[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Moderator: G0 Karcio
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Kierownica usa b3/corrado, w nagrode cross2900 możesz przyjechać pomóc mi podpiąc instalację
Wszystkie stare otuliny otuliny wyleciały, nawet wewnątrz wywaliłem bo ułożyć sie nie dało tych kabli.
O dziwo brakuje mi kabelka do rozrusznika (bendix) i klaksonu. Do rozrusznika powinien być w instalacji świateł razem z kabelkiem do alternatora ale nie ma. Przełożyłem z drugiej instalacji z golfa TD.
Z tej instalacji pozyskałem wiązkę silnika, przekaźnik świec żarowych.
Z forum wynika że mając wiązkę od TD, wystarczy jeszcze zamineić przekaźnik pompy na przekaźnik świec żarowych i powinno grać. Tak też u mnie poczyniłem.
Mam za to teraz dwie wtyczki do poziomu płuny chłodniczego. Od wiazki silnika TD, oraz od wiązki świateł. Jedna jest szersza od drugiej, wiec może jedna jest od czegos innego ?? ALe kolory kabli są takie same. Musze zobaczyc do której wtyczki proawdzą i po schemacie dojde co jest grane.
Jeszcze klakson musze znaleźć i sprawdzic czy dobrze przepiąłem ten kabelek od rozrusznika.
Może przed świetami uda mi sie ulepić wiązkę do climatronika.
Jak juz kabelki opanuje to naprawde bede miał z górki...
Kable za skrzynką były tak zawirowane jak po tornado
Wszystkie stare otuliny otuliny wyleciały, nawet wewnątrz wywaliłem bo ułożyć sie nie dało tych kabli.
O dziwo brakuje mi kabelka do rozrusznika (bendix) i klaksonu. Do rozrusznika powinien być w instalacji świateł razem z kabelkiem do alternatora ale nie ma. Przełożyłem z drugiej instalacji z golfa TD.
Z tej instalacji pozyskałem wiązkę silnika, przekaźnik świec żarowych.
Z forum wynika że mając wiązkę od TD, wystarczy jeszcze zamineić przekaźnik pompy na przekaźnik świec żarowych i powinno grać. Tak też u mnie poczyniłem.
Mam za to teraz dwie wtyczki do poziomu płuny chłodniczego. Od wiazki silnika TD, oraz od wiązki świateł. Jedna jest szersza od drugiej, wiec może jedna jest od czegos innego ?? ALe kolory kabli są takie same. Musze zobaczyc do której wtyczki proawdzą i po schemacie dojde co jest grane.
Jeszcze klakson musze znaleźć i sprawdzic czy dobrze przepiąłem ten kabelek od rozrusznika.
Może przed świetami uda mi sie ulepić wiązkę do climatronika.
Jak juz kabelki opanuje to naprawde bede miał z górki...
Kable za skrzynką były tak zawirowane jak po tornado
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Reszta wiązek od silnika i abs została schowana w rury karbowane:
Założyłem włączniki lampki, moje były już do wyrzucenia, ktoś mi sprzedal w niezłym stanie :
Schemat na ścianę:
i doszedłem gdzie klakson i sterowanie rozrusznikiem.
Wyprowadziłem sobie + po stacyjce z pinu dodatkowego wyposażenia do dodatkowych zegarów VDO.
Wleci jeszcze tempomat, ale to jak ogarne kable i założe kombajn i zrobie do niego wiązkę.
Ogólnie nic ciekawego sie nie dzieje, kabelki w rękach, naprawa izolacji, urwanych mocowań, itp... instalacja już nie leży kolo golfa, tylko zawiesiłem skrzynke i poukładałem kable za skrzynką, tak, żeby szło odchylić zagladnąć.
Na szczescie mam drugą instalacje i pozyskałem dobrą wtyczkę.
Do rozprowadzenia jeszcze tylna wiązka i klapy
Zielone wtyki od absu to wtyki dodatkowe. U mnie w golfie juz takowe były, wiec poprzepinałem piny do jednej kostki, a dublujące się połączyłem na mostku nad skrzynką (jedne w otulinie juz są oprawione we wtyczki żeby nie wypadały).
Wypieta jedna wtyczka.
Teraz zagadka jak ogarnąć temat blokady na wstecznym.
Do mostu idzie taka wtyczka - 2 piny brązowy i niebiesko-żółty
To jest wiązka z przekaźnikiem 83, nie mam gdzie i pod co wpiąć wtyczki 4-pinowej. Wiazki z czujnika ze skrzyni do tej kostki nie mam, o ile dobrze myśle że tak to powinno iść.
Z tej wiązki jeden idzie właśnie do mosty z tyłu (zółte wtyczki)
Gdyby ktoś miał pomysł na to, chętnie wysłucham.
Założyłem włączniki lampki, moje były już do wyrzucenia, ktoś mi sprzedal w niezłym stanie :
Schemat na ścianę:
i doszedłem gdzie klakson i sterowanie rozrusznikiem.
Wyprowadziłem sobie + po stacyjce z pinu dodatkowego wyposażenia do dodatkowych zegarów VDO.
Wleci jeszcze tempomat, ale to jak ogarne kable i założe kombajn i zrobie do niego wiązkę.
Ogólnie nic ciekawego sie nie dzieje, kabelki w rękach, naprawa izolacji, urwanych mocowań, itp... instalacja już nie leży kolo golfa, tylko zawiesiłem skrzynke i poukładałem kable za skrzynką, tak, żeby szło odchylić zagladnąć.
Na szczescie mam drugą instalacje i pozyskałem dobrą wtyczkę.
Do rozprowadzenia jeszcze tylna wiązka i klapy
Zielone wtyki od absu to wtyki dodatkowe. U mnie w golfie juz takowe były, wiec poprzepinałem piny do jednej kostki, a dublujące się połączyłem na mostku nad skrzynką (jedne w otulinie juz są oprawione we wtyczki żeby nie wypadały).
Wypieta jedna wtyczka.
Teraz zagadka jak ogarnąć temat blokady na wstecznym.
Do mostu idzie taka wtyczka - 2 piny brązowy i niebiesko-żółty
To jest wiązka z przekaźnikiem 83, nie mam gdzie i pod co wpiąć wtyczki 4-pinowej. Wiazki z czujnika ze skrzyni do tej kostki nie mam, o ile dobrze myśle że tak to powinno iść.
Z tej wiązki jeden idzie właśnie do mosty z tyłu (zółte wtyczki)
Gdyby ktoś miał pomysł na to, chętnie wysłucham.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Z ciekawszych rzeczy narazie to wleciał filtr kabinowy:
W jednym mocowaniu był odłamany kawałek trzymający łeb bolca, dorobiłem taką zawleczke, ciasno trzyma
Udało mi sie dorwać brakujący element do deski i regulowanej kolumny
Nieszczęsny climatronic zawisł na aucie, ale... klapki były w stanie agonalnym, znaczy nie ruszaj nie tykaj, a jak sie tylko dotkneło to kruszało i odpadało kawałek po kawałku. Także piec na czynniki pierwsze żeby wyjąć przegrody.
Dolna część pieca została wymyta:
Parownik został przedmuchany z kurzu bo nic wiecej nie wyleciało
Ze zdjec widać że chyba płyn uciekał z nagrzewnicy, natomiast sama nagrzewnica jest jak igła... może już wymieniona ? tyle że ori valeo. trzeba bedzie ja sprawdzić.
Klapki zakleiłem kilkoma warstami taśmy szarej zbrojonej. Była dostępna zbrojona alu, ale cena 45zł za małą rolke przekonała mnie do szarej
CLimatronic znów w kupie:
To już starość:
I climatronic wisi:
Oryginalna czarna ramka nie zakrywa w całości otworu na rurki, dociąłem gąbke cienką 5mm.
WIELKIE podziękowania dla Michała , od niego zdobyłem gotową wiązke z modułem impulsów dla TD. Tydzień zaoszczedzony. Aż miło sie palić się bedzie podrukowane schematy... oby sie juz nie przydały.
Muszę ja tylko wsadzić w peszle i przebić przez grodzie, podłączyc kilka kabelków i powinno hulać.
W jednym mocowaniu był odłamany kawałek trzymający łeb bolca, dorobiłem taką zawleczke, ciasno trzyma
Udało mi sie dorwać brakujący element do deski i regulowanej kolumny
Nieszczęsny climatronic zawisł na aucie, ale... klapki były w stanie agonalnym, znaczy nie ruszaj nie tykaj, a jak sie tylko dotkneło to kruszało i odpadało kawałek po kawałku. Także piec na czynniki pierwsze żeby wyjąć przegrody.
Dolna część pieca została wymyta:
Parownik został przedmuchany z kurzu bo nic wiecej nie wyleciało
Ze zdjec widać że chyba płyn uciekał z nagrzewnicy, natomiast sama nagrzewnica jest jak igła... może już wymieniona ? tyle że ori valeo. trzeba bedzie ja sprawdzić.
Klapki zakleiłem kilkoma warstami taśmy szarej zbrojonej. Była dostępna zbrojona alu, ale cena 45zł za małą rolke przekonała mnie do szarej
CLimatronic znów w kupie:
To już starość:
I climatronic wisi:
Oryginalna czarna ramka nie zakrywa w całości otworu na rurki, dociąłem gąbke cienką 5mm.
WIELKIE podziękowania dla Michała , od niego zdobyłem gotową wiązke z modułem impulsów dla TD. Tydzień zaoszczedzony. Aż miło sie palić się bedzie podrukowane schematy... oby sie juz nie przydały.
Muszę ja tylko wsadzić w peszle i przebić przez grodzie, podłączyc kilka kabelków i powinno hulać.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Wqr**a mnie,jak ktoś ma lepiej niż ja!kret077744 pisze:Reszta wiązek od silnika i abs została schowana w rury karbowane
Krecie,gadaj mi tu szybko,gdzie takowe kupić?
Klima bez kabinowca? To nie byłoby dobre.kret077744 pisze:Z ciekawszych rzeczy narazie to wleciał filtr kabinowy
Powiem Ci,że mając na wierzchu takie rzeczy jak parownik i cały kombajn,warto zdezynfekować. Ja po wyjęciu parownika,wydmuchałem kombajn w środku i popsikałem wszystko środkiem do dezynfekcji karetek,który dostałem od Pana "Pawulona" - slawko333 i jego kolegów. Kombajn to siedlisko grzybów i bakterii,więc chyba tłumaczyć nie muszękret077744 pisze:Parownik został przedmuchany z kurzu bo nic wiecej nie wyleciało
Proszę bardzo. Popraw sobie to siano,bo niektóre kable były dokładane,gdy już wiązka była pod deską. Dlatego tak to wygląda,jak wyglądakret077744 pisze:WIELKIE podziękowania dla Michała
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Jeszcze ostatnie ogarniecie instalacji silnika, Jeden przewód do wypięcia i założenia koszulki termokurczliwej, oryginalna izolacja była uszkodzona.
Dołożony kabelek obrotomierza do wyjścia W.
Aku na podłużnice, miernik w łape, licznik do kostki i co ??
Kontrolka świec żarowych nie pali.
Napięcie na kabelku do świec jest. dość długo, już myśałem że coś pokreciłem, ale wkońcu wyłączyło sie.
To znowu schemat w łape i okazało sie że w wiązce licznika nie ma kabelka odpowiedzialnego za obrotomierz. Dołożyłem pin do kostki i kostki w skrzynce i kontrolka zaświeciła.
Kiedyś tam kupiłem schowek pod klime, oczywiście paczka poleżała nim sie do niej dobrałem, Jedno mocowanie ułamane...
trza było z innego schowka pozyskać mocowanie i kawałek szkieletu. Chciałem kleić, ale nie wytrzyma tyle co ten wkręt. a widać i tak go nie bedzie.
Osłona krzyżaka również była naderwana w jednym miejscu, aż wkonu poszło co całym obwodzie. Dopasowałem kawałek innej gumy harmonijkowej i podkleiłem. powinno trzymać.
Climatronik, spust zrobiony, wiązke troche ogarnałem, ale to czysta przyjemność w porównaniu z jej stworzeniem Więcej czasu spędziłem na odklejaniu i cięciu starej izolacji.
Jedynie co to przelutowałem kostke na wiatrak. To że narazie siano to można zrobić, ale patrzać na te kabelki to naprawde Ci Michał współczuje tego czasu spędzonego nad rozkminieniem wiązki.
W celu przebicia przez grodze, wiazka została przecięta i połączona 3 szt kostek jakie miałem, pojedyńczo przejdzie przez otwór, który mi najbardziej pasuje.
Peszle i te trójniki są do kupienia na allegro od użytkownika wtyczkolandia z częstochowy. Peszle to śmieszne pieniądze 1zł/mb do 2zł/mb za duże średnice. Są miekkkie i wystepują w wersji rozciętej i pełnej.
Taśme izolacyjną wziąłem gładką, nie bedzie chłonąć wody na swojej powierzchni.
Peszle można czasami obwiązać taśmą, ale nie mają tendencji do otwierania na rozcięciu.
Wygodnie, zawsze można zobaczyć i sprawdzić kabelki.
Trzech Króli i do mnie z fantem przyszli, bo z absem + edsem z passata b4. Tylko widze że dwa kabelki luźno fruwają. Jak ktoś ma schemat tego typu absu to poprosiłbym.
Piec do wymycia i częściowej rozbiórki, w celu przeglądnięcia i odświeżenia.
Tylko nie wiem do czego ten uciety czerwono-czarny kabel (raczej + po stacyjce) i czarno-żółty z szarą kostką (raczej komputer)
Kontrolke trza zapiąc do ori mk2
Dołożony kabelek obrotomierza do wyjścia W.
Aku na podłużnice, miernik w łape, licznik do kostki i co ??
Kontrolka świec żarowych nie pali.
Napięcie na kabelku do świec jest. dość długo, już myśałem że coś pokreciłem, ale wkońcu wyłączyło sie.
To znowu schemat w łape i okazało sie że w wiązce licznika nie ma kabelka odpowiedzialnego za obrotomierz. Dołożyłem pin do kostki i kostki w skrzynce i kontrolka zaświeciła.
Kiedyś tam kupiłem schowek pod klime, oczywiście paczka poleżała nim sie do niej dobrałem, Jedno mocowanie ułamane...
trza było z innego schowka pozyskać mocowanie i kawałek szkieletu. Chciałem kleić, ale nie wytrzyma tyle co ten wkręt. a widać i tak go nie bedzie.
Osłona krzyżaka również była naderwana w jednym miejscu, aż wkonu poszło co całym obwodzie. Dopasowałem kawałek innej gumy harmonijkowej i podkleiłem. powinno trzymać.
Climatronik, spust zrobiony, wiązke troche ogarnałem, ale to czysta przyjemność w porównaniu z jej stworzeniem Więcej czasu spędziłem na odklejaniu i cięciu starej izolacji.
Jedynie co to przelutowałem kostke na wiatrak. To że narazie siano to można zrobić, ale patrzać na te kabelki to naprawde Ci Michał współczuje tego czasu spędzonego nad rozkminieniem wiązki.
W celu przebicia przez grodze, wiazka została przecięta i połączona 3 szt kostek jakie miałem, pojedyńczo przejdzie przez otwór, który mi najbardziej pasuje.
Peszle i te trójniki są do kupienia na allegro od użytkownika wtyczkolandia z częstochowy. Peszle to śmieszne pieniądze 1zł/mb do 2zł/mb za duże średnice. Są miekkkie i wystepują w wersji rozciętej i pełnej.
Taśme izolacyjną wziąłem gładką, nie bedzie chłonąć wody na swojej powierzchni.
Peszle można czasami obwiązać taśmą, ale nie mają tendencji do otwierania na rozcięciu.
Wygodnie, zawsze można zobaczyć i sprawdzić kabelki.
Trzech Króli i do mnie z fantem przyszli, bo z absem + edsem z passata b4. Tylko widze że dwa kabelki luźno fruwają. Jak ktoś ma schemat tego typu absu to poprosiłbym.
Piec do wymycia i częściowej rozbiórki, w celu przeglądnięcia i odświeżenia.
Tylko nie wiem do czego ten uciety czerwono-czarny kabel (raczej + po stacyjce) i czarno-żółty z szarą kostką (raczej komputer)
Kontrolke trza zapiąc do ori mk2
Ostatnio zmieniony pt sty 06, 2017 18:56 przez kret077744, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
kret077744, ty normalny to nie jesteś, różne rzeczy w życiu widziałem ale żeby myć wtyczki i wiązkę elektryczną to nie widziałem
Ogarnij 1 str według regulaminu
i
Witamy w projektach , pierwsze country w tym dziale , wiem że nie złożone jeszcze ale za nakład pracy się należy
Ogarnij 1 str według regulaminu
i
Witamy w projektach , pierwsze country w tym dziale , wiem że nie złożone jeszcze ale za nakład pracy się należy
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
To ty nie myjesz ? Szczoteczka pędzelek i błyszczą.Stalu pisze:kret077744, ty normalny to nie jesteś, różne rzeczy w życiu widziałem ale żeby myć wtyczki i wiązkę elektryczną to nie widziałem
Również gratuluje
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Stalu, Weź to wróc do mk2, zanim to o własnych siłach sie wykula z garażu to wiosna...
Jeszcze w kablach siedze..
a teraz jeszcze abs inny wleciał... tam trzeba śrubki powykręcać i ocynkować
Przynajmniej tapiecerka juz wyprana i czeka...
Jeszcze w kablach siedze..
a teraz jeszcze abs inny wleciał... tam trzeba śrubki powykręcać i ocynkować
Przynajmniej tapiecerka juz wyprana i czeka...
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
moze być nawet wiosna 2018kret077744 pisze:z garażu to wiosna..
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Też to przerabiałemkret077744 pisze:Kiedyś tam kupiłem schowek pod klime, oczywiście paczka poleżała nim sie do niej dobrałem, Jedno mocowanie ułamane...
Wolałbym do pralki wsadzić i program włączyć aaaa,jeszcze płyn do płukania,żeby pachniałyRasPL pisze: Szczoteczka pędzelek i błyszczą.
Dziwie się że dopiero teraz,ale wiedziałem,że to nastąpi. Nie wpitalałem się,bo to nie moja piaskownicaStalu pisze:Witamy w projektach
Moje gratulacje Krzyś i buduj dalej tą kozę
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
No coż, żeby człowiek wcześniej pomyślał to bym automat wykorzystałWolałbym do pralki wsadzić i program włączyć aaaa,jeszcze płyn do płukania,żeby pachniały
Ostatnia tura szorowania.
Abs na czynniki nie pierwsze ale nie ostatnie..
Troche rdzy do ogarnięcia.
Czy gąbka która jest w środku biłaego kołnierza jest konieczna by tam była ?
Pranko ręczne...
Tu nawet ze szczoteczką do zębów, dotrze w wszelkie zakamarki
Po umyciu nawet kolorki widać
To czego nie lubie, kilka pierdoł do odświeżenia. Z chęcią bym dał w ocynk, część do piaskowania i malowania, ale dla tych kilku gratów szkoda jeźdzenia.
Druciak na wiertarke, szpraje od Andrzeja i bedziemy malować.
Statek ufo zawieszony w przestrzeni...
Teraz czas poedukować sie schematem...
mskostek,
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Szczerze to zamiast bujać się z tym abs mk IV zapodał bym jakiś mk20 z mk3/mk4. Sam taki mam i milion kabli mniej, teraz zmieniam na mk60 bo potrzebuje CAN
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Zależy gdzie i jak umieści kompa . Wszystko jest w jednej wiązce . Tylko kilka wtyczek do wpięcia . Ja będę skracał wiązkę i kompa umieszczał za Votexem w konsoli środkowej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 67 gości