Jest to co najmniej dziwne, aby przyspieszenie kąta wtrysku pogarszało odpalania silnika czy to na zimno czy na ciepło.dawmor pisze:Doszedłem też do tego że ustawienie kata wtrysku powyżej wartości 65 utrudnia rozruch. Ustawiłem kąt wtrysku na wartość około 60 I odpala lepiej niż na 70 jest to możliwe ?
Sprawdź kable masowe i zasilające, a najlepiej wymień na nowe, bo na bank są w środku upalone i stawiają opór, w rozruszniku to samo, szczotki i ułożyskowanie to jedno, a drugie to samo serce rozrusznika - jak jest lipa to nie będzie wykręcać obrotów, a zużywa się tak samo jak reszta.
Chcesz mieć pewność, podładuj akumulator i sprawdź jak wtedy odpala, albo połącz dwa akumulatory jak masz.
Jak będzie palić ok, to masz spadek napięcia gdzieś i tyle w temacie ... miałem to samo, testowałem wszystko i został rozrusznik i osobiście uważam, że jedynie nowy a nie żaden "regenerowany " jest tu w stanie coś zmienić, nowe kable i sprawny akumulator.