Problemowa vr6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemowa vr6
Witam, mam problem ze swoją vr6, jesli nie ten dział to prosze o przeniesienie do odpowiedniego,żadko prosze o pomoc ale w tym wypadku już nie mam pomysłów.! A wiec od początku:
Mam golfa vr6 92r. Silnik po zakupie(rok temu) został wyciągnięty, zostal wyremontowany wymienione wszystkie części(tylko z aso) rozrządy,świece,przewody, kopułki palce czujniki. Jeździło cudnie!
Od jakiegoś czasu auto zaczęło dużo palić, obroty na zimnym skaczą, po nagrzaniu trzymają sie w okolicy 800. Na jałowym biegu przy dodaniu gazu lekko go trzęsie i słychać jak by nie pail na wszystkie gary. Podczas jazdy nie zależnie czy zimny czy ciepły szarpie przy dodawaniu gazu od 850-2000obrotow potem idzie normalnie ale spalanie nie spada(około 19-23l pokazuje komputer). Zbiorniczki czyste bez oleju, na bagnecie tylko olej który wymieniam co 20tys. Usunięte błędy, wymienione na nowo przewody,kopułki świece, nowy przepływomierz a objawy w dalszym ciągu nie ustają. Zdaza sie ze przez kilka naście km pojedzie normalnie, chodzi równo ale pózniej wraca do jego nie naturalnej pracy.
Podpowiedzcie mi prosze co to moze byc ? Brak pomysłu a wydawać coraz to większej kasy na ślepca nie ma sensu.
Pozdrawiam
Mam golfa vr6 92r. Silnik po zakupie(rok temu) został wyciągnięty, zostal wyremontowany wymienione wszystkie części(tylko z aso) rozrządy,świece,przewody, kopułki palce czujniki. Jeździło cudnie!
Od jakiegoś czasu auto zaczęło dużo palić, obroty na zimnym skaczą, po nagrzaniu trzymają sie w okolicy 800. Na jałowym biegu przy dodaniu gazu lekko go trzęsie i słychać jak by nie pail na wszystkie gary. Podczas jazdy nie zależnie czy zimny czy ciepły szarpie przy dodawaniu gazu od 850-2000obrotow potem idzie normalnie ale spalanie nie spada(około 19-23l pokazuje komputer). Zbiorniczki czyste bez oleju, na bagnecie tylko olej który wymieniam co 20tys. Usunięte błędy, wymienione na nowo przewody,kopułki świece, nowy przepływomierz a objawy w dalszym ciągu nie ustają. Zdaza sie ze przez kilka naście km pojedzie normalnie, chodzi równo ale pózniej wraca do jego nie naturalnej pracy.
Podpowiedzcie mi prosze co to moze byc ? Brak pomysłu a wydawać coraz to większej kasy na ślepca nie ma sensu.
Pozdrawiam
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problemowa vr6
odepnij czujnik temperatury sterujący g62 sprawdź,jak również halka...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: Problemowa vr6
bioly05011 pisze:odepnij czujnik temperatury sterujący g62 sprawdź,jak również halka...
zólty czunnik odpinanynic sie nie zmieniło,czujnik halla t oten w aparacie zapłonowym ?? ma wpływ na nie palenie na 2 gary ???
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problemowa vr6
Niebieski dwa piny odpowiada za temp. silnika do ecu.MikiHC pisze:zólty czunnik odpinanynic sie nie zmieniło
Vr na przepływce zamiennik też nie będzie współpracował a nie napisałeś jaka została zakupiona i zamontowana.
Sonda też może dawać czadu.Kable wys. napięcia jakie ? Specyfikacja świec i firma ?
Re: Problemowa vr6
waski1 pisze:Niebieski dwa piny odpowiada za temp. silnika do ecu.MikiHC pisze:zólty czunnik odpinanynic sie nie zmieniło
Vr na przepływce zamiennik też nie będzie współpracował a nie napisałeś jaka została zakupiona i zamontowana.
Sonda też może dawać czadu.Kable wys. napięcia jakie ? Specyfikacja świec i firma ?
Przeływka z boscha po numerach katalogowych,swiece,kopułka,palec i przewody Beru, czujniki niebieski i zółty na poczatku podmienione były na zamienniki ale wyskakiwała temp. około 110stopni na liczniku, po wymianie na nowe ori, temeratura w normie tj. 90stopni
ogolnie vag nie pokazywał zadnych błedów sondy ani czujnika.
Silnik zapala od strzału tylko jego praca jest zła odrazu słychac ze nie pali na któryś gar albo dwa.
Re: Problemowa vr6
waski1 pisze:Wtyczka na silniku ta okrągła też może dawać gazu.
Ten czujnik z prawej strony na kolektorze????
Nie pokazywał by błędów na vagu???
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problemowa vr6
Czarna okrągła duża wtyczka przy kolektorze.
Pomiar kompresji zrób na zimnym i na rozgrzanym.
Ciśnienie paliwa też bym zmierzył.
Pomiar kompresji zrób na zimnym i na rozgrzanym.
Ciśnienie paliwa też bym zmierzył.
Re: Problemowa vr6
waski1 pisze:Czarna okrągła duża wtyczka przy kolektorze.
Pomiar kompresji zrób na zimnym i na rozgrzanym.
Ciśnienie paliwa też bym zmierzył.
Wlasnie jadę zaraz na te badania dokładnie. Jak tylko cos bedzie wiadome to napisze co sie okaże.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości