Co to znaczy lepszą skrzynię 5-biegową? Którą dokładnie? Teraz masz skrzynię na wodzikach i sprzęgle na linkę jak mniemam. Wszystko co jest lepsze czyli ma większą średnicę sprzęgła ma już wybierak na linki a sprzęgło na hydraulice. Czyli w skrócie czeka Cie przerabianie pedałów i grodzi silnika na wysprzęglik hydrauliczny, no i zmiana lewarka na ten na linki. Nie wiem jak tam dokładnie jest z półosiami we wszystkich skrzyniach ale na 90% będziesz musiał je dorabiać od nowa bo inny jest wieloklin na przegubie wewnętrznym i długość półosi. A no i oczywiście łapy skrzyni też będziesz musiał dorobić albo kupić kit gotowy.Chcesz mieć silnik który seryjnie ma 310 Nm a pewnie na seryjnym się nie skończy, to musisz się liczyć z tym że skrzynia od mk2 się nie nadaje, ani żadna inna 020. Jak nawet wzmocnisz sprzęgło tak że przeniesie moment to prędzej czy później ukręcisz któryś bieg. Jak nie wierzysz to proszę bardzo.PiterMK95 pisze:Tzn nie zostawial bym skrzyni z mk2 tylko wsadził jakąś lepszą ale też 5biegowa by nie przerabiać właśnie polosi.
Czyli w takim razie przegubów poloski nie będzie trzeba zmieniać? Hehe
moja skrzynia i jakieś 300Nm:
Zaraz ktoś powie że przypadek. Przypadek jest taki że już 3 raz rozbieram skrzynię bo coś się pierdzieli. Ja przechodzę na 02m bo mam dość zabawy z tym badziewem.