato 7.5 zima. Zakorkowane miasto.
Od prawie roku mam nie przyjemność jeździć do pracy 40km po lichej drodze 80% trasa i 20% miasto. Spalanie równe 5. Jadę do 120.
Jak próbowałem jeździć do 90 wyszło 4.8 więc bez sensu oszczędzać.
Od prawie roku mam nie przyjemność jeździć do pracy 40km po lichej drodze 80% trasa i 20% miasto. Spalanie równe 5. Jadę do 120.
Jak próbowałem jeździć do 90 wyszło 4.8 więc bez sensu oszczędzać.
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
sdi niestety zawsze będzie palić więcej od TDI bo ma niższą sprawność.
W TDI podczas spokojnej jazdy 80-90kmh w dolocie cały czas jest nadciśnienie rzędu 0,2-0,3bara. Dzięki temu jest wyższe ciśnienie w czasie sprężania, co poprawia sprawność o jakiśtam procent. SDI pracuje w warunkach podciśnienia, a energia spalin jest marnotrawiona.
W TDI podczas spokojnej jazdy 80-90kmh w dolocie cały czas jest nadciśnienie rzędu 0,2-0,3bara. Dzięki temu jest wyższe ciśnienie w czasie sprężania, co poprawia sprawność o jakiśtam procent. SDI pracuje w warunkach podciśnienia, a energia spalin jest marnotrawiona.
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
Pany zapytam się w tym temacie jak pisałem wyżej podczas dojazdu do pracy 19km. przy temperaturach około zera lub na lekkim minusie golfik łapie mi tylko 70* . Dziś nadeszła zima rano było -14 , a obecnie jest -12 ale przez wiatr odczuwalna o wiele więcej , dziś golfik nie złapał mi nawet tych 70* ale w środku miałem ciepło Jak przyjechałem do domu to postanowiłem wyjąć akumulator , który ma już 6 zimę mam długi weekend i nie mam w planach wyjazdu ,więc zabrałem go do domu , tym bardziej że ma być większy mróz. No i przy okazji dotknąłem do przewodów od chłodnicy - no i górny był ciepły a dolny zimny nie znam się ale wydaje mi się że jak by był otwarty termostat to oba powinny być ciepłe? http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... iv-19-sdi/" onclick="window.open(this.href);return false; ta stronka podaje że w sdi początek otwarcia termostatu to 85* ? ale jak kiedyś sprawdzałem , to po przyjeździe do pracy (19km) miałem oba węże ciepłe a na zegarku 70* no i sam nie wiem o co biega - czy oszukuje zegarek czy termostat do
I co to za ustrojstwo nad alternatorem gdzie idzie wąż od chłodnicy? czy tam jest pompa wody?
I co to za ustrojstwo nad alternatorem gdzie idzie wąż od chłodnicy? czy tam jest pompa wody?
Seat Mii 1.O CHYA
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
Nie widzę dobrze, ale nad alternatorem jest pompa wtryskowa.
Myślę, że mimo wszystko masz termostat ciągle trochę otwarty. Przy 60-70 stopniach ogrzewanie działa już nieźle. Chyba, że faktycznie nie widzisz różnicy w ogrzewaniu przy np. 60 i 90 stopniach to coś z czujnikiem albo wskaźnikiem.
Myślę, że mimo wszystko masz termostat ciągle trochę otwarty. Przy 60-70 stopniach ogrzewanie działa już nieźle. Chyba, że faktycznie nie widzisz różnicy w ogrzewaniu przy np. 60 i 90 stopniach to coś z czujnikiem albo wskaźnikiem.
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
Nie chodzi mi o pompę wtryskową tylko to coś między pompą a alternatorem gdzie idzie ten gruby szlauch od chłodnicy
Seat Mii 1.O CHYA
Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu
No to on idzie właśnie do termostatu, tzn. na taki króciec przy termostacie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 117 gości