[MK3] Problem z mocą ...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Problem z mocą ...
Witam.
Otoz zakupilem sobie Golfa 3 1.9 TDI 90KM 94 rok.. 187 tys przebieguCos jest nie tak chyba bo samochod z taka pojemnoscia i moca tych 90 koni i z nieduza waga powinien ladnie smigac.. a on strasznie mi muli na starcie..okropnosc dopiero jak wejdzie na obroty ok 3000 wtedy zaczyna znacznie przyspieszac.. Nawet jak prubowalem na piasku lekko zerwac z kapcia wogole nei idzie.. Turbine slychac jak sie zalacza i jak dodaje mocy.. ale start jest fatalny.. maluch by mnie wziol.. niechodzi mi o to zeby sie sciagac czy szarzowac ale wkurza mnie ten start ;/ auto bylo sprowadzone z niemiec i kupione w komisie.. Za miesiac bede wymienial rozrzad, filtry oleju,paliwa, powietsza, olej.. Niewiecie co mzoe byc przyczyna tej zamulki w nim ??
Dzieki za pomoc
Otoz zakupilem sobie Golfa 3 1.9 TDI 90KM 94 rok.. 187 tys przebieguCos jest nie tak chyba bo samochod z taka pojemnoscia i moca tych 90 koni i z nieduza waga powinien ladnie smigac.. a on strasznie mi muli na starcie..okropnosc dopiero jak wejdzie na obroty ok 3000 wtedy zaczyna znacznie przyspieszac.. Nawet jak prubowalem na piasku lekko zerwac z kapcia wogole nei idzie.. Turbine slychac jak sie zalacza i jak dodaje mocy.. ale start jest fatalny.. maluch by mnie wziol.. niechodzi mi o to zeby sie sciagac czy szarzowac ale wkurza mnie ten start ;/ auto bylo sprowadzone z niemiec i kupione w komisie.. Za miesiac bede wymienial rozrzad, filtry oleju,paliwa, powietsza, olej.. Niewiecie co mzoe byc przyczyna tej zamulki w nim ??
Dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony pn paź 09, 2006 10:53 przez olimpek18, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witamy na forum
W tym silniku jest elektroniczny pedał gazu- powoduje to odczucie zmulenia samochodu przy ruszaniu. Taki czas na reakcję, zawias, loading jezdzilem 2 takimi Gilfami i jedna Ibiza TDI. Identyko. Możesz wcześniej wprowadzić go na obroty (sekundę przed puszczeniem sprzęgła). Grunt, że nie muli Ci go po 3 tys obr, bo to fatum jakieś, tyle było tego na forum...
Pozdrawiam.
W tym silniku jest elektroniczny pedał gazu- powoduje to odczucie zmulenia samochodu przy ruszaniu. Taki czas na reakcję, zawias, loading jezdzilem 2 takimi Gilfami i jedna Ibiza TDI. Identyko. Możesz wcześniej wprowadzić go na obroty (sekundę przed puszczeniem sprzęgła). Grunt, że nie muli Ci go po 3 tys obr, bo to fatum jakieś, tyle było tego na forum...
Pozdrawiam.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Golf [MK3] Problem z mocą ...
jedź z nim do jakiegoś diagnosty - to nie jest normalne żeby TDI nie zbierało się poniżej 3 obr/min ... coś z nim jest nie tak (przepływomierz na dzień dobry do sprawdzenia)olimpek18 pisze:Witam.
Otoz zakupilem sobie Golfa 3 1.9 TDI 90KM 94 rok.. 187 tys przebieguCos jest nie tak chyba bo samochod z taka pojemnoscia i moca tych 90 koni i z nieduza waga powinien ladnie smigac.. a on strasznie mi muli na starcie..okropnosc dopiero jak wejdzie na obroty ok 3000 wtedy zaczyna znacznie przyspieszac.. Nawet jak prubowalem na piasku lekko zerwac z kapcia wogole nei idzie.. Turbine slychac jak sie zalacza i jak dodaje mocy.. ale start jest fatalny.. maluch by mnie wziol.. niechodzi mi o to zeby sie sciagac czy szarzowac ale wkurza mnie ten start ;/ auto bylo sprowadzone z niemiec i kupione w komisie.. Za miesiac bede wymienial rozrzad, filtry oleju,paliwa, powietsza, olej.. Niewiecie co mzoe byc przyczyna tej zamulki w nim ??
Dzieki za pomoc
Gdzie najlepeij jechac z tym?? na jakis komputer co wykaze co jest ?? Aha i jeszcze jedno ;/ przy wlaczniku swiatel pali sie caly czas lamka "ABS" a nie powinna chyba cos jest nei tak z czujnikiem moze czy co ?? Podczas hamowania czuc leko abs ale delikatnie. Nie ma to porownania do absu np w aucie mojego ojca w Borze..
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
musisz sprawdzić ABS. Pewnie jakiś czujnik uszkodzony lub zabrudzony.
A co do tamtego, napisałeś, że go muli przy starcie, czy chodzi o to, co leo..., sugeruje, że w ogole się nie chce zbierać poniżej 3 tys obr? Jdy jedziesz np na 2 czy 3 biegu ok 1900-2000 obr i wciśniesz mocniej gaz, jest tak samo??
Jeśli ABS się świeci, to i tak musisz podjechać, jedz do każdego serwisu, który ma VAG'a i obsługuje Audi/VW. Sprawdzisz ABS i silnik razem. Coś koło 50zeta za podłączenie biorą, choć zależy jeszcze w jakim rejonie.
Pozdro.
A co do tamtego, napisałeś, że go muli przy starcie, czy chodzi o to, co leo..., sugeruje, że w ogole się nie chce zbierać poniżej 3 tys obr? Jdy jedziesz np na 2 czy 3 biegu ok 1900-2000 obr i wciśniesz mocniej gaz, jest tak samo??
Jeśli ABS się świeci, to i tak musisz podjechać, jedz do każdego serwisu, który ma VAG'a i obsługuje Audi/VW. Sprawdzisz ABS i silnik razem. Coś koło 50zeta za podłączenie biorą, choć zależy jeszcze w jakim rejonie.
Pozdro.
na jedynce przyspiesza dopiero jak mu sie wlaczy turbina czyli ok 2100 - 2200 obr wtedy dosc ladnie przyspiesza.. z 2 jes tak samo.. gdy wlaczam np z 2-3 przy obrotach 2700 - 3000 tez muli po wlaczeniu 3 i dopiero gdy turbo sie wlacza przyspiesza...a tak to mul i brak mu mocy.. dzis rano wszytsko przeszlo moje oczekiwania ;/ podjezdzalem pod gora nie tak stroma na ulicy i musialem zatrzymac sie bo przedemna samochod i wogole niechcial ruszyc z 1 ;/ dawalem mu gas na full i sprzeglo popuszczalem i gasl normalnie zgasl z 3 razy i za czwartm ledwo co podjechal z ciezkim bolem.. nie mam juz sily do tego.. ;/
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
O to faktycznie. W tej sytuacji możesz tylko sprawdzić wtyczki od przepływomierza i zaworów pod maską (wyjąć oczyścić styki), ewentualnie czy jakiś wężyk z króćca nie spadł.
A potem tylko jechać na VAG'a. Tym bardziej że ABS się świeci.
Pisząc o elektronicznym pedale gazu myślałęm, że chodzi o chwilowe opóźnienie przy samym starcie (takie pół sekundy, nie zrywa się nagle), ale po tym od razu odchodzi, szczególnie ok 2 tys obr, gdzie ma max momentu.
Pozdrawiam.
A potem tylko jechać na VAG'a. Tym bardziej że ABS się świeci.
Pisząc o elektronicznym pedale gazu myślałęm, że chodzi o chwilowe opóźnienie przy samym starcie (takie pół sekundy, nie zrywa się nagle), ale po tym od razu odchodzi, szczególnie ok 2 tys obr, gdzie ma max momentu.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości