Brak sygnały DFM obciązenia alternatora na wyjściu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak sygnały DFM obciązenia alternatora na wyjściu
1,6 16v atn 2000r Czy ECU tego silnika obsługuje sygnał obciążenia alternatora? Czy brak sygnału DFM na wyjściu z alternatora może wskazywać na uszkodzenie czegoś innego niż regulator napiecia, ponieważ ten już został wymieniony.
Brak sygnały DFM obciązenia alternatora na wyjściu
Może chociaż ktoś ma auto z tym silnikiem lub 1,4 16v oraz alternatorem do którego jest wpięta wtyczka z dwoma kabelkami i mógłby sprawdzić jak u niego to wygląda? Chodzi mi o napiecie układu ładowania na wolnych obrotach gdy jest obciążony np właczone światła ogrzewanie szyby i nadmuch przy całkowicie nagrzanym silniku. Interesuje mnie jeszcze czy wasze samochodu podczas zwiekszania obciążenia alternatora zwiększają obroty silnika na biegu jałowym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości