Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
powyższe dwa płyny będziesz miał w okolicy 45PLN za 5l.
są to markowe płyny, będzie Pan zadowolony
są to markowe płyny, będzie Pan zadowolony
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kącik posiadaczy MK4
Ja tam kiedyś Prestonem sobie przewody porozpuszczałem... ale może to był jakiś zwykły a nie G12. Teraz śmigam na Febim i jest OK - nie pojawia się czarny osad w zbiorniczku wyrównawczym.
Kącik posiadaczy MK4
Panowie oglądałem do kupienia S4 i zdziwiła mnie książka serwisowa albo jestem po prostu głupi. Z tego co widze to olej pierwszy raz zmieniony przy 150 tyś? przeciez to nie możliwe chyba nawet... Może doczytacie cos ciekawego?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Weź ty najpierw sprawdź, czy ten serwis w ogóle istnieje, a potem zadzwoń i zapytaj czy w ogóle takie auto serwisowali
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Były sytuacje, że VW u stolarza w Rzeszy serwisowali
Z innej beczki: zalałem w lato do Sprintera I generacji ATF 220 do układu wspomagania. Niedawno pompa wspomagania zaczęła głośno pracować (warczeć w momencie kręcenia kierownicą). Dodatkową ciekawostką jest to, że dzieje się tak tylko na zimnym silniku - jak trochę się pojeździ wszystko wraca do normy i jest cicho. Boje się, że ta pompa dostaję w kość i w niedługim czasie padnie.
ATF jest niewłaściwy do tego typu układu? Jakieś inne sugestie co może być przyczyną?
Z innej beczki: zalałem w lato do Sprintera I generacji ATF 220 do układu wspomagania. Niedawno pompa wspomagania zaczęła głośno pracować (warczeć w momencie kręcenia kierownicą). Dodatkową ciekawostką jest to, że dzieje się tak tylko na zimnym silniku - jak trochę się pojeździ wszystko wraca do normy i jest cicho. Boje się, że ta pompa dostaję w kość i w niedługim czasie padnie.
ATF jest niewłaściwy do tego typu układu? Jakieś inne sugestie co może być przyczyną?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Olej przekładniowy dobiera sie wg zaleceń klasy producenta, zaglądnij do książki o tym aucie. Inna sprawa czy fabrycznie pracował na mineralnym czy syntetycznym. Jak zaczyna hałasowac na zimnym a na ciepło przestaje, to najprawdopodobniej pompa się kończy. Ja tak miałem w moim gruzie. Skończyło się wywaleniem wspomagania bo i tak kierownica za lekko chodziła
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Te pierwsze to na pewno ok tylko właśnie według nich olej nie był wymieniany przez 150 tyś... A ten Fisher Fritz na mapach google to jakiś kompleks kilku domów i na warsztat nie wygląda
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf, Nie wiem co tam zalecają, ale całe forum mercedesa mówi, żeby lać ATF i śmigać...
A jakie są oznaki niedrożności kanałów przelewowych w maglownicy? Chodzi mi o te metalowe przewody w maglu. Bo z nich płyn leciał - były wymieniane i to jest jedyna rzecz, która jeszcze może mieć związek ze sprawą.
A jakie są oznaki niedrożności kanałów przelewowych w maglownicy? Chodzi mi o te metalowe przewody w maglu. Bo z nich płyn leciał - były wymieniane i to jest jedyna rzecz, która jeszcze może mieć związek ze sprawą.
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Kącik posiadaczy MK4
Może ktoś miał podobny problem, nie związane z MKIV. Co może być przyczyną ze nie można wbić żadnego biegu na odpalonym silniku? Sprzęgło dość twarde. Na wyłączonym silniku wszystko normalnie się wbija. Audi A4 B5 2.8 Quattro
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nazwa serwisu Fischer Fritz jak z wyliczanki dla dziecimass143 pisze:Panowie oglądałem do kupienia S4 i zdziwiła mnie książka serwisowa albo...
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kącik posiadaczy MK4
checin, coś z wysprzęglaniem. Może łożysko wyciskowe, samo sprzęgło, może łapa albo wysprzęglik czy pompka przy pedale - o ile tam jest, ale pewnie tak. A może płynu mało albo jakiś syfiasty. Trzeba sprawdzić.
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Kącik posiadaczy MK4
Ogólnie sprawa wygląda tak że przy mniejszych obrotach i mocniejszym dodaniu gazu widać że sprzęgło się czasami potrafiło ślizgać, z tym że redukcja biegu i było ok. No i wczoraj objaw taki że biegi na włączonym silniku nie chciały się wbić, jakość trójka się wbiła i pomału do domu.
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
Kącik posiadaczy MK4
mi jak pękł docisk to nie szło wstecznego, jedynki i cięzko dwójki wrzucić, na zgaszonym wszystko wchodziło
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
krazorek pisze:sebekgolf, Nie wiem co tam zalecają, ale całe forum mercedesa mówi, żeby lać ATF i śmigać...
A jakie są oznaki niedrożności kanałów przelewowych w maglownicy? Chodzi mi o te metalowe przewody w maglu. Bo z nich płyn leciał - były wymieniane i to jest jedyna rzecz, która jeszcze może mieć związek ze sprawą.
No ale masz różne ATF-y Sprawdź co ma być dokładnie wlane.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości