vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » sob gru 24, 2016 08:08

el Kozako pisze: aparat zaplonowy ma polamana kostke
Ja zrobiłem to w sposób mało profesjonalny, ale działa, przykleiłem :rotfl:


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » sob gru 24, 2016 08:51

Jeśli dziala to znaczy ze jest ok :-) Ja jak spotykałem połamane kostki w aparatach, to z reguły miały tez popękane przewody do czujnika halla co nie wróżyło długiej i bezawaryjnej pracy :-(


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn gru 26, 2016 21:06

Bo się nabywa silnik z modułozapłono wichajstrem i multiprzepustnico zasilaczem i problem z głowy :)


Obrazek

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » wt gru 27, 2016 17:36

witam mam pytanie czy brak jakiegokolwiek podciśnienia chodzi mi o uklad podcisnienia ,umnie brak wszystko zaslepione moze miec wplyw na równa porace silnika na wolnych obrotach,silnik po remoncie obroty faluja,podejrzewam przeplywke samą ewentualnie krokowiec,odpinam wtyczke przeplywki nie ma zadnej różnicy w obrotach,jak odepne krokowiec to różnica jest ,strasznie słychac zasysane powietrze w dolocie (stożek)jak odepne przeplywkę i krokowiec to obroty sa równe,bledów niema, sprubóje zrobic podmiankę.



Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » śr gru 28, 2016 00:25

Hej, ja tutaj z pytaniem o przepustnicę. Wiadomo, przepustnica 2.8 i 2.9 różni się tym garbem wewnątrz. Wiem, że tą z 2.8 można odpowiednio przerobić, aby była taka jak z 2.9, ale czy jest to tak samo możliwe w przypadku elektronicznej przepustnicy? Robił ktoś taki zabieg? Pytam, bo chyba ABV nie miał nigdy elektronicznych przepustnic zintegrowanych z krokowcem?


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » czw gru 29, 2016 00:14

ABV miał takie przepustnice. Sam mam taką w swoim.


Obrazek

Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » czw gru 29, 2016 15:46

Gwiazdor pisze:ABV miał takie przepustnice. Sam mam taką w swoim.
O proszę, tego nie wiedziałem. Mógłbym Cię poprosić o podanie numeru jaki ma ta przepustnica? :)


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » czw gru 29, 2016 17:22

Pewnie, że tak ale z samochodem będę się widział gdzieś za 3 tyg.


Obrazek

Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » sob gru 31, 2016 20:59

Gwiazdor pisze:Pewnie, że tak...
To super, będę wdzięczny.
Gwiazdor pisze:ale z samochodem będę się widział gdzieś za 3 tyg.
To nie problem, nie pali się.

Żeby nie było, że robię niepotrzebny spam. Tak się złożyło, że w chwili obecnej posiadam wałki z AAA i ABV, zrobiłem z ciekawości zdjęcie porównawcze tych wałków, a konkretniej krzywek, gdyż byłem ciekaw różnicy. Oto efekty jakie uzyskałem

Obrazek Obrazek


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

vr6 w mk2 ????

Post autor: BartesWZL » wt sty 03, 2017 22:28

Panowie, problem ze swapem na AAA do Corrado, silnik podłączony, rozwiązany problem z pompa paliwa, lecz silnik nie pali, kręci prawie łapie lecz nie odpala, immo usunięte, iskra jest. Corrado 89 g60, swap z Passata b4.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

puma21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn paź 30, 2006 09:54
Lokalizacja: Łódź

vr6 w mk2 ????

Post autor: puma21 » śr sty 04, 2017 00:51

Sprawdz prEkaznik od pompy a najlepiej zmostkuj go i Sprawdz czy napewo dochodzi paliwo jak sam pewnie wiesz jest paliwo iskra i powietrze musi dzialac ktory masz silnik na aparat czy cewke i przeplywke 4 czy 6 pinowa



Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

vr6 w mk2 ????

Post autor: BartesWZL » śr sty 04, 2017 07:46

Silnik z cewka, dzisiaj sprawdze na ilu pinach przeplywka. Pompe tak jak mowisz załączam recznie przekaznikiem, lecz nie wiem jakie jest cisnienie paliwa bo zepsul mi sie manometr. Auto zachowuje sie tak jakby chcialo zlapac na dwa cylindry lecz nie moze sie przelamac.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
gutek_gti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 13:51
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: gutek_gti » śr sty 04, 2017 15:07

BartesWZL pisze:Silnik z cewka, dzisiaj sprawdze na ilu pinach przeplywka. Pompe tak jak mowisz załączam recznie przekaznikiem, lecz nie wiem jakie jest cisnienie paliwa bo zepsul mi sie manometr. Auto zachowuje sie tak jakby chcialo zlapac na dwa cylindry lecz nie moze sie przelamac.


sprawdz przekażnik od kompa 109 bez niego nie odpali



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » czw sty 05, 2017 05:32

Sprawdź czy dobrze podłączyłeś przewody zapłonowe na świecach i kolejność zapłonu.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 28 gości