mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy
Czyli? Zaatakowało zawory? Do się temu zapobiec jakoś? Silnik miałem ze złomu, więc dla świętego spokoju zalałem minerała.
Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy
Więc proponuję go tam oddać.... bo prędzej czy później staniesz tym autem na trasie ...marcodado pisze:Czyli? Zaatakowało zawory? Do się temu zapobiec jakoś? Silnik miałem ze złomu, więc dla świętego spokoju zalałem minerała.
Kolego - jak ktoś zaczyna się bawić w grubsze mody to po 1 robi silnik na igłę... a Ty jedziesz od strony ...
Szkoda ,że Słonecznikowego nie zalałeś !! byłoby jeszcze taniej
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy
Witam po raz kolejny. Mtdi chodzi i ma się dobrze. Sprawa wygląda następująco. Silnik 1.9 tdi AFN, TURBO K24 (wstaje od 2 tys. obrotów), wtryski t4 2.5 tdi 0.216mm, pompa z ducato 2.5 tdi, zmieniona sprężynka dźwigni gazu na mocniejszą, ciśnienie wewnętrzne w pompie 10 bar przy 4200 obrotów silnika. Problem polega na tym, że silnik w przedziale 1-2 tys obrotów lubi szarpać pod większym obciążeniem. Jako, że na 2 biegu jest małe obciążenie nie da się tego odczuć. W przypadku 3,4, 5 biegu jest to odczuwalne. Na wtryskach z AFN czułem coś podobnego, ale w znacznie mniejszym stopniu, co dało się znieść. Po założeniu wtrysków 0.216 mm jest to bardzo odczuwalne. Kąt wtrysku ustawiony był na 1.0, teraz opóźniłem kąt ale objaw jest identyczny. Proszę o porady co może być nie tak, z góry dziękuję i pozdrawiam
I panowie jeszcze druga sprawa. Pompa z ducato 2.5, a silnik afn. Gdybym dał sprężynę tłoczka przestawiacza kąta wtrysku z pompy afn i podkładki, do pompy z ducato i ustawił ciśnienie w pompie przy 2050 na 11.4 bar to będzie lepiej? Bo teraz ewidentnie czuć późny kąt od 4 tys. obrotów.
I panowie jeszcze druga sprawa. Pompa z ducato 2.5, a silnik afn. Gdybym dał sprężynę tłoczka przestawiacza kąta wtrysku z pompy afn i podkładki, do pompy z ducato i ustawił ciśnienie w pompie przy 2050 na 11.4 bar to będzie lepiej? Bo teraz ewidentnie czuć późny kąt od 4 tys. obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości