Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » wt gru 13, 2016 12:03

dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować :D
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno :bajer:



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » wt gru 13, 2016 13:29

btard pisze:
dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować :D
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno :bajer:

:rotfl: :rotfl:


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt gru 13, 2016 16:34

Może ktoś podesłać prawidłowy schemat podłączenia wezykow podciśnienia w MK IV 1.9 ALH, bo jak szukam to co strona inne rozwiązania :panna:


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt gru 13, 2016 18:00

dany_47 pisze:to jak z motocyklami chyba :D
wszyscy przez zimę dłubią żeby w sezonie letnim się lansować :D
stąd ta cisza na forum :helm:
E tam, mój dziennie kilometry robi. Na samą jazdę do roboty + od czasu do czasu na lotnisko to tak średnio około 800 tygodniowo wpada. A jako że pali tyle co nic, to tankuję co około 1200 km w zależności jaki mam humor i na ile chce mi się podnieść komuś ciśnienie na autostradzie :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt gru 13, 2016 18:54

Panowie, były jakieś różnice na szynie zasilającej pompki pomiędzy np. ATD a AWX ? Albo na kole impulsyjnym na wałku rozrządu ?

Problem taki: Silnik ATD padł, wsadzono AWX ale na osprzęcie z ATD ( pompki z ATD). Auto nie chce chodzić. Wsadzono kompa z AWX z podegraną mapą ATD + immo i auto pali :shock:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 13, 2016 21:11

sebekgolf...pompki mają zasilanie z tych samych pinów w obydwóch sterownikach.
Ja z miesiąc temu robiłem A3 8P z BKC pod maską...silnik umarł i wpadł AJM - niestety do dziś silnik nie gada bo nie ma czasu na walkę właśnie z impulsami z G40 :panna:
Po odłączeniu G28 silnik ma większą chęć odpalić niż z podłączonym czujnikiem. Problem jest taki...że rozbieżność pomiędzy G28 i G40 odcina pompki :grrr: Trzeba posiedzieć nad tym G40 ale nie ma kiedy...czekam na jakieś inne A3 8P żeby móc coś porównać

Jeśli pompki nie podają paliwa, to pewnie problem leży w tym nieszczęsnym G40 - jak u mnie



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt gru 13, 2016 22:03

No właśnie jak piszę, silnik był ATD. Wleciał słupek AWX z czujnikiem na wale i wałku z AWX, przy czym pompki, turbo, doloty, wydechy itd z ATD ( czyli podmieniony został słupek wraz z czujnikami wałka i walu) no i nie chciał zagadać. Po podpięciu kompa z AWX i podegraniu map i immo gada aż miło. Pinologia ta sama. Kurde może się różnią te czujniki między wersjami ... Nie było czasu sprawdzać i bawić się w kombinowanie. No nic będzie kiedy trochę czasu to się temu przyglądnę.

Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD, bo koło foniczne na wale jest to samo ( sprawdzone organoleptycznie). Może jest jakieś przesunięcie pomiędzy wersjami na wałku rozrządu, cholera wie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 13, 2016 22:20

sebekgolf pisze:Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD
w moim przypadku jest inna

G28 też musiałem zmienić

...tyle że u mnie wywala błąd G40...i na 100% jest problem z kółkiem impulsowym - przełożone ze starego silnika ale i tak nie ryra, teraz trzeba pokombinować z jego pozycja :panna:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr gru 14, 2016 18:34

w sensie w innym miejscu jest czujnik, czy w innej odległości od koła impulsowego?


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr gru 14, 2016 21:48

na kole impulsowym są inne odległości pomiędzy cyckami, z których czujnik czyta



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw gru 15, 2016 19:05

to by znaczyło że jest w takim razie inna podziałka albo inna ilość zębów :-k


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » pt gru 16, 2016 20:43

Oryginalne średnice przewodów podciśnienia to 3,2mm i 5mm czy inne?


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » sob gru 17, 2016 00:14

Pany, ktoś mi powie co to za jakieś "śrubki"? Bo nigdy wcześniej na nie uwagi nie zwracałem, a dopiero dziś mi się to rzuciło w oczy, jak oceniałem szkody... Swoją drogą na początku lutego tego roku też mi tam w tyłek wjechali, nie lubię tego miejsca - 51.04888, 16.97214 :D

Obrazek

Są dwa dość wyraźne kółka. Zastanawia mnie, czy to pod jakimiś ładnymi zaślepkami było, czy po prostu mi się w oczy nie rzucało.



czinekisz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: śr sty 07, 2015 14:24

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: czinekisz » sob gru 17, 2016 00:54

jakieś zaślepione dziury, tam nic nie ma wiecej :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości