[MK3 1.6] Obroty spadaja - silnik szarpie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

iceman79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw cze 01, 2006 17:59
Lokalizacja: slask

[MK3 1.6] Obroty spadaja - silnik szarpie

Post autor: iceman79 » pn paź 09, 2006 19:22

witam mam taki problem,jadac swoim golfem 3 silnik 1.6 zaczynaja mi spadac obroty i autem tak szarpie i nie idzie jechac co moze byc tego przyczyna,a i pod korkiem oleju robi sie taka biala maz a nie dawno zmienialem olej dodam ze tej mazi nie ma na bagnecie oleju.Prosze o pomoc z gory dzieki i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn paź 09, 2006 20:22 przez iceman79, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn paź 09, 2006 19:54

dopisz model silnika i mk3 w temacie, ja mialem podobny problem do twojego i czesciowo go usunelem, musisz sprawdzic zespol wtryskowy, czy nie masz walnietej podstawy pod wtrysk, co do mazi pod korkiem to nie jest za dobrze (jeszcze nie jest tak zimno) powiedz czy ubywa ci plynu chlodniczego? to cos poradzimy moze


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn paź 09, 2006 19:55

Biała maź pod korkiem po pierwsze nie musi być czymś nieprawidłowym,szczególnie jeżeli masz zgazowany samochód.A co do szarpania,to skoro silnik pracuje równo na wolnych,to może poprostu masz zapachany filtr paliwa?



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » pn paź 09, 2006 19:59

Napiszę,bo też tak miałem.
Wywal mobila,wlej castrola.Pewnie masz wlanego mobila z beczki..... :bigok:

[ Dodano: 09 Paź 2006 20:00 ]
I wymień filtr powietrza.

[ Dodano: 09 Paź 2006 20:01 ]
A jeszcze odmę wyczyść.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

iceman79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw cze 01, 2006 17:59
Lokalizacja: slask

Post autor: iceman79 » pn paź 09, 2006 20:22

nie zauwazylem zeby mi ubywalo plynu chlodniczego a co do oleju to mam wlany castrol gtx magnatec 10 w 40,i nie mam auta na gaz

[ Dodano: 09 Paź 2006 20:24 ]
dodam jeszcze ze on caly czas nie przerywa tylko dzisiaj na przyklad jest wszystko ok. a dzien wczesniej szarpie jak sie nim jedzie a pozniej jest wszysto ok przez jakis czas



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » pn paź 09, 2006 20:29

a to zwracam honor,takie nieregularne przerywania często spowodowane są czmś w układzie zapłonowym,czyli od przewodów sprawdzenia bym zaczął(może jakieś przebicie w dni wilgotne),potem świece obejrzał.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » pn paź 09, 2006 20:43

tez mialem tak ze pewnego dnia sie obudzilem i szarpalo strasznie wymienilem palec i kopulke - i jak reka odjal - sprawdz czy kopulka nie jest poprzypalana



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn paź 09, 2006 22:57

no to widze ze masz tak jak ja na magnatecu hehe, ja tez mialem kawe z mlekiem zawsze pod korkiem jak sie troche chlodniej w nocy zrobilo, zmienilem olej i narazie nic takiego nie mam


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn paź 09, 2006 23:09

Maź pod korkiem nie jest niczym dziwnym szczególnie jak się pokonuje krótkie odcinki. Zauważ czy nie wywala Ci płynu przez korek. Szrpania to moga być od kopułki palca przewodów-najpierw trzeba to wyeliminować. Zadaża się że kiedy "umiera" czujnik halla auto potrafi samo zgasnąć, przydławiać się, poszarpywać ale to tylko domniemania. Zacznij od podstaw



tomano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 09:04
Lokalizacja: slough
Kontakt:

Post autor: tomano » pt paź 13, 2006 23:14

niedawno przezywalem cos podobnego tyle ze mi gasl i za chwile odpalal(do czasu) i musialem wymienic aparat zaplonowy i przepustnice(bardzo kosztowna inwestycja) :bajer: .a castrola magnateca 10w/40 leje juz od kilku lat i przejechalem ponad 100tys. km. bez zadnych uszczerbkow w silniku. :bajer:


tom

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob paź 14, 2006 09:25

iceman79, może być kilka spraw : jak pisali koledzy podstawka pod wtryskiem lub układ zapłonowy, albo brak połaczenia na którejś z wtyczek. Warto by było podpiąć do komputera i sprawdzić błedy


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » śr lis 15, 2006 22:16

Mam podobny problem nierównej pracy silnika w przedziale obrotów od 1600 do 1900 i przy hamowaniu silnikiem. Dzieje sie tak na gazie i na benzynie tez choc na benzynie jest bardziej uciazliwe nie ma pomyslu co to moze byc. Wymienilem kopulke palec oczywiscie na bosha, Swiece NGK,sprawdzalem przewody WN (mialem nowe ale dla pewnosci wyminiłem sie z kolegą na probę). Dodatkowo wymienilem gume pod gaznikiem i silniczek krokowy. Zapłon tez byl sprawdzony i nadal to samo. Oprócz tego silnik strasznie drzy nawet przy 2000 tys obrotów. Nie mam pojecia co z tym zrobic bo szarpanie jest denerwujace a ja ja zawsze hamuje silnikiem bo tak powinno sie przeciez jezdzic.
Jedyne co mi zostało to aparat zapłonowy i czujnik halla. Koledzy pomóżcie bo nie mam juz pomyslu co z tym zrobic!!!!!!!!!!!!!


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 450 gości