1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Witam, otóż mam vw caddy z motorem jak w tytule, przebieg 540tys km problem jest taki że na 2 cylindrze pompka pokazuje że leje poza zakres +2.99 reszta jest po ok -1,13 i na 4 baniaku -2,13 podmieniłem dzisiaj pompkę na niby dobrą ale nic to nie zmieniło, synchro rozrządu jest na "0", sprawdzać ciśnienie na tym 2gim cylindrze? czy zamienić pompki 1 z 2 i zobaczyć czy będzie tak samo? jakby nie maił kompresji tez będzie tak się działo? zauważam jeszcze,ze w 18 czasem z z 0 skacze na 8 czyli osiągnięty max prąd? tylko, że jakby była padnięta listwa zasilania to by wyrzucał wypadanie zapłonów? regulacja pompek też nie przyniosła żadnego efektu, wałek rozrządu jest ok. Ktoś pomoże, może u siebie rozwiązał taki problem? aha i bipy ma około 35 do 55
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Tak. ECU wyłapije,że cylinder nie domaga i podlewa paliwem,aby wyrównać pracę silnika. Zmierz ciśnienie sprężania,bo zawsze to szybciej i łatwiej.21Golfista21 pisze: jakby nie maił kompresji tez będzie tak się działo?
Uhuhuuuu... Wysoko...21Golfista21 pisze:bipy ma około 35 do 55
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Dzięki za odp. Poradziłem sobie z problemem, Także zrobiłem jak pisałem najpierw ciśnienie wyszło 29 bar więc podmiana pompek i dalej to samo. No to jeszcze raz wałek do wglądu i okazało się, że on jest winowajcą. Wyłupany w miejscu gdzie wchodzą płetwy z pompy tandemowej, jedna płetwa była tylko napędzana i to też wystukała sobie w wałku wycięcie (dołączę fotki) tylko dziwne, że nie było stuków podczas pracy silnika. Ktoś popełnił błąd podczas montażu wałka. Poszedł nowy wałek+ nowe dźwignie+ nowe uszczelki na pompki, regulacja pompek i oto efekt gr 13: 1= 0,00 2= -0,21 3= 0,22 4= 0,00
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: 1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Wcale jeszcze nie tak źleMichał_1977 pisze:Uhuhuuuu... Wysoko...21Golfista21 pisze:bipy ma około 35 do 55
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Wartość 35 jest jeszcze OK,ale 55 to już trochę sporo.Q_mac pisze:Wcale jeszcze nie tak źle
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Michał_1977, a co powiesz na - 50 / 60 na wszystkich pompkach? walek nowy, pompki sprawdzone w nadarzynie, kompresja jest, wyregulowane , cisnienie na vacum prawidlowe ...
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: 1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Adamm pisze:Michał_1977, a co powiesz na - 50 / 60 na wszystkich pompkach? walek nowy, pompki sprawdzone w nadarzynie, kompresja jest, wyregulowane , cisnienie na vacum prawidlowe ...
Znajomy miał wygięty korbowód pokazywało bipy w okolicach 60 - ale na jednym cylindrze.
Sprawdziłeś gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?
Czy jakieś inne objawy oprócz wysokich Bipów?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
mikee_87, zadnych, auto odpala jak nalezy, jezdzic jak trzeba
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Widziałem bipy ponad 70 i smigalo ok auto
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
Bipy moga byc okej. Ja pierwszym razem pojechalem na chipsa to korekcje w okolicy 0.24 mialem a bipy na 50 prwie 60 na wszystkich pompkach i co? Tuner mowi pompki zdrowe. Zamiast 115 koni wyplulo 122 po lekkim luznieciu softu przy zaoranym DM i siadnietych orzegubach doszlismy do wniosku ze nie ma co szarzowac i robic na turbinie asz 170 koni tylko wzgledne 160 km i rowno wymidelowane 360Nm.
A na zmienionych koncowkach hf+25% na tych samych pomokach mam korekcje na dwoch garach zera i na dwoch 0.6 w plusie i minusie oczewiscie. Pomoki zdrowe a bipy tez cos kolo 30 czy 40 jednostek. Pompki idealne. To nie jest tak jedoznaczne ze w kanale 13 i 23 jest blisko zera to pompki okej musza byc. Moze byc zapchany smok w baku licha pompa tandem i tez beda wartosci szalec a pompki moga byc nowe.
A na zmienionych koncowkach hf+25% na tych samych pomokach mam korekcje na dwoch garach zera i na dwoch 0.6 w plusie i minusie oczewiscie. Pomoki zdrowe a bipy tez cos kolo 30 czy 40 jednostek. Pompki idealne. To nie jest tak jedoznaczne ze w kanale 13 i 23 jest blisko zera to pompki okej musza byc. Moze byc zapchany smok w baku licha pompa tandem i tez beda wartosci szalec a pompki moga byc nowe.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
smok czysty pompa tandem sprawdzona
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
A mój szwagier miał ciśnienie 200 i żyje. Gadanie...21Golfista21 pisze:Widziałem bipy ponad 70 i smigalo ok auto
Sprawdziłbym połączenia elektryczne i ewentualnie synchro,bo też ponoć ma wpływ.Adamm pisze: a co powiesz na - 50 / 60 na wszystkich pompkach? walek nowy, pompki sprawdzone w nadarzynie, kompresja jest, wyregulowane , cisnienie na vacum prawidlowe
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
elektryka podoginana, walek na -2 do -1,5
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
1.9 TDI BJB VW Caddy problem z pompowtryskiem
U mnie też BIP-y wysokie (50-60) i auto jeździ już ponad 34kkm bez kłopotu, znajomy w identycznej Fabii, ale z 2x niższym przebiegiem ma takie same parametry. BIP-y to nie wyrocznia, jak auto jeździ i ma się dobrze to czego się doszukiwać ? W niektórych silnikach to i wartości pod 80-90 są akceptowalne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości