AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

Post autor: italiano_83 » pt gru 23, 2016 21:50

dawmor pisze:Doszedłem też do tego że ustawienie kata wtrysku powyżej wartości 65 utrudnia rozruch. Ustawiłem kąt wtrysku na wartość około 60 I odpala lepiej niż na 70 jest to możliwe ?
Jest to co najmniej dziwne, aby przyspieszenie kąta wtrysku pogarszało odpalania silnika czy to na zimno czy na ciepło.
Sprawdź kable masowe i zasilające, a najlepiej wymień na nowe, bo na bank są w środku upalone i stawiają opór, w rozruszniku to samo, szczotki i ułożyskowanie to jedno, a drugie to samo serce rozrusznika - jak jest lipa to nie będzie wykręcać obrotów, a zużywa się tak samo jak reszta.
Chcesz mieć pewność, podładuj akumulator i sprawdź jak wtedy odpala, albo połącz dwa akumulatory jak masz.
Jak będzie palić ok, to masz spadek napięcia gdzieś i tyle w temacie ... miałem to samo, testowałem wszystko i został rozrusznik i osobiście uważam, że jedynie nowy a nie żaden "regenerowany " jest tu w stanie coś zmienić, nowe kable i sprawny akumulator.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

macsta12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt sty 31, 2014 17:34
Lokalizacja: Ryki

Re: AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

Post autor: macsta12 » pt gru 23, 2016 22:00

Italiano_83 które kable wymienić? Mam problem delikatny z rozruchem na zimnym w okolicach 0 stopni, bo też musi chwilkę pokręcić. Zapalają mi się lampki tcs i abs po całej nocy a aku nowy 77ah 770a i nowiutki rozrusznik bosch, nie żaden regenerowany. Dla mnie to ciężkawo jednak kręci. Zmieniłem nawet alternator na 120a i cały przewód od niego do aku.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony pt gru 23, 2016 22:08 przez macsta12, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

Post autor: italiano_83 » pt gru 23, 2016 22:05

macsta12 pisze:Italiano_83 które kable wymienić?
Ja bym sprawdził ten masowy od akumulatora do nadwozia i silnika.
Palą się kontrolki abs i tcs to masz za duży spadek napięcia podczas rozruchu i coś zżera prąd.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

macsta12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt sty 31, 2014 17:34
Lokalizacja: Ryki

Re: AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

Post autor: macsta12 » pt gru 23, 2016 22:11

Dzięki. Czyściłem styki ale spróbuję go wymienić. A stacyjka? Możliwe że przez nią?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

Post autor: italiano_83 » pt gru 23, 2016 22:18

macsta12 pisze:A stacyjka? Możliwe że przez nią?
Podaj bezpośrednio z akumulatora będziesz wiedział .. co tam idzie cienki kabelek .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

macsta12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt sty 31, 2014 17:34
Lokalizacja: Ryki

Re: AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

Post autor: macsta12 » pt gru 23, 2016 22:22

Ok . Spróbuję.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka



dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

AFN 1.9 TDI zawsze ciężko pali

Post autor: dawmor » sob gru 24, 2016 14:05

Rozrusznik jest na pewno ok bo go robiłem, a akumulator wymieniłem na nową Varte. Silnik kręci tak jak powinien.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 134 gości