Szarpanie przy przyspieszaniu, brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
V0jtyma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 24, 2016 20:37

Szarpanie przy przyspieszaniu, brak mocy

Post autor: V0jtyma » czw gru 08, 2016 14:46

Siemanko.
Przeczytałeś tytuł i chcesz napisać coś typu "BYŁO" lub " :bylo: " albo "Naucz sie używać opcji szukaj" to ten temat nie jest dla Ciebie.

Ostatnio mój golf stwierdził że bedzie śmiesznie jeżeli przestanie reagować na gaz. W sumie to reaguje lecz po jakiś 3-4 sekundach. Od tamtego dnia dynamiczna jazda to jest wyczyn tym autem. Nie chce za nic wejść na obroty, w okolicach 2tys potrawi zacząć przerywać(wcześniej rzadko sie zdarzało teraz troche częściej) powyżej 2tyś piszczy mi czujka od oleju (stary problem nie mam czasu patrzec co sie stało). A i zapomniałem o tym że auto nie chce zejść samo poniżej 1200 obrotów, po wciśnięciu delikatnie pedału gazu schodzi do 1000 obrotów a później reaguje normalnie na gaz tak jak wcześniej, a gdy puszcze gaz to znowu 3-4 sek. Po dłuższym postoju na odpalonym silniku zaczyna migać spiralka ale gdy tylko dotkne pedału gazu to znika.

Błędy jakie sie pojawiły po podpięciu jakiegoś tam komputerka pod gniazdo :
000777 -czujnik położenia pedału przyspieszenia
000741 - kontrolka pedału hamulca, lampka stop
000515 - czujnik halla
000552 - potencjometr przepływomierza

Cokolwiek mi padło mam nadzieje że mnie to nie będzie kosztować dużo bo z wypłaty i tak nic nie zobacze :rozpacz:



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Szarpanie przy przyspieszaniu, brak mocy

Post autor: italiano_83 » czw gru 08, 2016 15:13

Skasować błędy i sprawdzić po jeździe które powrócą.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
V0jtyma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 24, 2016 20:37

Szarpanie przy przyspieszaniu, brak mocy

Post autor: V0jtyma » śr gru 21, 2016 14:32

Sory że tak długo ale zawalony troche robotą byłem i nie miałem czasu.

Po skasowaniu błędów pojawiły sie na nowo, nic nie doszło nic nie poszło. Ktoś coś jakieś pomysły ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie przy przyspieszaniu, brak mocy

Post autor: Adamm » śr gru 21, 2016 17:48

dla mnie wyglada na problem z elektryka, robilem teraz paska b5 z objawem braku rekacji na gaz i podnisionymi obrotami, wywalalo blad 00777.
przemierzylem potencjometr i bylo ok, okazalo sie ze kable w skrzynce komputera na podszybiu radosnie plywaja sobie w wodzie a czesc hasa po lodzie ktory sie tam zrobil.
po osuszeniu wszystko wrocilo do normy

sprawdz na podszybiu czy wiazka nie plywa w bagnie bo np sie odplywy zatkaly


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
V0jtyma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 24, 2016 20:37

Szarpanie przy przyspieszaniu, brak mocy

Post autor: V0jtyma » sob gru 24, 2016 16:41

Komputer suchy, a kurz to chyba niemiec tam jeszcze kładł :P Jak sprawdzić potencjometr ? Jakie powinien mieć wskazania pedał gazu ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie przy przyspieszaniu, brak mocy

Post autor: Adamm » pn gru 26, 2016 21:29

V0jtyma, pierwsze sprawdzenie to vag i pozycja 10 uchylenie pedalu gazu, od 0 - 100%

potem wyłączyćza płon;
– odłączyć6 stykowe złącze wtykowe czujnika położenia
pedału przyspieszenia;
5 – zmierzyćo pornośćcz ujnika między 1 + 3 stykiem.
Wartośćw ymagana:
pedał w położeniu jałowego biegu:
0,8 do 1,4 kΩ;
– zmierzyćo pornośćcz ujnika między 2 + 3 stykiem.
Wartośćw ymagana:
pedał w położeniu jałowego biegu:
0,8 do 1,4 kΩ;
– sprawdzićw yłącznik G60 obrotów jałowego
biegu w czujniku położenia pedału przyspieszenia.
W tym celu zmierzyćop orność między 4 +
6 stykiem.
Wartośćw ymagana:
pedał w położeniu jałowego biegu:
0,8 do 1,2 kΩ
pedał naciśnięty: ∞ Ω


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości