FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
WItam pisze tutaj zeby nie zakladac nowego tematu a problem mam taki ze dzisiaj zwiekszylem dawke paliwa o ponad 1/4 obrotu niz to bylo ustawione do tej pory i po tym kreceniu przy mocniejszym bucie obroty nie spadaja tylko zostaja w gorze przez co sprzeglo sie slizga przy zmienie biegow. Srubka turbo skrecona na maxa. Przyczyna bedzie samo zmienienie dawki (za duzo) czy nie zgranie z cisnieniem dolodowania ?
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
po pierwsze pisz "wyraźnie" po drugie poszukaj to nie boli,bo takich tematów było masę.pozdrawiam.
Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
Sama dawka to nie wszystko.Trzeba jeszcze ustawić wydatek resztkowy i obroty.
Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d
Witam,
chyba nie jestem jedyny, ale przewijać ponad 20 stron w znalezieniu mojego problemu mija się z celem. Udało mi się zwiększyć obroty na jałowym biegu z wciśniętym przyspieszaczem. Jednak nie mogę wyregulować obrotów przy wyciągniętym przyśpieszaczu. Robiłem wszystko według rysunku, regulowałem trzy śruby i również tą długą od przyspieszacza - obroty nawet nie drgną.
Obroty na jałowym udało mi się wyregulować dzięki żółtej strzałce, ALE - gdy zacząłem regulować obroty przy niebieskiej strzałce, wkręciłem śrubę do oporu i zaczęła woda ciurkiem lecieć ;| ktoś wie co jest walnięte u mnie?
chyba nie jestem jedyny, ale przewijać ponad 20 stron w znalezieniu mojego problemu mija się z celem. Udało mi się zwiększyć obroty na jałowym biegu z wciśniętym przyspieszaczem. Jednak nie mogę wyregulować obrotów przy wyciągniętym przyśpieszaczu. Robiłem wszystko według rysunku, regulowałem trzy śruby i również tą długą od przyspieszacza - obroty nawet nie drgną.
Obroty na jałowym udało mi się wyregulować dzięki żółtej strzałce, ALE - gdy zacząłem regulować obroty przy niebieskiej strzałce, wkręciłem śrubę do oporu i zaczęła woda ciurkiem lecieć ;| ktoś wie co jest walnięte u mnie?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
Musi być.GziQ pisze:dziś zorientowałem się że nie mam w pompie śruby od wydatku resztkowego,
Więc pochrzaniłeś,bo śrubą z żółtą strzałką reguluje się podniesione obroty po wyciągnięciu linki przyspieszacza.Raiven pisze:Obroty na jałowym udało mi się wyregulować dzięki żółtej strzałce
Za pomocą śruby z niebieską ustala się z grubsza obroty na jałowym,a prętem z zieloną koryguje się gdy zajdzie potrzeba (od czasu do czasu).
Aby wszystko dało się na igłę ustawić na jałowym,trzeba najpierw ustwić wydatek.
viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaka woda,skąd?Raiven pisze:zaczęła woda ciurkiem lecieć
Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d
Jutro nagram filmik jak to wyglada. Nie wiem skad ta woda, no chyba ze to ropa ;| zolta strzalka ustalilem obroty na jalowym, sa takie same przy wcisnietym, jak i wysunietym przyspieszaczem. Dlatego sie dziwie, bo zostaly zmienione na stale i pytam co jest walniete. Zaczelo ciec z okolicy tej sruby co regulowalem.Michał_1977 pisze:Musi być.GziQ pisze:dziś zorientowałem się że nie mam w pompie śruby od wydatku resztkowego,Więc pochrzaniłeś,bo śrubą z żółtą strzałką reguluje się podniesione obroty po wyciągnięciu linki przyspieszacza.Raiven pisze:Obroty na jałowym udało mi się wyregulować dzięki żółtej strzałce
Za pomocą śruby z niebieską ustala się z grubsza obroty na jałowym,a prętem z zieloną koryguje się gdy zajdzie potrzeba (od czasu do czasu).
Aby wszystko dało się na igłę ustawić na jałowym,trzeba najpierw ustwić wydatek.
viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;Jaka woda,skąd?Raiven pisze:zaczęła woda ciurkiem lecieć
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
Wiesz co Raiven,może oddaj auto do mechanika,będzie lepiej dla auta
Ja Ci tłumaczę,że śruba z żółtą strzałką służy nie do jałowych,tylko po wyciągnięciu przyspieszacza,a Ty dalej swoje...no i jeszcze ta woda,nie potrafisz odróżnić jednego od drugiego? Na palucha i drugim rozetrzyj,poczujesz czy jest tłuste
Nagrzej silnik,poluzuj (wykręć) znacznie śrubę z żółtą i przy schowanym przyspieszaczu,śrubą z niebieską ustaw obroty biegu jałowego.Jak już jałowy ustawisz,zaciągnij przyspieszacz i śrubą z żółtą ustaw sobie wysokie obroty na ok.1200-1250rpm
Ja Ci tłumaczę,że śruba z żółtą strzałką służy nie do jałowych,tylko po wyciągnięciu przyspieszacza,a Ty dalej swoje...no i jeszcze ta woda,nie potrafisz odróżnić jednego od drugiego? Na palucha i drugim rozetrzyj,poczujesz czy jest tłuste
Nagrzej silnik,poluzuj (wykręć) znacznie śrubę z żółtą i przy schowanym przyspieszaczu,śrubą z niebieską ustaw obroty biegu jałowego.Jak już jałowy ustawisz,zaciągnij przyspieszacz i śrubą z żółtą ustaw sobie wysokie obroty na ok.1200-1250rpm
- palel36
- Gadatliwa bestia
- Posty: 541
- Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
- Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
- Kontakt:
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
a ja mam taki objaw, że po po rozgrzaniu się silnika obroty wzrastają do ok 1100 obr. na zimnym trzyma prawie 900
od czego zależy wgl regulacja obrotów ciepły/ zimny ? czy powinny być takie same zawsze
od czego zależy wgl regulacja obrotów ciepły/ zimny ? czy powinny być takie same zawsze
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
Witajcie mam to zrobić w takiej kolejności?:
w JR miałem stary typ pompy i tego nie było
1. Dawka
2. Obroty
3. Wydatek resztkowy
4. Obroty w razie gdyby wydatek mi wcześniej obroty okłamywał
w JR miałem stary typ pompy i tego nie było
1. Dawka
2. Obroty
3. Wydatek resztkowy
4. Obroty w razie gdyby wydatek mi wcześniej obroty okłamywał
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
zaprzal, cześć poszukuje m sądzisz ?turbo do golfa 2 myślałem nad k14 co o tym sądzisz?
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
Jaki powinien być kąt wtrysku w 1.6D ? Bo bylem dzis u mechanika i widziałem jak mi ustawiał na zegarze na 90 st
FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki
czy po ustawienie wydatku resztkowego 1.6 td bedzie lepiej odpalał ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: wt maja 13, 2014 08:49
Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d
Witam.
Panowie o ile w jeep-ie pompę miałem niemal na wierzchu i wszystko było widać o tyle w obecnym aucie już takiego łatwego dostępu nie mam to na dodatek jest tam pompa mechaniczna na potencjometr i trochę zgłupiałem. Czy ktoś na podstawie tego zdjęcia (pompy do mojego auta) jest w stanie mi podpowiedzieć gdzie i jak obniżyć wolne obroty? Zwiększyłem lekko dawkę i wzrosły obroty chciałbym jeszcze nieco zwiększyć dawkę ale bez korekcji wolnych obrotów się nie obejdzie. Z góry dziękuję za pomoc.
Fotka pompy do mojego auta (opel monterey lub isuzu trooper 3.1td jak kto woli)
Panowie o ile w jeep-ie pompę miałem niemal na wierzchu i wszystko było widać o tyle w obecnym aucie już takiego łatwego dostępu nie mam to na dodatek jest tam pompa mechaniczna na potencjometr i trochę zgłupiałem. Czy ktoś na podstawie tego zdjęcia (pompy do mojego auta) jest w stanie mi podpowiedzieć gdzie i jak obniżyć wolne obroty? Zwiększyłem lekko dawkę i wzrosły obroty chciałbym jeszcze nieco zwiększyć dawkę ale bez korekcji wolnych obrotów się nie obejdzie. Z góry dziękuję za pomoc.
Fotka pompy do mojego auta (opel monterey lub isuzu trooper 3.1td jak kto woli)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości